חיפוש
חיפוש

איך לארגן מסיבת רווקים כמו מקצוען?

כל מארגן מסיבות רוצה להיות בטוח שהמסיבה שלו תהיה הטובה ביותר. כדי שזה יקרה צריך שיהיה למארגן רזומה עשיר בתחום או מדריך מקצועי שילווה אותו שלב אחרי שלב. אם אין לכם רזומה, תדעו שהגעתם למקום הנכון, כי המדריך הנוכחי יאפשר לכם לדעת איך לארגן מסיבת רווקים כמו מקצוענים בלי שתצטרכו לצבור וותק בתחום. הישארו אתנו ותקבלו את כל המידע החשוב בנושא.

 

הרקע לכתיבת המדריך הנוכחי

המדריך הנוכחי נכתב לאחר שנכחנו לא מזמן במסיבת רווקים לא מוצלחת במיוחד שנערכה על ידי אדם שלא יודע איך מארגנים מסיבות. אם אתם תוהים מה היה כל כך גרוע, אנחנו נציג בפניכם כמה עובדות שיגרמו לכם להבין את המצב מבלי שנצטרך לפרט בפניכם יותר מיד.

  1. למסיבה הוזמנו הורי החתן, הכלה וגם חשפנית
  2. המסיבה התקיימה בבית של הורי החתן
  3. הכלה ברחה מהמקום ברגע שהחשפנית הורידה את בגדי השוטרת
  4. הכלה ביטלה את החתונה ביום שלמחרת המסיבה

אפשר להבין מסקנה אחת חשובה מהמדריך הנוכחי עוד לפני שהוא התחיל – לא מזמינים את קרובי משפחתו של החתן (והכלה עצמה) למסיבת רווקים. עכשיו, כשקיבלתם את הטיפ ה – 1 והחשוב ביותר, אפשר להמשיך.

 

איך לארגן מסיבת רווקים כמו מקצוען? טיפ מס' 1

כמובן שהטיפ ה – 1 שלנו יהיה להזמין חשפניות למסיבת הרווקים. שכן, זה ידוע שמסיבה שכזו לא יכולה להיות שלמה אם אין בה חשפנית. חשוב לציין שרגע לפני ההזמנה של החשפנית, אתם צריכים לבדוק גם מי המוזמנים לאירוע. אם יש אנשים דתיים או אם מגיעים קרובי משפחה שהם גם חברים של החתן, יש לברר מראש אם הם מתנגדים לבואה של חשפנית. אם כן, ניתן להזמין אותה לשעות המאוחרות של האירוע, כשהאורחים הללו כבר לא יהיו במקום.

 

איך לארגן מסיבת רווקים כמו מקצוען? טיפ מס' 2

הטיפ השני והחשוב לא פחות נוגע לרשימת הכנות מראש. אתם צריכים להכין מראש רשימה מסודרת ולציין בה מה עליכם לעשות לקראת המסיבה. למשל:

  • לשריין מקום שמתאים ל – 46 אנשים
  • לבדוק שיש חנייה זמינה ליד המקום הנבחר
  • לתאם עם די ג'יי
  • לבדוק שיש מגוון של אלכוהול במקום
  • לקנות אקססוריז ושטויות

 

איך לארגן מסיבת רווקים כמו מקצוען? טיפ מס' 3

הטיפ ה -3 הוא לא לארגן את המסיבה לבד. כל מי שיש לו ניסיון בתחום יגיד לכם את העובדה הבאה: כשמארגנים מסיבת רווקים צריך להאציל על אנשים אחרים. תבחרו מישהו אחד שיהיה אחראי על וידוא הגעה, מישהו אחר שיהיה אחראי על איסוף התשלום וכו'. אל תעשו את כל הארגונים לבדכם, אחרת אתם תקרסו.

 

לסיום

עד כאן המדריך שאפשר לכם לדעת בקצרה איך לארגן מסיבת רווקים כמו מקצוענים. אנחנו מאחלים לכם שתיישמו את הטיפים ותיהנו!

מסיבת רווקים

אולי יעניין אותך גם

פולוסה