חיפוש
חיפוש

סוגי הקמגרה השונים ואיך תזהו אריזת קמגרה מקורית

אז אתה מתעניין בקמגרה, תכשיר ללא מרשם רופא לשיפור התפקוד המיני.

אולי שמעת מחברים, אולי קראת על זה קצת בגוגל, ונראה לך שזה בשבילך.

אבל מה מתאים לך? ואיך אתה יודע שאתה קונה את התכשיר המקורי?

 

סוגי הקמגרה השונים:

קמגרה ג׳ל מקורי-

קמגרה ג׳ל מגיע בשקיות חד-פעמיות של ג׳ל לבליעה במגוון טעמים. הוא מתאים גם למי שמתקשה לבלוע כדורים, ופועל מהר- צריך לקחת אותו כ-15 דקות בלבד לפני המגע המיני כדי לשמור על זקפה ממושכת ולהאריך את הסקס. חבילות קמגרה ג׳ל מכילות 7 שקיות חד-פעמיות ומעלה.

 

פילדנה 100 מ״ג-

בין סוגי הקמגרה השונים, פילדנה היא למעשה אלטנרטיבה גנרית לוויאגרה. מדובר בכדור שיש לבלוע כחצי שעה עד שעה לפני פעילות מינית. לפילדנה טווח פעולה רחב וארוך, שיכול להגיע מ-4 שעות ל-8 שעות! פילדנה אפשר לרכוש באריזות של 10 כדורים או יותר.

 

קמגרה פולו 100 מ״ג-

מאוד דומה לקמגרה ג׳ל, רק שכאן מדובר בכדורי מציצה. הכדורים הם למעשה מעין סוכריות קלות למאכל בטעם עדין. קמגרה פולו מתאים גם הוא למתקשים בבליעת כדורים, והוא מגיע באריזות של 8 יחידות ומעלה.

 

סופר-קמגרה 160 מ״ג-

לכדורי הסופר-קמגרה פעולה כפולה: הם גם גורמים לזקפה ממושכת, וגם מעכבים שפיכה מוקדמת. מדובר בכדורים לבליעה.

 

איך תזהו אריזת קמגרה מקורית

מוצרי קמגרה פותחו במעבדות חברת Ajanta Pharma ההודית. לקמגרה יש הרבה חקיינים בשוק, והרבה מוצרים שמתחזים להיות קמגרה. לכן, חשוב לקנות את המוצר רק מהיבואן הרשמי: קמגרה-ישראל. קמגרה-ישראל מציע את מוצרי קמגרה למכירה באתר, ומבטיח רק מוצרים מקוריים של חברת Ajanta Pharma, היצרנית הבלעדית של קמגרה, שקיבלו את אישור ה-FDA.

 

סוגי הקמגרה השונים – מחירים

מחירו של תכשיר הקמגרה ג׳ל המקורי עומד באתר הרשמי של קמגרה-ישראל על 149 ש״ח למארז של 7 שקיות, וקיימות הנחות לרוכשים כמות גדולה יותר (21 שקיות ב-289 ש״ח ו-49 שקיות ב-549 ש״ח). מחירה של פילדנה הוא 199 ש״ח ל-10 יחידות, 299 ש״ח ל-30 יחידות ו-749 ש״ח ל-100 יחידות. קמגרה פולו יעלה לכם 149 ש״ח ל-8 יחידות, 289 ש״ח ל-24 יחידות ו-549 ש״ח לחבילה של 56 יחידות. קמגרה-ישראל מציעה בנוסף 4 יחידות פילדנה במתנה לכל מי שירכוש את אחד ממוצרי החברה באתר.

 

קופסות עם כדורים

אולי יעניין אותך גם

בֶּקַע
בריאות
מה זה בקע ואיך מטפלים בזה?

במצב של בקע, איבר פנימי בולט באופן לא תקין, דרך דופן שרירית פגומה. בקע יכול להתרחש באזורי הגוף השונים אבל עיקר המקרים הנפוצים מתארים בקע

קרא עוד »
פגיעה באיכות השמיעה
בריאות
פגיעה באיכות השמיעה

השמיעה שלנו היא חוש חשוב שאנחנו נוטים לקחת לעיתים כמובן מאליו. אלא שחשיבות השמיעה מתגלה כאשר יש ירידה באיכות שלה. פתאום התקשורת עם חברים משפחה

קרא עוד »
איך לטפל בנשירת שיער
בריאות
איך לטפל בנשירת שיער

נשירת שיער, היא מצב שכיח המשפיע על מיליוני אנשים ברחבי העולם. היא יכולה להיות בעלת השפעה משמעותית על ההערכה העצמית והרווחה הכללית של האדם. למרבה

קרא עוד »
פולוסה