חיפוש
חיפוש

איזו מתנה מגניבה מומלץ להביא לאדם יצירתי

בחירה של מתנה מציבה בפנינו אתגר: מצד אחד אנחנו רוצים להפתיע את מקבל המתנה ולהעניק לו מתנה שתבטא את המחשבה הרבה שהשקענו בבחירה שלה.

מצד שני, מקוריות יתירה עלולה להוביל למתנה שלא תמצא חן בעיניו, ותפספס את הנקודה העיקרית שרצינו לבטא כאשר נתנו לו את המתנה.

כשמדובר באדם יצירתי הקושי להפתיע אותו במתנה גדול עוד יותר.

כדי לעזור לכם בבחירת מתנה הבאנו לכם כמה טיפים שכדאי שתקחו אתכם לפני שאתם יוצאים למסע לבחירת המתנה המושלמת. בעזרתם תוכלו להפתיע אפילו את החברים הכי מקוריים שלכם. אז קדימה, הנה כל מה שאתם צריכים לדעת:

 

  1. איך בוחרים מתנה?

השאלה הראשונה היא איך מתחילים בכלל. אז חשוב להבין שהדבר הראשון עלינו להגדיר הוא את גבולות הגזרה שלנו, כלומר מה התחומים שבהם אנו מחפשים את המתנה. האם מדובר על חפץ מסוים, ספר או שובר לבילוי כלשהו.

אחרי שהגדרנו מה גבולות הגזרה שלנו, ננסה לחשוב מה עולם התוכן של מקבל המתנה. היכרות עם עולם התוכן שלו יכולה לכוון אותנו למתנות שימצאו חן בעיניו. למשל, עבור מי שאוהב סדרות אנימציה, ציור ריק ומורטי יכולה להיות מתנה מפתיעה ומקורית שתקלע בצורה מדויקת לטעם שלו.

 

  1. מה אנחנו היינו רוצים לקבל?

הקושי בבחירת מתנה הוא להיכנס לראש של מקבל המתנה ולחשוב מה הוא היה רוצה לעצמו. אז חשוב שתדעו, כנראה שלא תצליחו להיכנס לראש שלו. מה שאתם יכולים לעשות הוא לחשוב מה אתם הייתם רוצים לקבל. סביר מאוד להניח שמה שישמח אתכם, יהיה מצוין גם עבור מי שאתם קונים לו את המתנה.

אם אתם רוצים להבטיח את המקוריות של המתנה שלכם, לכן על משהו לא שגרתי. משהו שתהיו בטוחים שאתם היחידים שקניתם לו. למשל, איור דיגיטלי של קרטונז איורים דיגיטליים, שבו תוכלו לבחור איור מסוים בהתאם לרוח של מקבל המתנה.

 

  1. מה המתנות שכולם קונים?

תתסכלו סביבכם ותראו מה המתנות שכולם קונים. אז נכון, חשוב כמובן לא להעתיק מתנות שאחרים קונים כי כנראה שהמתנות הללו לא עונות על הדרישה שלכם למקוריות. אבל, המבט הזה יאפשר לכם כיוון מה המתנות שאנשים אוהבים לקבל היום ותנסו לחשוב בכיוונים הללו כדי למצוא מתנה ייחודית.

 

  1. מה לא לעשות?

חשוב לא לנסות להיות מקוריים מידי. מקוריות יתר בדרך כלל תוביל אתכם לקניית מתנה לא שימושית, שמי שיקבל אותה לא ממש ישמח. מקוריות זה חשוב כמובן, אבל תשתדלו לא ללכת רחוק מידי.

 

  1. לסיכום:

קנייה של מתנה מקוריות היא לא דבר קל אבל יש כמה דברים שיכולים לעזור לכם. מבט קצר סביבכם על המתנות שאתם רואים, וניסיון להבין מה הדבר שמקבל את המתנה הכי רוצה לקבל יעזרו לכם לפצח את החידה ולהשיג מתנה מקורית שתשמח אותו.

 

שני מארזים

אולי יעניין אותך גם

מתנות קטנות לעובדים
מתנות
3 מתנות קטנות לעובדים

אתם לא צריכים לחפש מחקרים שנערכו בתחום כוח האדם כדי לגלות שעובדים מתוגמלים הם עובדים שמביאים לתוצאות חיוניות. עובדה זו כבר ידועה לכל מנהל באשר

קרא עוד »
פולוסה