חיפוש
חיפוש

איך בוחרים מטבח?

בעיצוב הבית, בחירת המטבח היא כנראה המאתגרת מכולן. בעוד שלעיצוב החדרים הפנימיים יש משמעות בעיקר מבחינת הנוחות שלנו, המטבח צריך להיות לא רק נוח אלא גם יפה, בשל העובדה שהוא גלוי לעין של כל מי שנכנס לבית. כדי שלא תמצאו את עצמכם מבולבלים מידי, אנחנו כאן עם כמה טיפים שיעזרו לכם לבחור בצורה נכונה את המטבח החדש שלכם. 

 

בעל מקצוע איכותי

הדבר הראשון שעליכם לעשות הוא קודם כל למצוא בעל מקצועי איכותי שיעצב לכם את המטבח. כל שאר הנקודות שעליהן נדבר הן חשובות, אולם בחירה של בעל מקצוע טוב תגרום לכם בסבירות גבוהה לבחור נכון את המטבח שלכם. קלמן מטבחים מאפשרים להנות מהיצע רחב של מטבחים, בעיצובים מגוונים וכמובן במחירים שלא יקרעו לכם את הכיס.

קלמן מטבחים

חלוקה פנימית

לא כולנו שמים לב לכך, אולם בכל בית המטבח משמש לא רק לעבודה אלא גם לאחסון של ציוד רב. כלים, מוצרי מזון ומכשירי חשמל הם דברים שנמצאים בכל מטבח, ובעיצוב שלו כדאי לתת את הדעת על כך. נסו למצוא איזון טוב בין הגודל של מרחב העבודה במטבח לבין המקום שאותו יתפסו חללי האחסון, כלומר הארונות, המדפים, המקרר והמקפיא.

 

גודל

האילוץ המרכזי בבחירת מטבח הוא בדרך כלל הגודל שלו. בכל בית יש מרחב שמיועד להיות מטבח, והעובדה שמדובר על חלל מוגבל לא מאפשרת לנו לעצב את המטבח כראות עיננו. יחד עם זאת, תמיד כדאי לקבל עזרה מקצועית, כיון שלפעמים עין של איש מקצוע רואה מה שלכם יהיה קשה לראות. לא תאמינו מה אפשר לעשות בשטח שמיועד להיות המטבח שלכם.

 

תקציב

אילוץ נוסף שקיים כמעט אצל כולם הוא תקציב. המחיר של מטבח הוא לא דבר זול, וזה עוד בלי שמדברים על מכשירי החשמל והציוד הנוסף שאותו נקנה עבור המטבח שלנו. אז לפני שאתם מתחילים להסתכל על דגמים של מטבחים, כדאי להחליט מראש מה התקציב שעומד לרשותכם, ורק אז לבחון דגמים שעומדים במסגרת שלו.

קלמן מטבחים

התאמה לעיצוב של הבית

בהנחה ובחירת המטבח שלכם נעשית אחרי שכבר עיצבתם את הבית, כדאי לבדוק שהעיצוב של השניים משתלב היטב. המטבח הוא בדרך כלל לא חלל פנימי, מה שאומר שהעיצוב שלו ישפיע על המראה של הבית, בדגש על הסלון. אז כדי לא ליצור פגיעה בעיצוב הכללי, נסו ללכת על מטבח שלא יפר את האיזון הקיים.

 

לסיכום

בבחירה של מטבח יש כמה נקודות שצריך לקחת בחשבון. הראשונה היא כמובן בחירה של ספק אמין, כזה שיוכל להציע לנו מבחר גדול ויאפשר לנו לקבל מטבח איכותי במחיר נוח. זכרו גם לבדוק שהעיצוב של המטבח מתאים לעיצוב הקיים בבית שלכם. יחד עם זאת, זכרו שהחשיבות הגדולה של המטבח היא בשל היותו חלל עבודה מרכזי בבית, מה שאומר שהנוחות צריכה להיות שיקול מרכזי.

קלמן מטבחים

אולי יעניין אותך גם

כְּלֵי מִטְבָּח
מטבחים
איזה סוגי סירים מתאימים לכם?

היום תוכלו למצוא מגוון רחב של סירים שונים, שיכולים להגיע בכל גודל, נפח ושימוש אפשריים. חלק מהסירים איכותיים ועשויים מחומרי גלם ברמה הגבוהה ביותר, דבר

קרא עוד »
מטבח חדש
מטבחים
3 סגנונות עיצוב מטבח טרנדיים!

בחירה במטבח חדש מצריכה היכרות עם סגנונות העיצוב החמים ביותר. שכן, כך מתאפשר לקחת חלק בטרנד הקיים וגם ליהנות מנוחות מקסימלית. יצאנו לבדוק מהם סגנונות

קרא עוד »
פולוסה