חיפוש
חיפוש

איך לארגן חתונה מוצלחת בסטייל

אז הוא שלף את הטבעת במיקום מושלם, התארסתם ושלחתם הודעה עם תמונה לכולם, מה עכשיו? כעת נותר לכם "רק" לארגן את החתונה שלכם. מאיפה מתחילים ולמה כדאי לשים לב? על כך ועוד מוזמנים לקרוא בכתבה שלפניכם.

 

לפני הכל לנשום

ראשית חשוב שתזכירו לעצמכם, לארגן חתונה זה לא עסק קל בטח כשרוצים שהאירוע יצא מושלם בדיוק כמו שתכננתם וחלמתם עליו. לכן, לפני שתתחילו הירגעו ביחד, סעו למקום בטבע או צימר מפנק קחו לכם כמה שעות רק לעצמכם בלי הלחץ של כל מה שמסביב. זכרו, כי החתונה היא חשובה אבל הזוגיות והשפיות שלכם יותר. החליטו על דרך פעולה ונסו לקחת את הדברים בקלילות וברוגע עם הרבה סבלנות.

 

כסף לא גדל על העצים

לפני שתתחילו לתכנן את חתונת החלומות חשוב שתבחנו את התקציב שברשותכם ואת זה שתרצו להשקיע. נכון, זה אירוע של פעם בחיים, אך זכרו שיש עוד דברים רבים עליהם וודאי תרצו להוציא כספים בטח כזוג צעיר, כמו רכישת דירה, ירח דבש ועוד. לכן, חשוב לבדוק איך תכסו את הוצאות החתונה ולא להסתמך רק על מתנות מהאורחים. קחו בחשבון כל הוצאה כולל הקטנות בניהן כמו עיצוב האולם.

 

מי מארגן?

בעידן של היום קיימות חברות גדולות או מארגנות פרטיות שמציעים עזרה בארגון אירועים ביניהם חתונות. קחו בחשבון שבמידה ותרצו להשתמש בסיוע של אחת מהן, תצטרכו לשלם על כך. במידה ותחליטו לארגן את החתונה בעצמכם אל חשש, ישנם זוגות רבים שעשו זאת והצליחו. בנוסף קיימים אתרים כמו זה לדוגמא https://mazaltov.walla.co.il בהם תוכלו למצוא טיפים רבים ואפשרויות שונות בכל תחום הנוגע לארגון של חתונה.

 

לוקישיין

אחד הדברים שהכי חשוב לסגור מראש הוא המיקום של האירוע, זה ישפיע על תאריך החתונה, העיצוב, אם צריך הסעות או לא, על האוכל ועוד. כלומר, המיקום הוא הבסיס להתחיל לבנות עליו חתונה ורק לאחר שהוא מוחלט תוכלו להמשיך לארגן את שאר הדברים.

 

האירוע עצמו

לאחר מכן חשבו על קונספט שתרצו לאירוע, צהרים או ערב, אירוע קטן או גדול, יותר מסיבה או יותר ברכות ועוד. משם החליטו על אוכל, תפאורה, עיצוב, צלמים, דיי ג'י ועוד. כמובן, שתצטרכו לחשוב על מי הם המוזמנים שלכם ולהתחיל לשלוח הזמנות לקראת המועד עצמו.

 

שמלת כלה

לנושא זה ניתן מקום בפני עצמו כי זהו אחד הדברים העיקריים ביותר בארגון חתונה, בעיקר בעבור הכלה. ישנו מגוון רחב של שמלות החל משל מעצבים, חנויות ועד לשמלות יד שנייה. כאשר כל אחת יכולה למצוא את העיצוב המתאים עבורה או לבקש כזה.

 

לסיכום

ארגון של חתונה הוא עניין חשוב ובכדי לעשות אותו בסטייל חשוב לקחת נשימה עמוקה ומשם להתחיל. ראשית, להחליט על התקציב, בהמשך על מיקום ומשם על שאר הדברים כמו אוכל, שמלה, מוזמנים ועוד.

ארגן חתונה

אולי יעניין אותך גם

פולוסה