חיפוש
חיפוש

6 אביזרים לכלה שלא ידעת שאת צריכה

ארגון חתונה הוא תהליך ארוך ומורכב, הכולל ביצוע משימות רבות. לצד כל ההחלטות החשובות שיש לבצע – בחירת אולם אירועים, עיצוב שמלת כלה ועריכת רשימת מוזמנים – חשוב לזכור גם את הפרטים הקטנים, שבכוחם לשדרג את האירוע. יש מספר אביזרים מומלצים לשימוש, ממסיבת הרווקות ועד לחתונה, שיכולים להפוך את החתונה שלך לאירוע מושלם.

 

הינומה לכלה

למרות שהיא נועדה במקור לצרכים דתיים, כלות רבות מתייחסות להינומה כאל פריט אופנתי. הינומה לכלה משדרגת כל לוק, ומעניקה ממד קסום לכלה. יש מגוון רחב של הינומות לכלה: מנצנצות, זוהרות, שקופות, הינומות תחרה ועוד. ההינומה הופכת כל כלה לקלאסית ומרגשת.

 

זר

זר כלה הוא אחד מאביזרי הכלה החשובים ביותר, והוא יכול לשדרג כל כלה. יש סגנונות רבים של זרי פרחים לכלה, ויש לבחור את הזר המתאים על פי מספר מאפיינים: סגנון השמלה, גוון השמלה, מבנה הגוף של הכלה והעדפה אישית. יש לזכור כי הזר צריך להשלים את המראה של השמלה, ולהשתלב אתו בהרמוניה. דוגמאות להתאמה בין סגנון השמלה לבין סוג הזר:

  • שמלת כלה בסגנון של נסיכה תתאים לזר עגול בגווני ורוד ולבן.
  • שמלת כלה בעיצוב קלאסי תשתלב עם זר עדין בצבעים שקטים.
  • שמלת כלה נפוחה תחמיא לזר פרחים עם גבעולים ארוכים.

 

מראה קטנה

מראה נמצאת בתיק האיפור של כל אחת מאיתנו, ולכן היא פריט חובה לכל כלה. היא תוכל לשמש את הכלה לבחינת האיפור, תיקון האודם או ענידת העגילים. כדי להימנע מבעיות מיותרות, מומלץ לכלול מראה קטנה כחלק מתיק אביזרים לכלה.

 

תיק איפור

כמובן שהכלה מאופרת על ידי מאפרת מקצועית. אך, לעיתים עוברות שעות ארוכות משעת ההתארגנות ועד לתחילת האירוע, ולכן יש צורך בערכת טאץ' אפ לכלה. הערכה יכולה לכלול מוצרי איפור שונים כמו נייר הספגה לשומן, ספוגית לתיקונים, מקלוני איפור, מברשת טאץ' לשפתיים ודוגמיות מהאיפור שנעשה בו שימוש. מומלץ לאחסן את ערכת הטאץ' אפ בתיק איפור קומפקטי ויפה.

 

בירית

בירית היא פריט חובה לכל מסיבת רווקות. מדובר בפריט לבוש שמטרתו להחזיק את הגרב על הרגל. כיום יש מגוון רחב של ביריות מעוצבות, והן נחשבות לפריט אופנתי ומבוקש בכל מסיבת רווקות.

 

חלוקים למלוות

המלוות היו שם בשבילך בכל תקופת תכנון החתונה – הן באו איתך לבחור שמלת כלה, עזרו לך לארגן רשימת מוזמנים וסיפקו לך המלצות על הספקים. לכן, עלייך להעניק להן מתנה שתבטא את ההערכה שלך אליהן. מומלץ להעניק להן חלוקים ממותגים, זוהי מתנה כיפית ונפלאה.

 

לסיכום

מתחתנים רק פעם בחיים, ולכן שווה להשקיע בחתונה בכל דבר – מהפרטים הקטנים ועד לגדולים. מומלץ לרכוש אביזרי כלה מיוחדים, שיהפכו אותך לכלה המושלמת. בירית לכלה תשדרג כל מסיבת רווקות, חלוקים ממותגים ישמחו את המלוות שלך, מראה קטנה ותיק איפור – ישמשו אותך ביום החתונה, הינומה זה פריט חובה וזר פרחים יתרום לתחושה הטובה והנעימה.

זר פרחים

 

אולי יעניין אותך גם

פולוסה