חיפוש
חיפוש

תעשו לכלב שלכם את היום: איזה חטיפים כלבים הכי אוהבים?

כלבים הם בהחלט חברים טובים מאוד של בני האדם, כמו שנאמר בקלישאה הידועה. בהרבה מובנים הם אפילו די דומים לנו: הם יצורים מאוד חברותיים ובעלי צרכים וסטנדרטים בכל מה שנוגע לאוכל. הדבר לא שונה כאשר מדובר בחטיפים שאנחנו נותנים להם לנשנש מדי פעם. לכן, חשוב לנו להכיר את הכלב שלנו ולדעת איזה סוג חטיפים הוא אוהב ואיזה לא. הנה מספר סוגי חטיפים אשר ידועים בתור חביבים על כלבים ברחבי העולם.

 

מה צריך להיות בחטיף לכלבים?

הדבר הראשון שאנחנו צריכים לשאול את עצמנו הוא מה בכלל צריכים להכיל חטיפים לכלבים שלנו. התשובה הראשונה שתמיד עולה לכולם לראש היא כמובן ערכים תזונתיים מתאימים לכלב. אך תשובה שלרוב נוטים לשכוח היא גם טעמים ומרקמים שהכלב אוהב. בדיוק כמו שבני אדם לא אוהבים בהכרח את כל האוכל הבריא, כך גם כלבינו. לכן, חשוב להבין את סוג האוכל האהוב עליהם.

חטיפים לכלבים

חטיפי ביסקוויטים

חטיפי ביסקוויטים הם סוג נפוץ מאוד של חטיפים כלבים שניתן להם בכל רחבי העולם. מדובר בסוג חטיף פריך וכיפי ללעיסה עבור הכלבים, והוא גם לא יוצר יותר מדי לכלוך שצריך לנקות כאשר הוא נאכל על ידי הכלב. מעבר לכך, הוא עשוי לרוב מהרבה מרכיבים בעלי ערכים תזונתיים טובים לכלבים, כמו חלבונים, ויטמינים, וסיבים. כמעט כל חנות חיות כיום מוכרת סוג זה של חטיפים.

 

חטיף סלמון

חטיף סלמון הוא עוד סוג מאוד נפוץ של חטיפי כלבים. כשמו כן הוא, מדובר בחטיף שמבוסס על חלקי דג סלמון איכותי. כשם שבני אדם אוהבים סלמון בתור מאכל, כך גם הכלבים שלנו נהנים לאכול אותו. כמו כן, הוא מכיל את אותם הערכים התזונתיים המעולים שאנחנו צריכים, ושגם נדרשים על ידי הכלבים כי לחיות חיים בריאים.

חטיפים לכלבים

חטיפים מבוססי בקר

בקר הוא בין סוגי החטיפים הכי נפוצים בעולם לכלבים והוא מגיע בהרבה גרסאות שונות. ישנם חטיפים לא לעיסים בצורת בקר, וגם חטיפים כן לעיסים. חטיפי בקר לעיסים, מעבר להיותם בריאים ברמה התזונתית, מהווים מקור לחיזוק של השיניים של הכלבים שכן הם "מאמנים" את הכלבים ללעוס. פעולה זו מפרישה חומרים שמחזקים את בריאותן של השיניים, מעבר להיותם מעין משחק עבור הכלב.

 

חטיפים בהכנה ביתית

אפשרות שנהייתה פופולרית בשנים האחרונות שהיא לא פחות לגיטימית היא להכין את החטיפים בבית. כך ניתן להבטיח שהחטיפים מכילים בדיוק את הערכים התזונתיים שאנחנו רוצים לתת לכלבינו. חשוב לשים לב לא לשים חומרים שעלולים להיות רעילים לכלבים, כמו צימוקים למשל.

 

לסיכום

ישנם סוגים רבים של חטיפים כלבים ורבים מהם יכולים להתאים לכלביכם. נסו להבין איזה מהם הכלב הכי מעדיף ותישארו עם סוג זה. כלבכם בטוח ישמח על כך.

חטיפים לכלבים

אולי יעניין אותך גם

פולוסה