חיפוש
חיפוש

איך בוחרים אוזניות גיימינג?

רוצים לקחת את חווית הגיימינג שלכם שלב אחד למעלה? מעוניינים להרגיש באמת איך זה להיות בעולם בו אתם משחקים? כנראה שכדאי לכם לפנק את עצמכם באוזניות גיימינג איכותיות! בחירה של אוזניות הגיימינג הנכונות יכולה להיות משימה לא פשוטה במיוחד, אך למרבה המזל סיכמנו עבורכם את הנקודות החשובות ביותר שכדאי לקחת לתשומת הלב לפני הקנייה. 

 

באיזו פלטפורמה אתם משחקים?

זה אולי נשמע כמו דבר מובן מאליו, אך היו מקרים מעולם בו אנשים רכשו אוזניות גיימינג שפשוט לא התאימו כראוי לפלטפורמה בה הם נוהגים לשחק. לכן, כדאי לוודא מראש ובשביל לשקט הנפשי שהאוזניות בהן אתם מעוניינים תואמות באופן מלא ומוחלט לפלטפורמה ולקונסולת המשחק שלכם. כל חנות גיימינג מקצועית תדע לתת לכם את תשובה מדויקת ונכונה לשאלה זו.

אוזניות גיימינג

סוג החיבור

את אוזניות הגיימינג ניתן לחלק לשני סוגים עיקריים: אוזניות חוטיות ואוזניות אלחוטיות. לכל אחד מהסוגים יתרונות וחסרונות משלו. למשל, בעוד שאוזניות חוטיות יהיו לרוב זולות יותר ולא יצריכו מכם יותר מפשוט לחבר את האוזניות ולהתחיל לשחק, הם יצריכו מכם להוריד את האוזניות כל פעם שתרצו לקום ולהביא משהו לשתות. מצד שני, אוזניות אלחוטיות יאפשרו לכם תנועה מלאה אך לרוב יהיו יקרות יותר.

 

נוחות לפני הכל

אחד הדברים החשובים ביותר הוא מידת הנוחות של האוזניות על הראש שלכם. סוגי אוזניות שונים באים עם אפרכסות בצורות ומשקלים שונים, ככה שלא בטוח שאוזניות שיהיו נוחות עבור אדם יהיו בהכרח נוחות עבור אדם אחר. אנו ממליצים לרכוש אוזניות אותן ניסיתם על הראש שלכם וראיתם שאתם יכולים להזיז את הראש בקלות ושהן מרגישות קלות וטבעיות על הראש שלכם.

אוזניות גיימינג

חסימת רעשים

אחד הדברים הבולטים ביותר אותם ניתן למצוא באוזניות בכלל, ובאוזניות גיימינג בפרט הוא ביטול וחסימת רעשים מבחוץ. אם אתם גרים במקום יחסית רועש, ביטול רעשים יכול להפוך את המשחק שלכם לחוויה אחרת לחלוטין ותעזור לכם להכנס במלוא העוצמה לעולם של המשחק.

טכנולוגיית ביטול הרעשים מתבססת על שידור של גלים נגדיים מהאוזנייה כלפי חוץ שלמעשי מבטלים את גלי הקול מהעולם החיצוני ומשאירים אותכם רק עם מה שאתם שומעים דרך האוזנייה. כיום, ניתן למצוא מגוון רחב של אוזניות עם טכנולוגיות שונות לחסימת רעשים ברמות שונות.

 

מיקרופון

עבור כל גיימר או גיימרית הנוהגים לשחק במשחקי רשת, תקשורת בין אנשי הצוות היא דבר חשוב במיוחד בשביל הצלחה במשחק. לכן, כדאי לדאוג שאוזניות הגיימינג שלכם מצוידות במיקרופון ברור ועוצמתי שיאפשר לכם לדבר בזמן אמת עם החברים שלכם תוך כדי משחק!

 

מחיר

כמו כל פריט גיימינג באשר הוא, גם אוזניות גיימינג מגיעות ברמות איכות שונות, וכיוצא מכך בעלויות ומחירים שונים. אם מדובר באוזניות הגיימינג הראשונות שלכם, כדאי להתחיל במשהו פשוט יחסית, שיעזור לכם להבין יותר טוב מה אתם אוהבים ומה חשוב לכם באוזניות.

אוזניות גיימינג

אולי יעניין אותך גם

עֵסֶק
כללי
יש לך עסק? כך תייעל אותו

מאחורי כל עסק מצליח עומד מנהל שבוחן בתדירות גבוהה את דרכי ההתייעלות האפשריות שיובילו לשיפור ההתנהלות היום יומית. מדריך זה עולה לרשת, כדי לסייע בהליך

קרא עוד »
פולוסה