חיפוש
חיפוש

5 איים בסיישל עם המלונות הטובים ביותר

גן עדן טרופי: הרפובליקה של סיישל הינה מדינת איים באוקיינוס ההודי (מזרחית לאפריקה), המזמינה את מבקריה לחופשה חלומית ואינטימית.

חופיה מהפנטים ביופיים, מזג האוויר ידידותי – כל עונות השנה ויש הגבלה ובקרה על מספר התיירים (לכן אייה לא עמוסים והחוויה נשארת אותנטית ונעימה).

המלונות באי מציעים רמת שירות ואירוח מהגבוהות (בסטנדרטים עולמיים), כך שתוכלו להתפנק כראוי לכם.

 

המלונות הטובים ביותר

בשיא הכנות, מלונות טובים באיי סיישל לא קשה למצוא – הם מומחים באירוח. כמעט כל מלון יענה על הדרישות הבסיסיות: בריכה, ארוחת בוקר, ניקיון, אטרקציות באי (שנורקלים, צלילה, טיפוס על סלעים) ועוד, לכן ההתלבטות העיקרית צריכה להיות בנושא מיקום המלון (באיזה אי ממוקם) ומה ייחודי לו, הרי סביר להניח שאת רוב החופשה תבלו בין מתקני המלון.


האי המרכזי מאהה: חופשה אולטימטיבית

נופש במיקום מרכזי – האי המיושב ביותר במדינה בו גם שוכנת בירת סיישל, ויקטוריה, הנחשבת לעיר הבירה הקטנה בעולם. באי זה תוכלו למצוא את המלונות היוקרתיים ביותר. רשת הילטון המוכרת מציעה ריזורט מפואר במיקום מרהיב על צלע גבעה עם נוף מושלם של האוקיינוס ההודי בליווי פסקול הגלים.

 

האי פרא(ס)לין:

הוא אמנם כתוב עם האות S,אך מבטאים אותו "פראלין" והוא ידוע בחופיו אשר נחשבים מהיפים בעולם ובטבע שבו: שמורת טבע עולמית שבה גדל זן של עץ קוקוס נדיר (אחד מסמלי הלאום של המדינה) הגדל אך ורק באי זה ושאר עצים ומיני בעלי חיים מיוחדים.

האי לה דיג:

האי המיושב השלישי בגודלו. החוף ANSE SOURCE D'ARGENT נחשב לחוף המזוהה ביותר עם איי סיישל. אי שקט במיוחד: אין בו כמעט מכוניות, מתניידים בעיקר עם אופניים. מלון מומלץ הוא לה ריפייר בוטיק.



האי דזרוצ'ס:

צמחייה ייחודית צומחת במרכז האי. בקצותיה חול זהוב ואוקיינוס בהיר וצלול, בו משתקפת צמחיית מים ובעלי חיים מדהימים ביופיים. האי לא מיושב: משמש בעיקר כאי נופש באווירה פרטית ואינטימית. הרשת היוקרתית "FOUR SEASONS" התמקמה לה גם באיים האהובים ופתחה מלונות מהיפים שהרשת מציעה. המלון מכיל גם מוזיאון צמחים וחיות תת-ימיות בו תוכלו להיתקל במגוון חיות מיוחדות כמו צב אלדברה המאפיין את האי.

 

האי פליסיטה:

הרשת SIX SENSES המדורגת בלא פחות מ-7 כוכבים (!), פתחה מלון בשם ZIL PASYON באי המבודד פליסיטה, המאופיין בנוף בראשיתי: סלעי גרניט עצומים, טבע פראי, חוף בתולי ומבודד. עיצוב המלון מודרני ומתכתב עם הנוף בצורה אידיאלית. המלון דורג על ידי המבקרים של בוקינג ב- 9.6 (מתוך עשר!!).

לאתר התיירות פייסטה יש את כל הכלים בשבילכם כדי לתכנן את החופשה המושלמת. המלצות, עזרה, שירותים שונים ומידע יקר ערך. המלון יהיה עיקר החופשה ולכן כדאי לבחור באחד טוב, לפי יעד האי בו תרצו לבקר ובמה שיש לו להציע. ,תהנו!

 

חדר מעוצב

אולי יעניין אותך גם

חוּפשָׁה
תיירות
באילו אתרים כדאי לחפש חופשה?

בעולם המהיר של היום, כולם רוצים הפסקה משגרת היומיום שלהם, מחפשים מפלט שבו הם יכולים להירגע ולהנות. עבור אנשים חרדים, מציאת יעד לחופשה, המתאים לאמונתם

קרא עוד »
מלון
תיירות
איך בוחרים מלון בעיר חיפה?

בחירת המלון המתאים ביותר בחיפה היא משמעותית ביותר כי היא יכולה לשפר את חוויית הטיול שלכם ולהפוך אותו לייחודי ומושלם. למזלכם, לצד האטרקציות המגוונות והעושר

קרא עוד »
סיורים בחו"ל
תיירות
סיורים בחו"ל: המדריך המלא

יציאה לסיור בחו"ל יכולה להיות חוויה מרגשת ומעשירה, המאפשרת לך לחקור יעדים חדשים, לשקוע בתרבויות שונות וליצור זיכרונות מתמשכים. עם זאת, תכנון סיור מוצלח דורש

קרא עוד »
לתכנן טיול לאיסלנד
תיירות
איך מתכננים טיול באיסלנד?

איסלנד, ארץ האש והקרח, היא אחד היעדים הייחודיים והיפים בעולם. מהקרחונים המדהימים והנופים הוולקניים ועד לתרבות התוססת ולמקומיים הידידותיים, לאיסלנד יש מה להציע לכל מטייל.

קרא עוד »
פולוסה