חיפוש
חיפוש

איזה ציפוי עדיף לשיניים חרסינה או קומפוזיט

אם אתם מחפשים תהליך ניקוי שיניים אפקטיביים ציפוי לשיניים זאת בהחלט אופציה שמאוד כדאי לכם לשקול.

במאמר הזה נדבר על שני הציפויים הפופולריים ביותר שהם ציפוי החרסינה וציפוי הקומפזיט.

מה ההבדל בין הציפויים? מה היתרונות בציפוי חרסינה ואיך הוא משתווה לציפוי קומפוזיט? כל מה שאתם צריכים לדעת על ציפויים לשיניים:

 

על ציפוי חרסינה

השיטה המהפכנית להבנת השיניים הגיעה אלינו במאה ה20 ומאז היא אחת השיטות הפופולריות ביותר להלבנת שיניים לטווח ארוך באורח יעיל.

לאחר שרופא השיניים לוקח דגימה של מבנה השיניים שלך, הוא בונה בהתאם מבנה ציפוי שיתאים לשיניים של הלקוח. ציפוי השיניים מתלבש היטב על השיניים ולא רק שהם הופכות את השיניים ללבנות יותר אלא לאסתטיות באופן כללי.

בעצם ציפוי חרסינה לא מתאים למי רק שרוצה להבין את השיניים, זה מתאים גם למי שיש שברים בשיניים או שהם עקומות מעט, לאנשים עם רווח עבה בשיניים או וצלקות.

היתרון בציפוי חרסינה היא לא רק התוצאה המוגמרת שדומה בנראות שלה לציפוי מורכב. העובדה כי היא מחזיקה לאורך זמן, שנים, ולא נשברת בקלות כל כך. כל זה הופך את ציפוי החרסינה למאוד כדאית ופופולרית בשוק ההלבנה.

 

על ציפוי קומפוזיט (ציפוי מורכב)

ציפוי קומפוזיט יהיה זול יותר מציפוי חרסינה מה שעשוי להיות יתרון משמעותי עבור חלקכם עקב התקציב הכספי שלכם. יחד עם זאת עם מחיר זאת יש השלכות. ציפוי מורכב לא יחזיק לאורך זמן מבחינת הצבע ועלול לשנות צבע לאחר זמן מה. בנוסף לכך הציפוי יכול להישבר ופשוט לא להחזיק מעמד.

 

מה עדיף?

התשובה היא שאין באמת ציפוי שהוא באמת מתאים. ציפוי קומפוזיט יכול בהחלט להתאים למי שמחפש פתרון לשיניים לבנות ותקינות במחיר שהוא זול יותר וזה בסדר גמור. יש כמובן לקחת בחשבון שככל הנראה שתצטרכו לעשות את הציפוי שוב בתקופת זמן די קצרה. לכן לטווח הארוך כי ייתכן שציפוי חרסינה יהיה עדיף מבחינה כלכלית.

ציפוי חרסינה יחד עם זאת שהוא יקר הוא פשוט הציפוי איכותי. הוא גם מחזיק מעמד לאורך זמן ועמיד מפני שבירה באופן יעיל ביותר. וגם התוצאות שלא מאוד טובות, השיניים לבנות הרבה יותר והמבנה נראה יותר טוב מהמקור, גם בצורתו התקינה.

אנחנו ממליצים לכם ללכת לרופא שיניים שאתם מכירים או מישהו שיש עליו המלצה. ניתן למצוא המלצות וביקורות באינטרנט שיוכלו להעיד בפניכם על רופא השיניים אליו תרצו ללכת בסופו של דבר.

חשוב שרופא השיניים שלכם יהיה מקצועי שכן בין אם מדובר בציפוי איכותי או לא עדיין יש לעשות אותו נכון. ועד שהוצאתם כסף על לעשות ציפוי כלשהו לשיניים שלכם, תרצו שהרופא שלכם יעשה אותו כמו שצריך. לכן תשקיעו בחיפוש שלכם אחר רופא שיניים מקצועי.

אנחנו מקווים שהצלחנו לעזור לכם, שיהיה בהצלחה ומקווים שעכשיו אתם יודעים איזה ציפוי לשיניים מתאים לצרכים שלכם!

 

אישה לאחר הלבנה

אולי יעניין אותך גם

בֶּקַע
בריאות
מה זה בקע ואיך מטפלים בזה?

במצב של בקע, איבר פנימי בולט באופן לא תקין, דרך דופן שרירית פגומה. בקע יכול להתרחש באזורי הגוף השונים אבל עיקר המקרים הנפוצים מתארים בקע

קרא עוד »
פגיעה באיכות השמיעה
בריאות
פגיעה באיכות השמיעה

השמיעה שלנו היא חוש חשוב שאנחנו נוטים לקחת לעיתים כמובן מאליו. אלא שחשיבות השמיעה מתגלה כאשר יש ירידה באיכות שלה. פתאום התקשורת עם חברים משפחה

קרא עוד »
איך לטפל בנשירת שיער
בריאות
איך לטפל בנשירת שיער

נשירת שיער, היא מצב שכיח המשפיע על מיליוני אנשים ברחבי העולם. היא יכולה להיות בעלת השפעה משמעותית על ההערכה העצמית והרווחה הכללית של האדם. למרבה

קרא עוד »
פולוסה