חיפוש
חיפוש

אוהבים חיות מחמד? 6 סימנים שחיית המחמד שלכם אוהבת אתכם

בטוחים שיש לכם קשר מיוחד עם חיית המחמד שלכם? אתם יודעים שאתם מבינים אותה והיא אתכם? הנה כמה סימנים שיעזרו לכם להבין האם מדובר באהבה אמיתית.

 

מקבלת אתכם בכניסה לבית

אתם נכנסים הביתה והכלב או החתול שלכם ישר מגיע לדלת? זה סימן שהוא אוהב אתכם! כלב כנראה יקפוץ עליכם, ההתרגשות שלו תהיה הרבה יותר מוחצנת ותעיד על האהבה שלו. חתול לעומת זאת יהיה הרבה יותר מאופק, אך עצם ההגעה שלו לדלת מעידה על כך שהוא שמח ואוהב אתכם.

 

מזיזה את הזנב לידכם

כלבים וחתולים משתמשים בזנב שלהם כדי להביע את עצמם. הסימן לאהבה אצל חתולים הוא הרמת הזנב למעלה, ולעיתים עיקול קצה הזנב. אצל כלבים ניתן לראות כשכוש זנב בצורה סיבובית כמו להבי מסוק, או בתנועה של כל הגוף מהכתפיים ועד קצה הזנב.

 

ישנה איתכם במיטה

אם הכלב או החתול שלכם ישן איתכם במיטה, זה סימן מעולה. מכיוון שמדובר במצב פגיע יחסית, הרצון לישון לצידכם מעיד על אמון וביטחון שיש לחיית המחמד בכם. היא יכולה לישון ליד או בין הרגליים שלכם, או להידחק ביניכם לבין בן/ת הזוג, כך או כך זה מעיד על אהבתה.

 

מלקקת אתכם

ליקוק הוא אמצעי להבעת אהבה בין בעלי חיים, והוא מאוד נפוץ למשל בין אם לגורים שלה. ליקוק על ידי חיות מחמד מעיד על כך שהן מחוברות אליכם ומעריכות אתכם. נציין שאצל חתולים ישנה משמעות נוספת לליקוק מכיוון שכך הם משאירים את הריח שלהם עליכם, מה שמסמן שאתם חלק מ"הטריטוריה" שלהם ושאפשר לסמוך עליכם.

 

אוהבת להתכרבל איתכם

לא רק בני אדם אוהבים להתכרבל עם האהובים שלהם, מסתבר שגם חיות המחמד שלנו עושות את זה. כלבים למשל נוטים לבוא להתכרבל אחרי שמאכילים אותם כדי להראות את האהבה שלהם. חתולים נוטים יותר לחכך את הלחיים שלהם בפנים של האנשים שהם אוהבים. זוהי דרך נוספת להשאיר את הריח שלהם עליכם ולסמן שהם מרגישים איתכם בנוח.

 

מביאה לכם "מתנות"

זה אמנם לא נעים לקבל מהכלב שלכם משהו מגעיל שמרוב לעיסות אתם כבר לא מצליחים לזהות, אבל אתם צריכים לשמוח כי זה מעיד על כך שהוא אוהב אתכם. כאשר כלב מביא לכם משהו שהוא אוהב זה לא רק כדי לשחק איתכם, אלא זה סימן להערכה שלו כלפיכם.

לסיכום, אם אתם אוהבי חיות מחמד ואפילו יש לכם בבית אחת או שתיים, חשוב לזהות את הדרכים שלהן להביע אהבה. אז אם רק נכנסתם בדלת של הבית והיא כבר מתייצבת, היא מכשכשת או מרימה את הזנב שלה לידכם, היא אוהבת לישון במיטה שלכם ולהתכרבל איתכם במהלך היום, היא מלקקת אתכם והיא מרבה להביא לכם "מתנות", דעו שמדובר בסיפור אהבה מהסרטים!

כלב

אולי יעניין אותך גם

פולוסה