חיפוש
חיפוש

איזה בד נחשב הכי טוב לספה?

תהליך חיפוש ספה הוא תהליך מרתק הכולל שיקולים פרקטיים לצד מניעים רגשיים הנקשרים במוחנו אסוציאטיבית עם המונח 'ספה'. כאן יעמדו אלו לצד אלו שאלות של נוחות עם אלמנטים של עיצוב, שיקולי ניקיון ורמת רכות. אחת השאלות החשובות הצצות במהלך חיפוש ספה הינה: 'מה הבד האופטימלי לריפוד ספה?' אספנו עבורכם את כל המידע הרלוונטי, אתם מוזמנים להתרשם.

 

סוגי בדים לריפוד ספה

הספה הטובה ביותר

בד סינטטי 

בד סינטטי הינו בד העשוי מחומרים המחקים את בד הריפוד הטבעי ומנגד, נותנים מענה לרמת השחיקה הגבוהה המאפיינת את הבד הטבעי. 

 

בד טבעי

בדי ריפוד ספה טבעיים מיוצרים מסיבים טבעיים כגון ספת פשתן איכותית או ספה מבד כותנה. בדים אלו מועדפים על ידי אנשים המתחברים לתכונות הידידותיות לסביבה של הבדים וכן למגע הרך. אולם, בחירת בדים טבעיים טומנת בחובה גם חיסרון מסוים: בדים אלו נוטים להישחק בקלות, להתקמט ולהתלכלך ולכן מתאימים בעיקר עבור זוגות ללא ילדים ודירות רווקים.

 

מה רמת התדירות בה אתם עתידים להשתמש בספה שלכם?

במידה ומדובר בספה לבית עם ילדים או עבור מיקום מרכזי עבור אנשים הנוהגים לאכול על הספה, רצוי מאוד לבחור בבד עמיד ביותר בעל סיבים ארוגים היטב למניעת שחיקה מוקדמת. לעומת זאת, ספה המופיעה בגלריה או ספה משרדית הבאה לידי שימוש לעיתים רחוקות- נדרשת לרמת עמידות גבוהה פחות.

כמות סיבובי מרטנדייל זהו מדד לרמת העמידות של המוצר. ככל שמספר החוטים השזורים בבד גבוה יותר, כך עתיד הבד להחזיק מעמד זמן ארוך יותר ולהישחק פחות בזמן השימוש בספה.את כמות הסיבובים ניתן לבדוק בתווית המוצר, עבור ספה שימושית מומלץ לרכוש ריפוד בד של 15,000 סיבובי מרטנדייל ומעלה.

הספה הטובה ביותר

התאמת בד הספה למאפייני המשפחה

 

ספה לבית עם ילדים

חשוב לבחור בבד ספה דוחה כתמים, רחיץ ומתנקה בקלות רבה. קיימים בדי ריפוד מעולים אותם ניתן לכבס במים קרים ללא סחיטה.

 

ספה לבית שבו יש אנשים הרגישים לאלרגיה

בד העשוי סיבים טבעיים כצמר וכותנה עשוי להיות נעים מאוד כריפוד, אולם הוא עלול להוביל להתפרצות אלרגית מהסיבה שסיבים טבעיים נוטים לאגור לכלוך, אבק ושערות של חיות מחמד. תערובת בד סינטטית תהיה בחירה מצוינת עבור רגישים לאלרגיה. עבור רגשיים תתאים גם בחירת בד המיוצר בשיטה אקולוגית ללא כימיקלים.

 

בחירה בבד המשתלב בצורה הרמונית

בחרו בבד מעוצב המתכתב היטב עם שפת העיצוב הכוללת של הספה. עבור ספה עשויה עץ מלא בסגנון מחוטב העדיפו בד בעיצוב מסורתי לעומת ספה מודרנית המשלבת מתכת וקו נקי לה תתאים טקסטורה גיאומטרית מודרנית או בד חלק.

 

הבד המועדף לספה שלכם

באמצעות הגדרת צרכי המשפחה/העסק מראש, תוכלו לבחור את בד הספה המתאים לכם ביותר וליהנות משימוש ארוך טווח ברהיט מועדף.

הספה הטובה ביותר

אולי יעניין אותך גם

עֵסֶק
כללי
יש לך עסק? כך תייעל אותו

מאחורי כל עסק מצליח עומד מנהל שבוחן בתדירות גבוהה את דרכי ההתייעלות האפשריות שיובילו לשיפור ההתנהלות היום יומית. מדריך זה עולה לרשת, כדי לסייע בהליך

קרא עוד »
פולוסה