חיפוש
חיפוש

יש לך עסק של הובלות? כך תוכל לייעל את העסק ב-4 צעדים

עסקי הובלות זוכים לפופולריות רבה, אולם התחרות בשוק ההובלות מעמידה אותם בפני אתגר גדול. לא משנה באיזה אזור אתם נותנים שירותי הובלות, סביר להניח שיש לכם לא מעט מתחרים שמולם אתם צריכים להתמודד. הדרך היחידה שלכם לשרוד בשוק הזה היא להתייעל, ואנחנו כאן כדי לכם כמה טיפים שיוכלו לעזור לכם לייעל את עסק ההובלות בצורה משמעותית. 

 

ליסינג תפעולי למשאיות

הדבר הראשון שאתם יכולים לעשות הוא לעבור להחזיק רכבים בשיטת הליסינג התפעולי. השכרת משאית להובלה תאפשר לכם להנות מכלי הובלה באיכות הגבוהה ביותר בלי לשלם מחיר מלא. קנייה של רכבים מסחריים ותפעוליים היא הוצאה לא מבוטלת, מה גם שהיא מתרחשת בדרך כלל במצב שבו העסק שלכם עוד לא הרוויח מספיק כסף.

ליסינג תפעולי יאפשר לכם להבין אלו רכבים אתם באמת צריכים, ועל אלו כלים ניתן לוותר. התשלום על הרכבים הוא לפי חודש ובדרך כלל מותאם לשימוש שתעשו בהם. מבחינת התייעלות מדובר על צעד משמעותי לעסקי הובלות.

ליסינג תפעולי למשאיות

קבלת שירותים מספק קבוע

עוד דבר שיכול לייעל את העסק שלכם הוא לקבל תמיכה טכנית לרכבים מספק קבוע. במקום לחפש כל פעם מישהו שיתקן לכם את הרכבים או ייתן מענה לטיפול בתקלה דחופה, מומלץ למצוא נותן שירות קבוע ולייצר מולו הסדר כך שהוא אחראי על תיקון הרכבים שלכם.

הסדר כזה משתלם ממספר מסוים של רכבים, כיון שאז תקלות ברכבים הופכות להיות כמעט בלתי נמנעות. כמובן, לפני שאתם סוגרים עסקה כזו מומלץ לבדוק כמה כסף אתם מוצאים על טיפול בתקלות בחודש ממוצע ורק לפי זה להגיע להסדר מול נותן השירות.

 

אחזקת רכבים שנמצאים בשימוש גבוה

בכל עסק הובלות, שנם רכבים שנמצאים בשימוש תדיר אל מול רכבים שבהם עושים שימוש לעיתים רחוקות. חלק בלתי נפרד מהתייעלות של העסק צריך להיות העדפה של אותם רכבים שנמצאים בשימוש גבוה. רכבים כאלו מניבים לכם יותר רכבים, בניגוד לרכבים מהסוג השני שעליהם אתם בעיקר מוציאים כסף, אולם הם לא בהכרח מצליחים להחזיר לכם את ההשקעה שאתם מוציאים.

אחזקת רכבים שנמצאים בשימוש גבוה

פרסום אפקטיבי

הדבר האחרון לא קשור בהכרח לרכבים שלכם אלא יותר לעסק באופן כללי. כדי לשרוד בעולם ההובלות עליכם להיות במודעות של כל מי שנמצא בקהל הלקוחות הפוטנציאלי שלכם. הדרך להגיע למצב הזה היא באמצעות פרסום אפקטיבי. הפרסום יכול להיות ברשתות חברתיות, דרך אתר אינטרנט או בכל אמצעי שיאפשר לכם להגיע לקהלים חדשים מעבר לאלו שמקבלים אצלכם שירות.

 

לסיכום

התייעלות בעסק הובלות היא לא דבר קל, אולם היא המפתח לכך שתצליחו לשרוד את התחרות הקשה בשוק הזה. במסגרת ההתייעלות מומלץ לעבור לאחזקת רכבים בשיטת הליסינג התפעולי ולקבל שירותים מספק קבוע. מומלץ גם להחזיק רכבים שנמצאים בשימוש גבוה ולפרסם את העסק באופן יעיל.

יש לך עסק של הובלות כך תוכל לייעל את העסק ב-4 צעדים

אולי יעניין אותך גם

סיבות לרכוש טסלה!
רכב
סיבות לרכוש טסלה!

חברת טסלה פרצה אל עולם הרכב לפני מספר שנים ומאז היא לא מפסיקה להוביל אותו ואת השינויים המהותיים ביותר בעולם הרכב. רכבי טסלה מעניקים למי

קרא עוד »
הנסיעה המהירה שלנו
רכב
6 תחביבים מהנים ששווה לבחון

בחיינו המהירים והעמוסים, חשוב למצוא זמן לפעילויות שמביאות שמחה, רוגע ותחושת סיפוק. לתחביבים יש תפקיד מכריע במתן הפסקה משגרת היומיום שלנו והם מאפשרים לנו לחקור

קרא עוד »
פולוסה