חיפוש
חיפוש

למה כולם מתייעצים עם עורך דין מקרקעין לפני רכישת דירה?

עומדים לפני רכישת דירה מקבלן? רוצים להבטיח שאתם עושים עסקה נכונה וכי בסופו של דבר, כאשר הנכס יעבור לבעלותכם, תוכלו לצאת מרוצים? אם כך, כדאי שתדעו: אנשים לא במקרה מתייעצים תמיד עם עורך דין מקרקעין ובהחלט כדאי שתעשו זאת גם אתם. זה לא משנה אם מדובר על הדירה הראשונה שאתם קונים או שכבר יצא לכם לקנות לא מעט דירות בעבר. מה שבטוח זה שאין כמו המקצועיות של עורך דין מקרקעין ולכן, אם אתם רוצים ללכת על בטוח, כדאי יהיה לפנות עוד היום לאיש מקצוע מהתחום הזה. כך תדעו שאתם במקום הנכון, שיש מי שדואג לכם ולצד שלכם בעסקה ושאתם יכולים להיות רגועים יותר. עסקאות נדל"ן אלה עסקאות של מאות אלפי שקלים ויותר ולכן ברור הן כוללות בדרך כלל גם לא מעט לחץ לכל אורך הדרך, אז למה אתם מחכים?

כיצד עוה"ד יוכל לעזור לכם?

אתם לא תאמינו, אך יש נוכלים בישראל שמוכרים דירות שבכלל לא רשומות על שמם בטאבו. איך אדם שמעולם לא עשה עסקת נדל"ן יוכל לאתר זאת ולהימנע מטעות נוראית שכזו? יש עוד הרבה נוכלים שמבצעים עבירות אחרות שבכלל לא נוכל לדעת עליהן אם לא נפנה אל עורך דין מקרקעין ולכן חשוב לחפש עורך דין כזה עוד היום. עדיף שעו"ד מקרקעין ילווה אתכם לכל אורך הדרך בעסקה הקרובה ולכן לא כדאי לדחות את החיפוש של איש מקצוע מהתחום.

התייעצות ברכישת דירה

הפרמטרים לבחירת עוה"ד שלכם

מתלבטים? רוצים לדעת שבחרתם עורך דין מקרקעין שבאמת אפשר לסמוך עליו? אם כך, עליכם לברר:

  • מה הניסיון של איש המקצוע ומזה כמה שנים הוא עוסק בתחום?
  • מי יוכל להמליץ עליו באוזניכם?
  • האם מדובר על אדם שנראה לכם אמין ומקצועי?
  • האם אתם רוצים להיפגש איתו תחילה להיכרות ראשונית?

לכל איש מקצוע בתחום המקרקעין יש שיטת עבודה קצת שונה ולכן יש משמעות למפגש הראשוני הזה. כך תדעו שקיבלתם החלטה נכונה וכך תדעו שאתם לא לבד במערכה. מה שכן, כדאי לזכור שלכל עורך דין מקרקעין יש גם תעריפים קצת אחרים וכדאי יהיה לברר גם את הסוגיה הזאת מראש. אין סיבה אומנם לשלם מחיר גבוה מידי לעוה"ד שלכם אך גם עורך דין שגובה מחיר נמוך עלול לעורר את חשדכם. לכן כדאי לעשות השוואת מחירים ולבחור בצורה כזאת את האדם המתאים לדרישות שלכם.

 

אולי יעניין אותך גם

עריכת דין
7 דברים שעושה עו"ד משפחה

בכל הנוגע לגירושין ולעניינים משפטיים הקשורים למשפחה, לעורך דין דיני משפחה תפקיד מכריע בהדרכת לקוחותיו בתהליך מורכב זה. עורכי דין אלו, הינם בעלי ידע נרחב

קרא עוד »
פולוסה