חיפוש

למה צריך לבנות דף נחיתה לעסק

כל אדם בעל עסק, בין אם יש לו אתר ובין אם לא, חייב שיהיה לו דף נחיתה לעסק.

מבחינה שיווקית זה בגדר חובה.

אם חשוב לכם שהלקוחות יחפשו אתכם ולא אתם את הלקוחות, ואם חשוב לכם שהעסק שלכם יתפרסם דף נחיתה זהו הדבר הנכון עבורכם.

 

מה זה דף נחיתה?

דף נחיתה הוא דף אינטרנט יחיד, שבניגוד לאתר אינטרנט שלם עם המון דפים הוא מוקם כדי שיגיעו אליו, בעקבות פנייה מחומר פרסומי מודפס, קישור של פרסומים ובעיקר מפרסום ממומן באינטרנט.

התפקיד של דף הנחיתה הוא להניע את המבקר בדף למסר ספציפי (להסביר למה כדאי לו לרכוש את המוצר שלכם) ולדאוג לכך שהוא ישאיר פרטים על מנת שיצרו אותו קשר, ואף לרכוש את המוצר לאחר מכן. מטרתו של הדף הוא לתת תחושה ללקוח שהוא מצא בדיוק את הדף או המוצר שהוא חיפש, הדף בעצם מגביר את יחס ההמרה של בעל העסק בדף הנחיתה.

 

מה ההבדל בין דף בית באתר אינטרנט לבין דף נחיתה?

דף בית באתר אינטרנט הוא דף המקדם את פני המבקרים בכל האתר ומציע את כל מה שבעל העסק מוכר, אך הוא לא ממקד את המידע שהלקוח מחפש.

כל המטרה של דף הנחיתה הוא להביא את הלקוח למוצר שהוא בדיוק חיפש ולגרום לו לרכוש אותו ולכן אם חשוב לכם כבעלי עסק למכור את המוצר שלכם דף נחיתה זהו הדבר הנכון עבורכם.

 

איך דף הנחיתה יכול לעזור לעסק שלי?

לכל דף נחיתה יש מטרה שונה, המותאמת לכל אחד ואחד. ברגע שיהיה לכם בדף נחיתה טופס הרשמה לעדכונים תוכלו לבנות לעצמכם רשימת תפוצה של לקוחות פוטנציאליים לעסק שלכם. רשימת התפוצה הזו תוכל לשמש אתכם לעדכונים חשובים הקשורים לעסק שלכם, מבצעים מעולים, ותכנים עם ערך. בעזרת דף הנחיתה תוכלו להקים טופס להשארת פרטים (אם הלקוחות רוצים לשמוע פרטים נוספים על המוצר שלכם). הטופס צריך לכלול את כל המידע הרלוונטי ללקוח, כך שהוא ירגיש בנוח וירגיש ביטחון להשאיר את הפרטים שלו באתר שלכם.

 

איך הלקוחות יגיעו לדף הנחיתה שלי?

אחרי שתעצבו את דף הנחיתה, אתם תקבלו קישור שברגע שתלחצו עליו הוא ייפתח ויוצג למבקרים. תוכלו לפרסם את הדף שלכם כקמפיין ממומן בגוגל, בתוך מודעה בפייסבוק או אפילו כקמפיין שיישלח באימייל או בסמס. אם המטרה שלכם בהקמת דף נחיתה הוא להגדיל את רשימת התפוצה שלכם, מומלץ להוסיף בדף הנחיתה טופס להשארת פרטים ולהגדיר אותו כקישור קבוע בתוך דף הפייסבוק שלכם.

 

איך דף הנחיתה צריך להיראות?

דף הנחיתה צריך להיות קצר ולעניין, הוא אמור להסביר למבקר בדף תוך רגע מה הפתרון שהעסק שלכם מציע. הדף צריך להיות בעל כותרת בולטת, טקסט קצר וממוקד על הפתרון, למה לבחור דווקא במוצר שלכם וטופס השארת פרטים.

