חיפוש
חיפוש

אילו אביזרים חובה לשים באמבטיה שלכם

חדר אמבטיה מושלם חייב להיות מאובזר במספר אלמנטים. מהם? במדריך זה נציג בפניכם את כל האביזרים אשר הם בגדר חובה, לצורך יצירת חדר אמבטיה מושלם ויוקרתי במיוחד.

 

אילו אביזרים חובה לרכוש לטובת שדרוג או שיפוץ האמבטיה?

חדר האמבטיה הפך בשנים האחרונות לחדר ספא יוקרתי ומסוגנן, וזאת לאור מגוון אביזרי אמבטיה ייחודים אשר מאפשרים לכל אחד לעצב את האמבטיה בסגנון ייחודי, כמו גם יוקרתי ומיוחד. אביזר אמבטיה אשר הוא בגדר חובה הינו מחזיק לנייר טואלט. מדובר באביזר אשר הוא לא רק פרקטי אלא גם מעוצב, וזאת לאור אפשרות רכישה של מחזיק עשוי ניקל או כרום אשר משדרג את הנראות של חדר האמבטיה. אביזר אותו מומלץ לרכוש הינו מדף רשת פינתי עשוי נירוסטה, ולמקם אותו על הקיר באמצעות וואקם, ללא צורך בקדיחה בקיר. מדובר בפיתוח ייחודי אשר מאפשר לקבל מקומות אחסון נוספים בעבור הסבונים והשמפו, ולכן מדובר באביזר חובה בעבור חדרי אמבטיה, בייחוד כאשר מדובר בחדר קטן.

 

סדרת אביזרי אמבטיה תואמים: טכניקה מצוינת לעיצוב חדר האמבטיה

על מנת שתוכלו לעצב את האמבטיה בקו עיצוב אחיד, מומלץ לבצע רכישה של סדרות אביזרי אמבט: דיספנסר, קולב אמבט, מחזיק כוס, מחזיק סבונייה, מברשת אסלה כן מדף מגבות. את הסדרה ניתן לרכוש במגוון צבעים וסגנונות, ולכן מדובר בדרך מצוינת אשר מקלה באופן משמעותי על תהליך הרכישה ואבזור חדר האמבטיה, בפעם אחת. אולם, חשוב להקפיד ולבצע רכישה של סדרה אשר היא לא רק יפה אלא גם איכותית, בכדי שתוכלו להיות בטוחים כי כספכם מושקע בחוכמה וכי רכשתם אביזרים איכותיים אשר יישמרו באיכות מצוינת, בעיקר בשל תנאי הלחות  בחדר וכן ושימוש תכוף באביזרים. בדקו היטב כי אתם רוכשים את אביזרי אמבטיה איכותיים דרך חברה מקצועית אשר תדע לספק לכם במסגרת הרכישה גם אחראיות מלאה.

 

אביזרים באמבטיה – שדרוג אשר יכול להתבצע בעלות כספית אטרקטיבית

כאמור, רכישה של סדרה או סט מאותו הסוג מאפשר לכם לסגנן את חדר האמבטיה והשירותים, באופן קל ופשוט. סגנון העיצוב אותו תכתיבו הוא המרכיב החשוב ביותר, ולכן מומלץ לחשוב היטב על סגנון העיצוב האהוב עליכם ובהתאם לכך להתאים את האבזור. כך לדוגמא, אם בחרתם לעצב את הבית ואת חדר האמבטיה בסגנון מודרני, מומלץ להיצמד לצבע שחור, אפור וזהב – צבעים יוקרתיים אשר מקפיצים את המראה של חדר האמבטיה. טיפ זהב בעבור חדרי אמבטיה קטנים הוא שימוש במראות. מראה קטנה אשר מגדילה עד פי חמש ניתן להתקין באופן קל ופשוט בחדר האמבטיה, ובכך תאפשר לא רק להגדיל את החדר אלא גם אביזר הכרחי לצורך התארגנות של בוקר אל מול המראה. לקבלת מידע נוסף וביצוע רכישה, היכנסו לאתר הרשמי של חברת novart.

חלל מעוצב

אולי יעניין אותך גם

איך מנקים מיקרוגל
לבית ולגינה
איך מנקים מיקרוגל

ניקוי המיקרוגל הוא משימה פשוטה וקלה שניתן לבצע בכמה דקות. ניקוי קבוע ימנע הצטברות של לכלוך, שומן וריחות לא נעימים, וישמור על המיקרוגל תקין לאורך

קרא עוד »
עיצוב הבית
לבית ולגינה
5 מוצרים לעיצוב חלל הבית

אתם לא צריכים להיות מומחים בעיצוב פנים, כדי לעצב את הבית שלכם באופן מושלם. כל שעליכם לעשות זה להכיר במוצרי עיצוב בסיסיים שיהפכו את החלל

קרא עוד »
פולוסה