חיפוש
חיפוש

אצטדיון הכדורגל סמי עופר – אירועים עסקיים

מעוניינים לארח אירוע או כנס עסקי באחד מאצטדיונים המתקדמים ביותר בעולם? אצטדיון סמי עופר הוא המקום בשבילכם.

קיום אירועים עסקיים באצטדיון סמי עופר בחיפה

אצטדיון סמי עופר בחיפה אשר הוקם בשנת 2014 בהשקעה אדירה של כחצי מיליארד שקלים נחשב כיום לאחד מהאצטדיונים המובילים בעולם, זאת משום שהוא מדורג בדירוג הגבוה ביותר מטעם UEDA (תקן 4). האצטדיון, אשר מכיל כ 31,780 מקומות ישיבה מאפשר לקבל חווית צפייה יוצאת דופן באירועים המונים כדוגמת משחקי כדורגל וכן מופעים גדולים. בנוסף, באצטדיון מבקרים מדי שנה כחצי מיליון בני אדם, והוא מכיל כ 1,540 מקומות חנייה כמו גם דרכי גישה נוחות. באצטדיון ישנם 8 אולמות חדשנים ומרשימים אשר מותאמים במיוחד לקיום של אירועים עסקיים, כמו גם כנסים והרצאות באווירה שונה ומיוחדת ביותר זאת לאור העיצוב והאלגנטיות הרבה כמו גם המחשבה שהושקעה בכל פרט. את האצטדיון וכן את האולמות השונים אשר יכולים להכיל אלפי אנשים עיצבו משרד האדריכלים המוביל בעולם   KSS Groupבשיתוף משרד האדריכלים הישראלי מנספלד-קהת, משרדים עטורי פרסים אשר נחשבים למובילים בתחום האדריכלות ועיצוב הפנים. בעיצוב האדריכלי הושקעו עשרות מיליוני שקלים וזאת על מנת לעמוד בסטנדרטים הגבוהים ביותר כך שקיום ניתן לקיים באצטדיון אירועים עסקיים כמו גם כנסים ברמה הגבוהה והאיכותית ביותר, אשר איננה נופלת מסנטדנרטים בין לאומיים.

אצטדיון סמי עופר ממוקם על כביש 4 בכניסה לעיר חיפה, בקרבת תחנת הרכבת ובסמוך לתחנות אוטובוס רבות, כך שדרכי הגישה לאצטדיון הן רבות ונוחות. בנוסף, אם ברצונכם לקיים אירוע עסקי יוצא דופן, חדשני ובעיקר כזה אשר יותיר את הנוכחים המומים ונרעשים אצטדיון סמי עופר הוא המקום בשבילכם – זאת לאור 8 אולמות בגדלים שונים המותאמים ומאובזרים בדיוק לצרכי האירוע, זאת בליווי מקצועי של צוות מומחים אשר יידע להתאים בדיוק את האולם לצרכים שלכם ותוך מתן גמישות מלאה ויד חופשית בעיצוב האירוע. בנוסף, אירוח אירוע עסקי באצטדיון סמי עופר הוא חוויה יוצאת דופן זאת לאור אווירה שונה ומיוחדת הכוללת נוף לכר הדשא, כמו גם אירוח בסטנדרטים האיכותיים ביותר. ברבות השנים אירח האצטדיון מאות אירועים עסקיים של החברות והארגונים הגדולים ביותר במשק הישראלי, כמו גם אירועי ענק בהשתתפות עשרות אלפי בני אדם. אם אתם מתכננים כנס או אירוע עסקי או שאתם מחפשים מקום לאירועים עסקיים – אצטדיון סמי עופר הוא הבחירה הטובה והמשתלמת ביותר. לקבלת פרטים נוספים ותיאום הגעה השאירו את הפרטים שלכם באתר ונציג יחזור אליכם בהקדם, כך שגם אתם תוכלו להתארח באחד האצטדיונים היפים ביותר בעולם והמתקדמים ביותר ולקיים אירוע עסקי בלתי נשכח אשר נעשה בסטנדרטים בין לאומיים עם אווירה שאין כמותה בישראל – למרגלות העיר חיפה היפהפייה והמרתקת ועם דרכי גישה נוחות ומהירות מכל מקום בארץ. למה אתם מחכים?

לפרטים נוספים: https://events.haifa-stadium.co.il

אולי יעניין אותך גם

פלי
לייף סטייל
סרטי פעולה מומלצים שאסור לפספס

קטגוריית סרטי הפעולה היא בין הקטגוריות המרתקות ביותר, ובין שורותיה נוכל למצוא סרטים שיגרמו לזמן לחלוף בצורה מפתיעה! עם השנים, נחקקו בסלע מספר סרטי פעולה

קרא עוד »
פולוסה