מהם אימוני נינג'ה ואיך הם תורמים לבריאות הגוף

אימוני נינג'ה הינם אימונים מאתגרים, אינטראקטיביים ומהנים.

הספורט מסתמך על חוזק משקל גוף ולכן הוא יכול להתאים לכל אחד.

לאימונים מסוג זה יש הרבה יתרונות בריאותיים, הן לגוף והן לנפש.

אז מה זה בכלל אימוני נינג'ה, מה היתרונות ואיך מצטרפים לספורט שסוחף את העולם? ריכזנו עבורכם את כל המידע שתצטרכו לדעת לקראת ההצטרפות לענף.

 

מה זה אימון נינג'ה

קודם כל אימוני נינג'ה מהוים ספורט אתלטי במיוחד שמסתמך על חוזקות גוף שונות על מנת לעבור ולנווט בהצלחה בין מכשירים במסלולי מכשולים מגוונים. כל מתקן ומכשיר דורשים סוג אחר של אתלטיות ואלגנטיות. באימוני נינג'ה רוכשים מיומנויות חדשות וכישורים רבים מה שמקנה יתרונות ייחודיים לספורט המומלץ הזה. האימונים מכינים אתכם לכל מכשול וכמובן, תורמים לכל עיסוק אתלטי אחר. זה פותח עולם של כיף לספורטאי הנינג'ה מחוץ לחדר הכושר.

 

אימוני נינג'ה חיזוק מאוזן של הגוף

זהו ספורט המעריך חוזק תפקודי. התפתחות שרירים לא מאוזנת עלולה להפריע לביצועיו של ספורטאי. לדוגמה, רוכבי אופניים וכדורגלנים מפתחים בעיקר שרירי רגליים כי הם הכלי העיקרי שלהם. למרות שאימוני רגליים מסייעים בענף שלהם דווקא באימוני נינג'ה זה יכול להיחשב לחסרון. ישנם מכשולים הדורשים הרבה זריזות וכח בפלג גוף עליון לכן הספורט שם דגש על פיתוח מאוזן של כל שרירי הגוף ולא חלקם.

 

הנינג'ה דורשות גמישות לניווט מכשולים מסובכים

גמישות היא כלי הכרחי בארגז הכלים של מתאמן נינג'ה. כאשר מתאמני הנינג'ה גמישים, הם יכולים לסמוך על גופם שיתמתח, שיגיע ואף יוכל לטפס על כל המכשולים המסובכים. יש להם סיכוי טוב יותר להחזיק מעמד ולחזור לאיזון אם יתחילו ליפול ממכשול. זה מתרגם לתוצאות טובות יותר בתחרות וגם מקטין את סיכויי הפציעה של ספורטאי. גמישות נחוצה גם לחיי היומיום השריר שעומד במסוגלות מקל על משימות בסיסיות ושומר על השריר מרפיון.

 

 איזון הוא חיוני לאימון הנינג'ה לוחם

מכשולים מסלול הנינג'ה דורשים יכולות אתלטיות אך בראשן איזון, יכולת ריכוז ומרכוז. המסלול כולל לעיתים הליכה על קורות צרות, קפיצות מהירות מחלקים נעים, טיפוס סולמות חבלים וכדומה. כל אלו דורשים מהספורטאי את המסוגלות להשיג או להשיב את שיווי המשקל במהירות. אימוני הנינג'ה יכולים להוות דרך פנטסטית לשיפור שיווי המשקל שלכם, איזון קשור בקשר הדוק לירידה של כ45% של פציעות הודות לייצוב המפרק.

 

זריזות חלקלקה כשאתם נינג'ה

זריזות דורשת קואורדינציה, כוח, מהירות, ותרגול. להבין איך להגיב במהירות או לחשב מחדש את התנועה שלך הוא דבר משמעותי. בחדר כושר של הנינג'ה  תהיו מאותגרים ללא הרף עם מכשולים שיאלצו אתכם לנסות שוב ושוב כל פעם בטכניקה ועם תוכנית אחרת. צורת החשיבה, העמידה באתגר ושבירת החסם המחשבתי הם כלים מנטליים ופיזיים שיוסיפו הרבה להתנהלות החיים שלכם ולתחושת המסוגלות שלכם. אז למה אתם מחכים? לכו להיות נינג'ות, מבטיחים לא תתאכזבו.

 

תרגיל קשה

אולי יעניין אותך גם

טיפול רפואי
בריאות
איך לטפל בכאבי ברכיים?

כאבי ברכיים זוהי בעיה נפוצה באוכלוסייה, בעיקר כאשר מדובר על ספורטאים או על אנשים מבוגרים. הכאב יכול להתמקד רק באזור אחד של הברך, או להיות

קרא עוד »
בלון
בריאות
3 יתרונות למחולל חמצן נייד

אוויר. אי אפשר בלעדיו. ככל שהוא נקי יותר, הרי זה משובח. המצרך המרכזי שגופינו מפרק מהאוויר שמסביבנו הוא החמצן. הוא מרכיב כ- 78% מהאוויר שאנחנו

קרא עוד »