חיפוש
חיפוש

התכשיטים שתמיד חלמת עליהם – לרכישה מידית ומבלי לצאת מהבית

רכישה של תכשיטים הפכה פשוטה וקלה יותר מאי פעם, ואפילו איננה מצריכה יציאה מהבית. באמצעות האתר הרשמי של חברת דיימונד פקטורי תוכלי לרכוש לעצמך או לחברה את התכשיטים שתמיד חלמת – בעלות נוחה ומשתלמת.

תכשיטים לכל מטרה – בפלטפורמה הדיגיטלית

המהפכה האינטרנטית אשר מאפשרת לבצע רכישות של מגוון מוצרים/שירותים לא פסחה גם על עולם היהלומים. על אף כי אנו מכירים לא מעט מכרים בהם אנשים רבים נפלו בעוקץ שבו הוצע להם לרכוש תכשיטים באינטרנט בעלות נמוכה בעשרות אחוזים, ניתן ורצוי לבצע סקר שוק לגבי ספקים איכותיים אשר מצרפים תעודה גמלונית כמו גם תעודת אחראיות, גם אם בוצעה הרכישה באמצעות דף האינטרנט. בנוסף, על מנת להימנע מעוגמת נפש, מומלץ לרכוש רק מחברה איכותית אשר תעניק לכם את המידע הרצוי כמו גם מחירים הוגנים אשר מותאמים לחלומות כמו גם לתקציב, בליווי של יהלומן מומחה. את השירות הזה מציעה חברת דיימונד פקטורי, אשר נחשבת כיום לחברה המובילה בענף היהלומים בישראל, זאת לאור שירות חדשני אותו מציעה החברה בדמות רכישה מאובטחת באתר הרשמי של החברה, כך שאת לא צריכה לצאת מהבית, אלא לקבל ליווי אוטומטי לכל אורך התהליך ולקבל את התכשיטים אשר מותאמים לתקציב במשלוח תוך שלושה ימי עסקים.

טבעת ייחודית

רכישת תכשיטים – רק באמצעות חברת דיימונד פקטורי

חברת דיימונד פקטורי נחשבת כאמור לחברה המובילה בתחום, עוד משנת ההקמה בשנת 2006. החברה, אשר חרטה על דגלה את איכות השירות מעניקה תעודת אחראיות כמו גם תעודה גמלונית, זאת בכדי שתוכלו להיות בטוחים כי התכשיטים שרכשתם הם אכן לא מזויפים ונעשו תחת הסטנדרטים המחמירים ביותר בתחום. באתר החברה תוכלו להתרשם ממגוון תכשיטים יוקרתיים ומיוחדים, למשל:

  • טבעת קריסטין – טבעת ייחודית ועדינה עם טוויסט מודרני אשר במרכזו יהלום מרכזי בעל 4 שיניים אשר אוחזות בו בתנועה סיבובית, מה שמעניק לו מראה יוקרתי ונקי. קליק לרכישה.
  • טבעת וי – טבעת ייחודית אשר צורה היא V, כאשר היא משובצת ב 12 יהלומים בצידה האחד, ואילו הצד השני נקי מהילומים אבל נקי מבחינת המראה. קליק לרכישה.
  • צמיד דיסקית – צמיד טניס קלאסי, אבל עם טוייסט. מדובר בצמיד ארשר במרכזו שורת יהלומים המשובצים בצורה אובלית, במשקל של חצי קראט. קליק לרכישה.
  • צמיד אינפינטי – צמיד משובץ בעשרות יהלומים בצבע זהב צהוב, אשר משתקפים בצורה ייחודית ומבריקה במיוחד. קליק לרכישה.

מדובר רק בקומץ של תכשיטים אשר מוצגים לך כעת, ולכן – את מוזמנת לפנות אלינו דרך האתר בכתובת https://www.diamondf.co.il לקבלת מידע נוסף והתרשמות מהקולקציה, כמו גם להגיע לחנות אשר ממוקמת ברחוב אבא הלל 7 – בית סילבר, וכך גם את תוכלי לרכוש לעצמך או לחברה וקרובת משפחה תכשיט יוקרתי.

אולי יעניין אותך גם

איך בוחרים טבעת יהלום
תכשיטים
איך בוחרים טבעת יהלום?

בחירת טבעת יהלום, היא החלטה חשובה הדורשת שיקול דעת מדוקדק. בין אם זה לרגל אירוסין, יום נישואין או כל אירוע מיוחד, מציאת טבעת היהלום המושלמת

קרא עוד »
עגיל חישוק
תכשיטים
איך לבחור עגילי יהלום?

עגילי יהלום היא אחת המתנות הנפוצות והמתאימות לימי הולדת וימי נישואין. כמובן, ישנם כאלו שמפנקים גם את אימא שלהם ביום האם, או סתם חברה שרוצה

קרא עוד »
פולוסה