חיפוש
חיפוש

לימודים, הדרכה, פנאי, אקסטרים, מתנות, נופש, טיסות תעופה

מעוניינים להעניק לבן המשפחה כמו גם לעצמכם אטרקציה יוצאת דופן המשלבת הדרכה, פנאי, אקסטרים ונופש? באמצעות סקייטריפ – זה בהחלט אפשרי.

הדרכה ופנאי במקום אחד

אם אתם כעת בעת חיפושים עבור אטרקציה ייחודית המשלבת הן הדרכה והן פנאי, טיסות בשמי הארץ כמו גם הפיכתם ליום אחד לטייס היא האופציה הטובה ביותר. למעשה, חברת סקייטריפ אשר ממוקמת בהרצליה מאפשרת לכם לקבל חוויה חסרת תקדים המשלבת הדרכה מקצועית ולאחריה טיסה בשמי הארץ ליעדים אותם תבחרו מראש. חשוב לציין כי הפעילות הזו מתאימה למבוגרים בלבד, כאשר בלא מהמעט מהמקרים התחביב הזה הופך למקצוע – זאת משום שבאמצעות סקייטריפ ניתן ללמוד קורס טיס אזרחי מקצועי אשר מועבר ע"י מדריך טיסה מנוסה.

טיסה בשמי הארץ – האטרקציה המושלמת

כאמור, סקייטריפ בהנהלתו של דורון שפירא, מדריך טיסה מנוסה אשר לו שעות טיסה רבות בשמי ישראל מאפשר לכם להעניק מתנה ייחודית ומסקרנת בעבור בני המשפחה וזאת ע"י טיסה בשמי הארץ כמו גם אפשרות להפוך לטייס ביום אחד. בנוסף, ניתן להפוך את החוויה הזאת לחוויה משפחתית וזאת משום שעל המטוס מסוג ססנה ניתן לעלות עד שלושה נוסעים, ובכך מתאפשר לכם לראות את מדינת ישראל היפה ממעוף הציפור בזמן שנוח לכם – בין אם מדובר בשעות בין ערביים, בשקיעה או אפילו בלילה. בנוסף, ניתנת אפשרות להביא עמכם לטיסה דברי מתיקה או כל דבר נוסף וזאת על מנת שהטיסה הזאת תשודרג עוד יותר ותהפוך לחלום מתוק של שעה אחת בלבד. הטיסות, אשר יוצאות משדה התעופה בתל אביב או בהרצליה מלוות ע"י טייס מקצועי אשר יבצע קודם לכן חפיפה בנוגע לטיסה עצמה כמו גם קביעה של יעדים מראש, כל זאת על מנת שתוכלו להיות בטוחים כי אתם ביידים המקצועיות ביותר. לכן, מדובר בשתי ציפורים במכה אחת: גם למידה אקטיבית של אחד המקצועות המסקרנים והמאתגרים ביותר בעולם וגם התנסות מעשית. מעבר לכך, אם מדובר בחלום ישן שלכם לטוס ישנה אפשרות לבצע טיסת היכרות בה תתבצע סקירה אודות המטוס כמו גם שימוש בסימולטור מתקדם וזאת כדי להבין האם אכן אתם יכולים ללמוד בעצמכם את אחד המקצועות המאתגרים והכיפים ביותר בעולם.

מצנח ממנוע

עוד מתלבטים? אנחנו כאן לעזרתכם

במידה ואתם חוששים מביצוע הרכישה הזו, תוכלו להיות בטוחים כי אצלנו תקבלו את המענה המידי וזאת כדי להרגיע אתכם כמו גם להעניק מידע נוסף אשר הוא הכרחי בטרם אתם רוכשים את האטרקציה הזו. על כן, אם ברצונכם לקבל מידע נוסף לגבי אטרקציות במרכז הארץ אשר משלבת  הנאה והדרכה כמו גם אפשרות להעניק מתנה ייחודית ומקורית – הדרכת טיסה וטיסות בשמי הארץ באמצעות סקייטריפ היא האופציה הטובה ביותר. למידע נוסף לגבי טיסות, צרו עמנו קשר בהקדם.

אולי יעניין אותך גם

פלי
לייף סטייל
סרטי פעולה מומלצים שאסור לפספס

קטגוריית סרטי הפעולה היא בין הקטגוריות המרתקות ביותר, ובין שורותיה נוכל למצוא סרטים שיגרמו לזמן לחלוף בצורה מפתיעה! עם השנים, נחקקו בסלע מספר סרטי פעולה

קרא עוד »
פולוסה