חיפוש
חיפוש

אחסון אתרי וורדפרס – איך תדעו לבחור את האחסון המושלם.

אחסון טוב, הכל טוב.

פגיעה בקידום האתר באינטרנט וביצירת תנועהה באתר יכולה להגיע בין היתר כתוצאה ישירה מכך שעמוד האינטרנט הינו בעל זמן טעינה ארוך במיוחד או במקרים מסויימים גם עלול לא להיטען כלל. כתוצאה מתקלות אלו האתר אינו מקודם ברשת וגרוע מכך שגולשים חדשים שיגיעו לאתר כנראה ינטשו אותו לאחר זמן הטעינה עולה על 3 שניות. לכן על מנת להימנע ממצבים אלו חשוב מאוד להשתמש בחברות אחסון אתרי וורדפרס טובות ואיכותיות שימנעו בעיות כללו.

 

מי צריך שירותי אחסון ומדוע זקוקים להם?

מראשית נציין כי השירות אחסון הוא בתשלום.מינורי, אבל עדיין בתשלום. שירות האחסון עבור אתרי וורדפרס או פלטפורמות נוספות כמו WIX ו- SOPIFYA הינו בעל חשיבות רבה מאוד. מכיוון שללא השירות זה לא יהיה ניתן להעלות את האתר לרשת כתוצאה מחוסר אחסון של דפי האינטרנט ותכנים שונים. הרעיון של שירות אחסון הוא למעשה לתת לבעל האתר לחסוך העסקה של מתכנת שיצטרך לבנות קוד שיאחסן את הנתונים, שירות שהוא לא זול בכלל. ולעשות זאת באופן עצמאי דרך שרתים שונים כשהתהליך גיבוי לוקח חצי שעה לכל היותר ונבנה במיוחד עבור אלו שאינם מתכנתים. השירות בעצם חוסך לעל האתר כסף, ומשאיר לו זמן להתמקד בתוכן האתר שהוא יוצר ובשיווק שלו. בכל מה שנוגע לחומרה ותשתיות האתר מספק את שירותי האחסון השונים.

 

על פי מה נמדד המחיר.

כפי שציינו קודם לכן שירות האחסון לאתרים השונים הינו לרוב כרוך בתשלום, למעט מקרים בהם ניתן לאחסן ללא עלות אך בהתחייבות להשאיר מקום ייעודי לפרסומות. המחיר ואיכות השירות נקבעות על ידי מספר גורמים שונים:

 

מחיר 

המחיר זה לא הכל. אמנם טווח המחירים נע בין כ- 3 ש"ח בחודש ל- 120 ש"ח בחודש אך ישנם פרמטרים שונים ולא פחות חשובים שהמחיר ישתנה לפיהם.

 

תמיכה ושירות לקוחות 

אולי כרגע זה יראה לכם לא רלוונטי אבל כשתתקלו בבעיה מסוימת באתר שלכם, בעיה כזו שאין לכם מושג איך לפתור. חשוב שיהיה לכם אמא ואבא. שירות שזמין לאורך רוב שעות היום וניתן יהיה גם לדבר עם בן אדם ולא להתכתב בצ'אט זה מכרה זהב וחשוב לקחת את הפרמטר הזה בחשבון.

 

שימוש 

אם כבר החלטתם לוותר על מתכנת ולפתח את האתר בעצמכם חשוב שתסתדרו עם הממשק והוא יהיה לכם קל לתפעול. הפרמטר הזה ישתנה בצורה אינדיבידואלית בין המפתחים לכן חשוב לעבור ביסודיות על האתר ולראות הממשק נוח לכם לעבודה.

 

לסיכום

בין אם יש לכם חנות דיגיטלית, אתר תדמית או עמוד נחיתה תצטרכו לאחסן את הנתונים שלכם על מנת להגביר את האמינות של האתר, לעודד גולשים לצרוך את התוכן שלכם בעזרת השם גם להגדיל מכירות לכן חשוב להכיר דרכים בהם ניתן אחסון אתר וורדפרס. אתרי האחסון חוסכים משמעותית את עלויות המתכנת והכרחיות על מנת שהעסק הדיגיטלי שלכם יחזיק וישגשג.

 

 

כוננים

אולי יעניין אותך גם

אחסון אתר וורדפרס
דיגיטל
איך עובד שרת וירטואלי בענן?

שרת וירטואלי בענן הוא שרת חיצוני שבו אתם יכולים לעשות שימוש כדי לאחסן מידע בצורה בטוחה. בניגוד למחשבים שבהם אנחנו עושים שימוש או להתקני זיכרון

קרא עוד »
פולוסה