חיפוש
חיפוש

איזה ציוד אתם צריכים כדי להתאמן בבית?

בשנים האחרונות אנו שומעים על עלייה משמעותית במספר המתאמנים בבתים. נתון זה גורם לנו לחשוב שאלה תסמיני הקורונה שנשארו כאן. שכן, בשנת 2020 אנשים רבים גילו שאין להם ברירה אלא להתאמן בבית. סביר להניח שהעניין נטמע אצל רבים והועבר גם אל מתאמנים חדשים. עובדה זו גרמה לנו להבין כי עלינו להוציא מדריך מסודר כדי להציג בפני כל אלה את הציוד שהם צריכים כדי להתאמן בבית. אנו מזמינים אתכם לקרוא את השורות הבאות כדי שתגלו איזה ציוד אתם צריכים אם תבחרו בדרך זו.

 

תכירו תחילה את המומחים לאימון ביתי שסייעו לנו בכתיבת המדריך

רגע לפני שנציג בפניכם את הציוד שאתם צריכים שיהיה לכם בבית כדי שתוכלו להתאמן, עליכם לדעת כי בחרנו לכתוב את המדריך הנוכחי תוך סיוע מצד גורמים חיצוניים שיודעים דבר או שניים על אימון ביתי. מדובר במי שמתאמנים בבית כבר מעל לשנתיים. הגענו אל אותם אנשים לאחר שפרסמנו פוסט בפייסבוק וביקשנו לקבל פרטים מיודעי דבר. לשמחתנו, מעל ל – 40 מתאמנים אמרו שהם יכולים לסייע ושלחו לנו את רשימת הציוד הדרוש. אנחנו גילינו שיש 3 פריטים שאי אפשר בלעדיהם והם יוצגו בפניכם ממש עכשיו.

 

פריט הציוד ה – 1 שאתם צריכים שיהיה לכם: משקולות מתכווננות

מסתבר שאתם לא יכולים להתאמן בבית מבלי שתהיה לכם בערכת האימון משקולות מתכווננות. שכן, מדובר בציוד הכרחי שיאפשר לכם לשמור על שרירי הידיים – אחד האזורים החשובים ביותר בגוף שרבים בוחרים להתאמן עליהם בבית מסיבות שונות. אלו שסייעו בכתיבת המדריך המליצו לרכוש את המשקולות הללו באתר מסוים. אנחנו כמובן ביקשנו לדעת באיזה אתר מדובר וגילינו כי זהו אתר – fitness4u שאתם צריכים להכיר מקרוב.

 

פריט הציוד ה – 2 שאתם צריכים שיהיה לכם: מזרן

הפריט ה – 2 שאתם לא יכולים להתאמן בבית בלעדיו הוא מזרן. אמנם לא כל האימונים מתבצעים על המזרן, אבל יש לא מעט שיאפשרו לכם לתרגל בנוחות. אנו מוכרחים להדגיש כי יש מי שסוברים שהמזרן מתאים אך ורק לאימוני פילאטיס ויוגה, אבל אתם תופתעו לדעת שיש למזרן שימושים נוספים לאימונים ביתיים.

 

פריט הציוד ה – 3 שאתם צריכים שיהיה לכם: כדור

הפריט ה – 3 שצריך להיות לכם בבית הוא כדור. מדובר בסוגים שונים של כדורים שיאפשרו לכם לבצע בכל פעם אימון בהתאם לצורך. הנה כמה סוגי כדורים נפוצים שהוצעו לנו על ידי הגולשים:

  • כדור קל משקל לאימוני ידיים ורגליים
  • כדור פילאטיס בגודל בינוני
  • כדור קטן וכבד לאימוני כוח

 

לסיום

עד כאן המדריך המקיף שאפשר לכם לדעת איזה ציוד אתם צריכים כדי להתאמן בבית. כעת, כשיש לכם את הרשימה העיקרית, נותר לכם רק להשיג את הפריטים הללו ולהתחיל להתאמן. נאחל לכם שיהיה בהצלחה!

מתאמן

 

אולי יעניין אותך גם

בניין
צרכנות
כיצד נקבע שמבנה נחשב מסוכן?

בעיות מבניות בבניין יכולות להיגרם מגורמים רבים ושונים, כמו גם בעיות שלד וכן התפוררות מעטפת הבניין. כל אלו ועוד, הינם גורמים שיכולים להוביל לכך שהעירייה

קרא עוד »
רולטה
צרכנות
גבר? יש לנו סוד בשבילך

חולה על משחקים? אוהב להרוויח כסף? יש לנו בדיוק את מה שאתה צריך! בעוד שבעבר היינו צריכים להרחיק ולטוס למקומות כמו בורגס או לאס ווגאס

קרא עוד »
פולוסה