 

למה צריך לבנות דף נחיתה לעסק

כל אדם בעל עסק, בין אם יש לו אתר ובין אם לא, חייב שיהיה לו דף נחיתה לעסק. מבחינה שיווקית זה בגדר חובה. אם חשוב לכם שהלקוחות יחפשו אתכם ולא אתם את הלקוחות, ואם חשוב לכם שהעסק שלכם יתפרסם דף נחיתה זהו הדבר הנכון עבורכם.

 

מה זה דף נחיתה?

דף נחיתה הוא דף אינטרנט יחיד, שבניגוד לאתר אינטרנט שלם עם המון דפים הוא מוקם כדי שיגיעו אליו, בעקבות פנייה מחומר פרסומי מודפס, קישור של פרסומים ובעיקר מפרסום ממומן באינטרנט.

התפקיד של דף הנחיתה הוא להניע את המבקר בדף למסר ספציפי (להסביר למה כדאי לו לרכוש את המוצר שלכם) ולדאוג לכך שהוא ישאיר פרטים על מנת שיצרו אותו קשר, ואף לרכוש את המוצר לאחר מכן. מטרתו של הדף הוא לתת תחושה ללקוח שהוא מצא בדיוק את הדף או המוצר שהוא חיפש, הדף בעצם מגביר את יחס ההמרה של בעל העסק בדף הנחיתה.

 

מה ההבדל בין דף בית באתר אינטרנט לבין דף נחיתה?

דף בית באתר אינטרנט הוא דף המקדם את פני המבקרים בכל האתר ומציע את כל מה שבעל העסק מוכר, אך הוא לא ממקד את המידע שהלקוח מחפש.

כל המטרה של דף הנחיתה הוא להביא את הלקוח למוצר שהוא בדיוק חיפש ולגרום לו לרכוש אותו ולכן אם חשוב לכם כבעלי עסק למכור את המוצר שלכם דף נחיתה זהו הדבר הנכון עבורכם.

 

איך דף הנחיתה יכול לעזור לעסק שלי?

לכל דף נחיתה יש מטרה שונה, המותאמת לכל אחד ואחד. ברגע שיהיה לכם בדף נחיתה טופס הרשמה לעדכונים תוכלו לבנות לעצמכם רשימת תפוצה של לקוחות פוטנציאליים לעסק שלכם. רשימת התפוצה הזו תוכל לשמש אתכם לעדכונים חשובים הקשורים לעסק שלכם, מבצעים מעולים, ותכנים עם ערך. בעזרת דף הנחיתה תוכלו להקים טופס להשארת פרטים (אם הלקוחות רוצים לשמוע פרטים נוספים על המוצר שלכם). הטופס צריך לכלול את כל המידע הרלוונטי ללקוח, כך שהוא ירגיש בנוח וירגיש ביטחון להשאיר את הפרטים שלו באתר שלכם.

 

איך הלקוחות יגיעו לדף הנחיתה שלי?

אחרי שתעצבו את דף הנחיתה, אתם תקבלו קישור שברגע שתלחצו עליו הוא ייפתח ויוצג למבקרים. תוכלו לפרסם את הדף שלכם כקמפיין ממומן בגוגל, בתוך מודעה בפייסבוק או אפילו כקמפיין שיישלח באימייל או בסמס. אם המטרה שלכם בהקמת דף נחיתה הוא להגדיל את רשימת התפוצה שלכם, מומלץ להוסיף בדף הנחיתה טופס להשארת פרטים ולהגדיר אותו כקישור קבוע בתוך דף הפייסבוק שלכם.

 

איך דף הנחיתה צריך להיראות?

דף הנחיתה צריך להיות קצר ולעניין, הוא אמור להסביר למבקר בדף תוך רגע מה הפתרון שהעסק שלכם מציע. הדף צריך להיות בעל כותרת בולטת, טקסט קצר וממוקד על הפתרון, למה לבחור דווקא במוצר שלכם וטופס השארת פרטים.

לסיכום, אם אתם מעוניינים שהעסק שלכם יעוף קדימה ויצליח, ואתם מעוניינים לצבור קהל לקוחות נאמן בניית דפי נחיתה זה הדבר הנכון ביותר עבורכם.

 

כתובת יו אר על

אולי יעניין אותך גם

פולוסה