חיפוש
חיפוש

איך הנגשת אתרי אינטרנט תורמת לקידום האורגני

עבור מי שעדיין לא נתקל במושג, "הנגשת אתרי אינטרנט" היא למעשה פעולה שעושים בכדי להנגיש את האתר עבור אוכלוסיות בעלות מוגבלויות שונות. בין אם יש צורך בהנגשת האתר עבור כבדי ראייה, או עבור בעלי מוגבלויות אחרות, כדאי לדעת שהפעולות האלו גם יתרמו רבות מבחינת קידום אורגני SEO.

בימינו קיימת תחרותיות רבה בכל תחום עסקי, זה ידוע לכולנו. זה מוביל לכך שגם ברחבי הרשת ישנה תחרות רבה על המקומות הראשונים בתוצאות החיפוש של גוגל ומנועי החיפוש השונים. אם כך, בכדי להופיע במקומות הראשונים בתוצאות החיפוש, אין ספק שיהיה עליכם לעבור תהליך משמעותי של קידום אתרים אורגני SEO.

 

כמה זמן לוקח תהליך קידום אורגני באינטרנט ומה יכלול?

חשוב לקחת בחשבון, קידום אתרים אורגני גם יכול לקחת חודשים. באופן כללי, ככל שהתחום בו אתם עוסקים תחרותי יותר, כך התהליך של קידום בגוגל ייקח יותר זמן. בכל מקרה, אתם אמורים להתחיל לראות תוצאות בחודשים הראשונים של התהליך. שקלתם את הנגשת אתר האינטרנט עבור אוכלוסיות המתקשות בפעולות כאלו ואחרות? הרווחתם "נקודות קידום" אצל דוקטור גוגל.

ניתן להנגיש אתרי אינטרנט עבור עיוורים ועבור אנשים בעלי לקויות ראייה, למשל באמצעות תוכנות אשר מקריאות את התכנים שבאתרים בקול רם. יחד עם הסיוע ללוקים בראייתם, חשוב לציין שגם ניתן לבצע הנגשת אתרי אינטרנט לאנשים המתמודדים עם לקויות שמיעה. כיצד עושים זאת? בעזרת יציקה והטמעה של תכנים אשר מלווים בכתוביות.

 

גוגל "מבקש" אתרי אינטרנט איכותיים

מאחר שגוגל מתעדף אתרי אינטרנט איכותיים וכאלו שמקנים ער מוסף לגולש, אתרים מונגשים הם אתרים אשר מתועדפים במנועי החיפוש של גוגל. כשאתר אינטרנט מונגש לאוכלוסיות מוחלשות, האלגוריתמים של גוגל "מסמנים" את אותו אתר בתור אתר איכותי ובעל חוויית משתמש מצוינת.

כמובן, חשוב לציין, קידום באינטרנט הוא תהליך הרבה יותר מורכב מאשר התהליך של הנגשת אתר אינטרנט. בכדי לוודא כי האתר מקודם נכון בגוגל, תוכלו תמיד להסתייע במקצועני קידום אורגני באינטרנט. חברות קידום אתרים יוכלו לספק לכם את השירות של הנגשת האתר לבעלי לקויות מוטוריות, בעלי לקויות של קשה וריכוז, עבור אוכלוסיות העיוורים ועוד. בכל מקרה, ברגע שהאתר יהיה מונגש נכון, הוא יהיה הרבה יותר איכותי וזה מה שיוביל בסופו של דבר לקידום אורגני טוב יותר.

 

האם התקנות מחייבות הנגשת אתרי אינטרנט?

חשוב לזכור, מעבר לכך שהנגשת אתרי אינטרנט מזכה אתכם בקידום טוב יותר באינטרנט, היא למעשה גם נדרשת במקרים מסוימים. מתי? למשל, במקרים שבהם אתרי אינטרנט מספקים שירות ציבורי כלשהוא. כל אתר אינטרנט אשר מספק שירות ציבורי יצטרך לעבור תהליך של הנגשה.

על פי התקן הישראלי, תקן 5568, קיימים גם מקרים שבהם אתרי אינטרנט מקבלים פטור מהנגשת האתר. למשל, במקרים שבהם נדרשות הרשמות מראש עבור כניסה לאתר, או שמא באתרי אינטרנט קיימים פחות מ-500 גולשים סימולטנית. בכל מקרה, אל תוותרו על הנגשת האתר אם יש צורך בכך, בהצלחה!

אתר אינטרנטי

אולי יעניין אותך גם

אחסון אתר וורדפרס
דיגיטל
איך עובד שרת וירטואלי בענן?

שרת וירטואלי בענן הוא שרת חיצוני שבו אתם יכולים לעשות שימוש כדי לאחסן מידע בצורה בטוחה. בניגוד למחשבים שבהם אנחנו עושים שימוש או להתקני זיכרון

קרא עוד »
פולוסה