חיפוש
חיפוש

10 אטרקציות בסיישל שאסור לפספס

במרחק של 6 שעות טיסה מישראל נמצאים איי סיישל, קבוצה של 115 איים קסומים בהם פלאי טבע, מסלולי טיול, מסעדות מדהימות וריזורטים מפנקים שיהפכו כל חופשה לבלתי נשכחת. אם כבר שריינתם תאריך ביומן והזמנתם חדר במלון, כל שנותר לעשות הוא לבחור איזה מקומות ינעימו את זמנכם ובדיוק בשביל זה אנחנו כאן.

 

  1. צלילות

אמרתם אטרקציות בסיישל, אמרתם צלילות. העולם התת ימי של סיישל צבעוני במיוחד ולמרבה השמחה יש לא מעט אתרים מרהיבים בהם דגים ויונקים ימיים, שוניות אלמוגים מטריפות, רכיכות כמו תמנונים וחשופיות ועוד שלל הפתעות.

 

  1. שייט

אם אתם מעדיפים להתרשם מעולם התת ימי של סיישל, מעל פני המים – שייט הוא דרך מצוינת לעשות זאת, לאורך השנה כולה. לרשותכם מסעות שייט מודרכים, קיאקים שקופים וגם אפשרות לשכור סירה או יאכטה ולשוט בעצמכם.

 

  1. ספא

כמעט בכל אי תמצאו מרכז ספא ובריאות, עם תפריט טיפולים שיאפשר לכם למצוא מרגוע לגוף וגם לנפש. כל שעליכם לעשות זה לבחור את הטיפול המועדף עליכם ולהיכנע – האמינו לנו, זה שווה את זה.

 

  1. שווקים

כמו בכל מקום שמכבד את עצמו, בסיישל ישנם שווקים והמפורסם שבהם הוא שוק הלילה של עיר הבירה ויקטוריה. זה לגמרי המקום לקניית מזכרות, טעימה של מיני מאכלים מקומיים ורכישת חפצי אמנות שיצבעו לכם את הבית ויהוו תזכורת לטיול חלומי.

 

  1. טבע ונופים

בסיישל ישנם לא מעט מסלולי טיול מדהימים אותם תוכלו לעשות ברגל, ברכב ואף באופניים. המסלולים עוברים בין פינות נסתרות, נקודות תצפית, צמחייה אקזוטית ובעלי חיים. אם אתם רוצים להכיר את "סיישל האמיתית" מומלץ לחבור למדריך מקומי.

 

  1. חיי לילה

זה רק מתבקש שגם חיי הלילה באיים יהיו צבעוניים ושמחים ואכן, בשעות החשיכה נפתחים שלל מקומות בילוי, מועדונים וברים בהם תיהנו מקוקטיילים מרעננים והופעות חיות. בנוסף, אם אתם מטיילי במאהה או פרלין, תוכלו לנסות את מזלכם בבתי הקזינו. בהצלחה!

 

  1. מסעדות

חובבי קולינריה לא יתאכזבו מסיישל בה דוכנים מקומיים, מסעדות ביסטרו וגם מסעדות גורמה ברמה בינלאומית. בהתאם לאפשרויות המגוונות, גם טווח המחירים רחב, כך שכל אחד ימצא את מבוקשו ללא קושי.

 

  1. פסטיבלים

לאורך השנה מתקיימים בסיישל פסטיבלים מסורתיים, אשר המומלץ והמפורסם שבהם הוא הפסטיבל הקריאולי אשר מתקיים בסוף אוקטובר מי שנה. מדובר בחגיגה של מוסיקה, ריקודים וצבע שלא כדאי להחמיץ.

 

  1. דייג

שטחי הדייג של סיישל משתרעים על פני שטח אדיר של יותר מ-1.4 מיליון קמ"ר בו מים מלוחים, מתוקים, רדודים ועמוקים במיוחד. כמצופה, לכל אתר ציוד ייחודי לו ומגוון הדגים והיצורים הימיים מדהים בגודלו.

 

  1. גולף

חובבי גולף ישמחו לשמוע כי פועלים בסיישל 2 מועדוני גולף ותיקים וגדולים, האחד במאהה והשני בפרלין.

איש צולל

 

אולי יעניין אותך גם

חוּפשָׁה
תיירות
באילו אתרים כדאי לחפש חופשה?

בעולם המהיר של היום, כולם רוצים הפסקה משגרת היומיום שלהם, מחפשים מפלט שבו הם יכולים להירגע ולהנות. עבור אנשים חרדים, מציאת יעד לחופשה, המתאים לאמונתם

קרא עוד »
מלון
תיירות
איך בוחרים מלון בעיר חיפה?

בחירת המלון המתאים ביותר בחיפה היא משמעותית ביותר כי היא יכולה לשפר את חוויית הטיול שלכם ולהפוך אותו לייחודי ומושלם. למזלכם, לצד האטרקציות המגוונות והעושר

קרא עוד »
סיורים בחו"ל
תיירות
סיורים בחו"ל: המדריך המלא

יציאה לסיור בחו"ל יכולה להיות חוויה מרגשת ומעשירה, המאפשרת לך לחקור יעדים חדשים, לשקוע בתרבויות שונות וליצור זיכרונות מתמשכים. עם זאת, תכנון סיור מוצלח דורש

קרא עוד »
לתכנן טיול לאיסלנד
תיירות
איך מתכננים טיול באיסלנד?

איסלנד, ארץ האש והקרח, היא אחד היעדים הייחודיים והיפים בעולם. מהקרחונים המדהימים והנופים הוולקניים ועד לתרבות התוססת ולמקומיים הידידותיים, לאיסלנד יש מה להציע לכל מטייל.

קרא עוד »
פולוסה