חיפוש
חיפוש

איך הריהוט בעסק משפיע על הלקוחות

גם כשנדמה שהעולם עובר לעבוד מהבית זה לא זמן להפסיק להשקיע בעיצוב המשרד! אנחנו מגלים כי רוב הלקוחות עדיין מעדיפים לקבוע פגישות פרונטליות ולא לסגור עסקים במייל או בזום.

כנראה שאנחנו עדיין מונעים מכוחות של רושם ראשוני, נראות ואולי תחושת בטן?

 

עיצוב המשרדים – האם הוא חשוב?

כמה פעמים נכנסתם למשרדים והרגשתם שכבר הייתם שם? משרדים רבים אינם מבינים את החשיבות של עיצוב יוקרתי בעל אמירה מסוימת. עיצוב החלל הוא אחד הגורמים הראשונים להצלחה ולעבודה יעילה. עיצוב החלל כולל פרמטרים רבים כמו – תאורה, ריהוט משרדי מעוצב ויוקרתי, ריח, נקיון ועוד. זהו הפנים של החברה שלכם והצורה בה המשרד יהיה מסודר ומעוצב זו הצורה שהלקוח יתרשם לגביי העסק.

 

הריהוט כמסר ללקוחות

לא תמיד חייבים להיות הכי יצירתיים ומקוריים, הכל תלוי במסר ובתחושה שהייתם רוצים לייצר ללקוחות שלכם כשהם צועדים אל תוך לב העסק – משרדיו. משרדים מסוימים ירצו להעביר ללקוח תחושת יצירתיות, צבעוניות, חדשנות בעוד שמשרד אחר ירצה לגרום ללקוחות שלו להרגיש מוגנים, מוכרים עם העולם שצעדו אליו, לא המומים מכלום אלא "הגיעו הביתה". התחושה שתמסרו אל הלקוחות שלכם על פי הויזואליות של המקום תהיה השלב הראשון בדרך אל הפגישה שלכם ותשפיע בצורה ישירה על החלטות עסקיות.

 

בחירת מעצבי פנים

אם אתם מתלבטים על עיצוב המשרד, מחפשים פתרונות להגדלת חללים קיימים או לא מצליחים להחליט על מיקומה של פינת ההמתנה אל מול המטבח וכו' מומלץ שתבחרו מעצב פנים שמתמחה בעיצוב משרדים ושידור מסרים. בבחירת מעצבי הפנים הקפידו להתרשם מעבודות קודמות שלו, תסתמכו על המלצות ממכרים ומבעלי עסקים אחרים בסביבתכם.

 

מה חשוב בעבודה עם מעצבים?

עיצוב הוא כמובן גם עניין של טעם ושל אופנה אך זה לא הכל בבחירת הריהוט והצבעים של המשרד שלכם, על מנת לזכות ביתרונות ההשקעה בעיצוב המשרד יש לעשות זאת בחוכמה ובפיקחות. בצעו היכרות של המעצב עם אופי המשרד ופועלו, ערכו רשימה של תחושות ומסרים שהייתם רוצים להעביר אל הלקוחות שלה, כללו בה מילים כמו יוקרה, תיחכום, מודרניות, חדשנות, ביטחון, שקט נפשי, מוכרות.

 

עיצוב יוקרתי מגדיל מכירות וסגירת עסקאות

עיצוב יוקרתי באשר הוא יאשר ללקוחות הנכנסים אל השרד שמדובר בחברה איכותית, לא מתפשרת ומשקיעה גם בפרטים הקטנים. לקוח שייכנס למשרד פשוט ללא תחכום ויוקרה מסוימת יתחיל את הפגישה עצמה בספקות גדולים יותר מאשר אם ייכנס לאולם מרשים וריהוט מתוחכם ויוקרתי.

 

לסיכום

אם אתם לקראת כניסה למשרדים חדשים, מעבר או פשוט מתכננים שיפוץ קחו בחשבון את חשיבות הריהוט והעיצוב במקום, אל תשכחו שהשקעה כספית במעצב וברהיטים הנכונים תוחזר אליכם ברגע שתתחילו לקבוע יותר פגישות פרונטליות ותראו את הלקוחות שלכם מתרשמים עוד לפני שהצגתם כל דבר בפגישה.

חדר ישיבות

 

אולי יעניין אותך גם

פולוסה