חיפוש
חיפוש

אבנר קופל – כתב ספורט

אבנר קופל הוא אחד האנשים המוערכים ביותר בענף הספורט, ובמיוחד בענף הכדורסל. עם השנים, מר קופל בנה מוניטין בתחומים עסקיים שונים. מתוך האהבה הרבה שיש למר קופל לענפי הספורט, הוא הוביל שינויים רבים שלא היו מתרחשים אלמלא מאמציו.

מעבר להיותו פעיל ידוע בענף הספורט ואישיות מוכרת, אבנר קופל ידוע רבות בעקבות תקופת כהונתו כראש היחיד של האיגוד הישראלי לכדורסל. במשך שנות כהונתו, מר קופל הקפיד על נהלי עבודה קפדניים מאוד, ותמיד שאף לפעול באופן המוצלח ביותר. במשך השנים, אבנר קופל גייס משאבים רבים, תומכים וכספים עבור איגוד הכדורסל הישראלי. בכדי לבנות מפעל חיים מוצלח, בין אם מדובר בחברת איטום גגות או פיצוצייה שכונתית, ניהול אגודת כדורסל או ניהול חנות נעליים, חובה תמיד לשמור על האמונה.

ראיון

מימון קבוצות ליגות העל

מעבר להיותו אישיות מוכרת מאוד בענפי הספורט השונים, אבנר קופל כיום ניתב את דרכיו העסקיות אל מחוזות נוספים, מלבד עולם הספורט. כיום, אבנר קופל עוסק בתחומים שונים, חלקם קשורים לעולם הכדורסל וחלקם אינם קשורים כלל לתחומי הספורט השונים. בכדי להגיע לסטטוס הנוכחי, היה על אבנר קופל לעבור דרך ארוכה של התמקצעות, במהלכה הוא גם דאג למימונים של קבוצות בליגת העל.

השראה לשנים קדימה בענפי הספורט

מבחינת דרכי ניהול ונהלי עבודה, מר קופל היווה השראה לשנים הנוכחיות באיגוד הכדורסל ובענפי הספורט. זאת, בעקבות הנחישות שלו לשפר את הענף בארץ תמיד. לאחר שנים רבות בהן מר קופל הפגין מאמצים לשפר את ענף הכדורסל, כיום הניהול הכלכלי של האגודה מושתת על נהלי עבודה שונים אשר בוססו בתקופת כהונתו של מר קופל.

אין ספק שכאשר מנהלים ענף כה נרחב, נדרשות יכולות וסט כישורים מיוחדים. יחד עם זאת, אנשי עסקים ממולחים תמיד יגידו לכם שיכולות ניהול טובות ניתן גם לרכוש עם הזמן. גם אנשי עסקים אשר לא מתעסקים בניהול קבוצות ספורט שונות, עדיין נדרשים להפגין יכולות ניהול טובות. למשל, איטום גגות מרוצפים וזיפות, זהו תחום בו יש צורך לנהל צוותים של כוח אדם. אלא אם כן בעלי החברה אוטמים גגות בעצמם, תמיד יהיה צורך להעסיק ולנהל צוותים מקצועיים.

הסוד להצלחה טמון בתשוקה הפנימית

רבים מאיתנו חולמים להחזיק באחוזות, מכוניות חדישות ולהיות אנשי עסקים ממולחים. אמנם אבנר קופל אינו מתגורר באחוזה עם פרארי בחנייה, אך מר קופל הוא בהחלט הדוגמה לאיש עסקים שבנה את מפעל חייו בעשר אצבעותיו.

יכול להיות שאתם מחזיקים בחברת איטום גגות מרוצפים. יכול גם להיות שאתם עוסקים במקצועות שונים לגמרי. דבר אחד בטוח, התשוקה שלכם יכולה להוביל אתכם להצלחה עסקית. לא משנה באיזו קריירה תבחרו למקד את מאמציכם, תשוקתכם צריכה להמשיך לבעור גם בתקופות פחות קלות.

אולי יעניין אותך גם

פולוסה