חיפוש
חיפוש

4 אטרקציות מגניבות ליום הולדת לילדים

כל הורה יודע שאחת הבחירות הקשות ביותר (חוץ מיעד טיסה לחו"ל עם הילדים) זו בחירה של אטרקציה ליום ההולדת.

אנחנו מצאנו את עצמנו בדילמה קשה לקראת יום ההולדת של הבן שלנו.

כדי להגיע להחלטה, שאלנו חברים ומכרים שיש להם ילדים את השאלה הבאה: "מה לדעת האטרקציה המגניבה ביותר שאפשר להזמין ליום ההולדת של הילד?" וחזרנו עם 4 האטרקציות המגניבות ביותר:

 

אטרקציה מספר 1 – אמן חושים

האטרקציה הראשונה (שנבחרה לא לפי סדר עדיפויות, אלא באופן אקראי לחלוטין) היא אמן חושים. לא מעט הורים ציינו בפנינו שהם גילו שאמן חושים יכול להתאים לא רק למופעים של מבוגרים, אלא גם של ילדים. אותם הורים ציינו בפנינו שהילדים ישבו במהלך המופע ופשוט היו המומים מהתרגילים שהאמן ביצע. ההורים ביקשו לציין שהבחירה הזו מתאימה לבנים ובנות כאחד.

 

אטרקציה מספר 2 – הפעלה ייחודית

שמענו מהרבה הורים שהם מחפשים הפעלה ייחודית, כזו שתאפשר לילדים שלהם לא לשבת באופן סטטי לאורך יום ההולדת. מסתבר שיש הפעלה כזו והיא כוללת כל מיני פעילויות שונות, למשל:

  • מסלולי ריצה
  • פעילויות מוזיקליות
  • משחקים של פעם ועוד

ההגדרה של האטרקציה הזו נחשבת להפעלה ייחודית בגלל שאנחנו לא שמענו על אפשרות כזו עד עכשיו. ההורים ביקשו להמליץ על הפעלה ליום הולדת – עדי שירי. לדבריהם, הילדים חזרו "בעננים" אחרי שהם נכחו ביום הולדת שהיא ערכה בה הפעלה.

 

אטרקציה מספר 3 – סדנת טיפוח

אנחנו מנסים להימנע מתיוגים מגדריים, אבל כאן אין ממש מה לעשות, האפשרות הזו מתאימה בעיקר לבנות. אנחנו שמענו על מעט בנים שמעוניינים בסדנת טיפוח. הסדנה כוללת מגוון אפשרויות, כך שאתם, ההורים, יכולים לבחור ביחד עם ילדת היום הולדת את האפשרויות שמתאימות לה ביותר. להלן האפשרויות השונות:

  • סדנת לק ג'ל
  • סדנת עיסוי
  • סדנת מניקור
  • סדנת פדיקור

ילדת היום הולדת יכולה בעצם לבחור את סדנת הטיפוח המתאימה לה. לעיתים אפשר לבחור כמה סדנאות ולאפשר לילדים ולילדות שנוכחים באירוע לעבור בין הסדנאות.

 

אטרקציה מספר 4 – סדנת אפייה ובישול

סדנה זו מתאימה לכל חובבי האפייה והבישול למיניהם והיא מועברת על ידי שף או בשלן מומחה. לפני תחילת היום הולדת, המפעיל ישאל את ההורים מהן המנות שאהובות ביותר על ילד או ילדת היום הולדת. במהלך החגיגה עצמה, הילדים יכינו ביחד 2-3 מנות וכמובן שהם גם יוכלו לאכול אותן. אם תבחרו באטרקציה זו, אנו ממליצים לשוחח עם ילד\ת היום הולדת מראש ולבדוק מהן המנות האהובות עליהם ביותר מתוך התפריט האפשרי שמציע השף המתארח.

 

כמה מילים לסיום

אלו היו 4 האטרקציות המגניבות ביותר ששמענו עליהן ליום הולדת. כעת, ידוע לכם מהן האטרקציות הללו, כך שנותר לכם רק לבחור את המתאימה ביותר לילד או ילדת יום ההולדת.

קלפים

 

אולי יעניין אותך גם

פולוסה