חיפוש
חיפוש

הדברה בבית פרטי

רבים מאיתנו בוחרים לגדל חיות מחמד בשלבים שונים של החיים כי אין משהו נחמד יותר מאשר הקרבה לכלב או לחתול. עם זאת, מה עושים כאשר מגלים שיש לנו בבית חיות שלא בדיוק הזמנו? כמו לדוגמא, טרמיטים שאוכלים את הרהיטים? או ג'וקים מסוגים שונים? האמת היא שכולנו בישראל מכירים את המצב הזה, כי אין משהו שתיקנים יותר אוהבים מאשר את החום הארץ ישראלי. לכן, אם גם אתם נתקלתם לא מזמן בג'וק שרץ במטבח שלכם, אנחנו לגמרי יכולים להבין מדוע אתם רוצים לעשות משהו בנידון. מעבר לכך שזה לא נעים, ישנן לא מעט חיות שעלולות גם להעביר מחלות לבני אדם, כמו לדוגמא מכרסמים מסוגים שונים. לכן זה לא באמת משנה איזה סוג של חיה מטרידה ראיתם בביתכם, כי בכל מקרה כדאי יהיה להדביר את המקום. כאשר מדברים על הדברה ניתן לבחור בין הדברה שתעשו בכוחות עצמכם ובין הדברה שתתבצע על ידי אנשי מקצוע מובילים. האמת היא שאין תחליף אמיתי לשירותי הדברה מקצועיים, כי הם תמיד יהיו יעילים יותר לעומת ריסוס מקומי של החיה המזיקה.

גוק גדול

איך לבחור חברת הדברה?

עשיתם חיפוש קצר בגוגל וראיתם שקיימות אינספור חברות הדברות שמגיעות לכל פינה בישראל? מתלבטים ממי להזמין את השירות? אם כך, כדאי שתדעו שאתם לא לבד. למעשה כל אדם שרוצה להזמין שירות כזה היה מעדיף לבחור חברה שתיתן לו שירות מוביל ומקצועי, ולכן יש לברר כמה פרטים אודות חברת ההדברה שאליה אתם מתקשרים. לדוגמא, ממתי היא קיימת והאם יש לה וותק ומוניטין בתחום? בנוסף לכך, חשוב לברר האם המדבירים יוכלו להגיע גם מהיום למחר כי יש מצבים שבהם הדחיפות גדולה. אם כל זה לא מספיק, יש לבדוק גם את סוג חומרי ההדברה שבהם נעשה שימוש וכאן חשוב להבין: הדברה שמבוססת על חומרים כימיים אינה האופציה היחידה. כלומר, לפני שנים זה נכון שזו הייתה האפשרות היחידה כמעט אך היום זה כבר לא כך. היום המודעות לחשיבות של שמירה על הטבע ופגיעה מינימאלית בסביבה גדולה, מה שמסביר מדוע יש יותר ויותר חברות שמציעות שירותי הדברה אורגנית. הדברה אורגנית יכולה להוביל לתוצאות נפלאות ואתם תראו שגם אתם תצאו מרוצים משירות כזה. איזו סיבה יש לכם להזמין שירותי הדברה כימיים שמסכנים אתכם, את הילדים ואת חיות המחמד שלכם? במקום זה עדיף לבחור בהדברה ירוקה ויעילה, ויפה שעה אחת קודם.

כמה באמת עולים שירותי הדברה לבית?

כמובן שיש הבדל בין המחיר שתשלמו אם תזמינו הדברה לבית הפרטי שלכם ואם תזמינו הדברה למפעל גדול. ישנם כמה פרמטרים שישפיעו על השאלה כמה יכולים לעלות שירותי ההדברה, והם:

  • עד כמה הבית שלכם גדול?
  • כמה חדרים יש בו?
  • האם יש גישה נוחה לכל הנישות בבית?
  • על איזה סוג של הדברה מדובר וכנגד איזו חיה?

בנוסף לכך, כמובן שגם השאלה לאיזו חברת הדברה אתם מתקשרים תשפיע על המחיר. עצם העובדה שבכל עיר בישראל יש היום לא מעט חברות שנותנות שירות כזה מובילה לכך שתהיה תחרות. כאשר יש תחרות בתחום מסוים מי שיוצא נשכר הוא הלקוח, אז למה אתם מחכים? תוכלו אפילו לפנות עוד היום אל שתיים או שלוש חברות של הדברה ולברר איפה מחכה לכם המחיר הכי טוב שיש. לא תמיד אם נשלם מחיר כפול על שירותי הדברה זה גם אומר שהשירות יהיה יותר מקצועי, יעיל או יחזיק מעמד להרבה יותר זמן.

אולי יעניין אותך גם

איך מנקים מיקרוגל
לבית ולגינה
איך מנקים מיקרוגל

ניקוי המיקרוגל הוא משימה פשוטה וקלה שניתן לבצע בכמה דקות. ניקוי קבוע ימנע הצטברות של לכלוך, שומן וריחות לא נעימים, וישמור על המיקרוגל תקין לאורך

קרא עוד »
עיצוב הבית
לבית ולגינה
5 מוצרים לעיצוב חלל הבית

אתם לא צריכים להיות מומחים בעיצוב פנים, כדי לעצב את הבית שלכם באופן מושלם. כל שעליכם לעשות זה להכיר במוצרי עיצוב בסיסיים שיהפכו את החלל

קרא עוד »
פולוסה