חיפוש
חיפוש

אטרקציות שוות לפתיחת שנת 2019

מדינת ישראל ידועה באתרים יפהפיים אשר מתאימים לביקור משפחתי או זוגי. מהם האטרקציות הכי שוות לשנה החדשה? להלן כל הפרטים.

איש מטייל

אטרקציות שוות בישראל

אזור הצפון במדינת ישראל הוא ללא ספק אחד האזורים האהובים ביותר ע"י ישראלים רבים לטיולים, ואנו עדים בשנים האחרונות לעלייה משמעותית בביקורים של ישראלים באתרים רבים בצפון. מזג האוויר הנעים השוכן בישראל ברוב ימות השנה מאפשר לצאת לטיולים בחיק הטבע וליהנות מבילוי משפחתי מגבש ומהנה. אספנו בעבורכם את האטרקציות השוות ביותר בצפון לכבוד כניסתה של השנה האזרחית החדשה. פתחו מחברת והתחילו לרשום:

  • שביל הגולן שביל הגולן אשר נחנך בשנת 2017 הוא שביל באורך של כ 120 ק"מ אשר מתפרש מהחרמון ועד לעין תאופיק בדרום. את השביל ניתן לעשות ברגל בלבד, והוא למעשה מחולק ל 15 קטעים באורח משתנה, כך שכל אחד יכול לבחור את הקטע המתאים לו. מדובר באטרקציה נהדרת לטיול וזאת משום שהשביל מסומן לכל אורכו ובהליכה בו ניתן לראות את המקומות היפים ביותר בישראל ואף לחזור אליו במהלך השנה עד להשלמתו הסופית. מאז נחנך, ביקרו בשביל עשרות אלפי ישראלים וההערכות הם שגם בשנת 2019 שביל הגולן ימשיך להיות אטרקציה מובילה.
  • פארק הירדן – ממוקם צפונית מזרחית לכנרת, מדובר באחד הפרקים היפים בישראל והגדולים שבהם – שטחו כאלף דונם והוא מאפשר שהייה נעימה ונוחה זאת לאור העובדה כי למקום ניתן להגיע עם אוהלים, קרוואנים או להתארח באחד ממתחמי הלינה הפזורים במקום. בנוסף, ניתן למצוא בפארק שרידי עתיקות היסטוריים ובהם טחנות קמח, כמו גם לקיים סיורי עששיות בלילה בליווי של מדריך מקצועי.
  • מערת הקשת – נמצאת ברכס הצפוני של נחל בצת, ומהווה את אחת האטרקציות החמות ביותר באזור, זאת משום שמדובר בקשת היסטורית אשר ניתן ממנה לראות את כל הגליל המערבי היפהפייה. מדובר באחד המקומות היפים ביותר בישראל לתצפית, כמו גם לטיפוס בעבור מטפסים מקצועיים.
  • נחל עורבים – שמורת הטבע הזו ממקוממת בסמוך ליישוב מרום גולן וכפר בלום, ומדובר באחת מהנקודות היפות ביותר בישראל – לאחר הליכה לא קצרה ניתן להגיע ולראות את מפל העורבים אשר נחשב לאחד היפים ביותר בצפון ובישראל בפרט, בייחוד בתקופת החורף בו הוא פעיל מאוד, כמו גם להגיע לנקיק הלבן אשר מתנשא לגובה של 10 מטרים וממנו ניתן להשקיף על כל אזור עמק החולה היפהפייה.
  • ראש הנקרה – אם עדיין לא ביקרתם במקום הזה, שנת 2019 היא ללא ספק ההזדמנות לחזות מאחד מפלאי הטבע היפים ביותר שיש למדינת ישראל להציע. ראש הנקרה הוא מקום מדהים ביופיו אשר משלב אטרקציות רבות: רכבל, טיולי אופניים, ביקור במנהרה כמו גם טיול לאורך אחד החופים היפים ביותר בישראל.

אולי יעניין אותך גם

חוּפשָׁה
תיירות
באילו אתרים כדאי לחפש חופשה?

בעולם המהיר של היום, כולם רוצים הפסקה משגרת היומיום שלהם, מחפשים מפלט שבו הם יכולים להירגע ולהנות. עבור אנשים חרדים, מציאת יעד לחופשה, המתאים לאמונתם

קרא עוד »
מלון
תיירות
איך בוחרים מלון בעיר חיפה?

בחירת המלון המתאים ביותר בחיפה היא משמעותית ביותר כי היא יכולה לשפר את חוויית הטיול שלכם ולהפוך אותו לייחודי ומושלם. למזלכם, לצד האטרקציות המגוונות והעושר

קרא עוד »
סיורים בחו"ל
תיירות
סיורים בחו"ל: המדריך המלא

יציאה לסיור בחו"ל יכולה להיות חוויה מרגשת ומעשירה, המאפשרת לך לחקור יעדים חדשים, לשקוע בתרבויות שונות וליצור זיכרונות מתמשכים. עם זאת, תכנון סיור מוצלח דורש

קרא עוד »
לתכנן טיול לאיסלנד
תיירות
איך מתכננים טיול באיסלנד?

איסלנד, ארץ האש והקרח, היא אחד היעדים הייחודיים והיפים בעולם. מהקרחונים המדהימים והנופים הוולקניים ועד לתרבות התוססת ולמקומיים הידידותיים, לאיסלנד יש מה להציע לכל מטייל.

קרא עוד »
מלון כשר למהדרין
תיירות
מה כרוך בהכשרת מלון לחרדים?

לחרדים יש דרישות ספציפיות בכל הנוגע לנסיעות ולינה. למי שעוקב אחר היהדות החרדית, המכונה היהדות החרדית, יש דרישות ספציפיות עוד יותר שחייבים לעמוד בהן. על

קרא עוד »
פולוסה