חיפוש
חיפוש

איך לבחור את טבעת האירוסין המושלמת

הרגע הגיעה, התאריך נבחר, המיקום הוחלט, ונשאר רק לבחור את הטבעת.

זה יכול להיות משימה לא פשוטה, והרי יש כל כך הרבה סוגים של טבעות וקשה מאוד לדעת על מה צריך להתמקד ומה הכי חשוב בבחירה.

לכן, בשבילכם, תוכלו כאן לגלות, מה בדיוק צריך לדעת ולהתייחס אליו כאשר אתם בוחרים את טבעת האירוסין המושלמת.

 

קבעו את התקציב שלכם

בתחילת התהליך בבחירת טבעות אירוסין צריך לחשוב על התקציב שלכם, זה יעזור כשתגיעו לחנות והמוכר או הצורף יוכל לכוון אתכם לטווח שיתאים לכם. בסופו של דבר הטבעת היא תוספת והיא לא העיקר, אם אין לכם את תקציב גדול זו לא סיבה לחכות, יש הרבה אפשרויות בכל מיני טווחים, לכן תגדירו לעצמכם את הטווח והשאר יגיע בקלות.

 

אלמנט ההפתעה

הרבה ירצו לבחור טבעת שהם יודעים שתתקבל בברכה, אך אלמנט ההפתעה יכול להיום גורם מעוד מעצים ומהנה. כאשר תלכו לחנות תכשיטים, או אפילו התכשיטים שכבר יש לה, תוכל להסתכל ולבחון את הטעם שלה, הסגנון. אפילו אפשר להתייעץ עם חברים קרובים, למרות שאפשר ללכת לבחור יחד, ההפתעה היא כמו הדובדבן שבקצפת.

 

וודאו את המידה

חשוב מאוד לפני הרכישה לוודא מה המידה שלה, זה עלול להוות בעיה הרבה פעמים כשקונים במידה הלא מתאימה וזה מאוד מבאס את המאורע. הדרך הטובה ביותר לדעת את הגודל טבעת הרצוי זה לקחת איתך טבעת שכבר יש לה בזמן בקופסא או בצד איפשהו, ולהביא אותה כשאתה הולך לרכוש את טבעת האירוסין וכך לא תהיה שום בעיה.

 

התאמה לסגנון הייחודי שלה

דבר נוסף שיעזור לכם לבחור את הטבעת המושלמת, זה לשים לב למה הסגנון הייחודי שהיא אוהבת. כמובן שצריך להיות חכמים, לבחון את זה בסודיות, גם על תכשיטים קיימים אבל בעיקר על פי המשפחה והחברים. גם האישיות שלה זו דרך לדעת, אם היא יותר מתחברת לדברים עדינים או משהו יותר מסוגנן וגדול, בכל מקרה, הסגנון זה חלק חשוב.

 

בחירה בין האפשרויות

אז הגעתם לרגע הבחירה ובטח תשימו לב שיש כל כך הרבה אופציות, וצריך לעשות סדר בתוך הים הגדול הזה. יש מגוון מתכות ושיבוצים, הנפוצות ביותר הן בזהב צהוב אך יש גם שילובים של כמה מתכות. לכל מתכת יש תכונות מסוימות, לכן מומלץ להתייעץ עם המוכר או הצורף, כמובן שכדאי לבחור בטבעת עם עמידות ולא רק יופי, הייעוץ יעזור לכם להתמקד.

 

הכל יתאים

בסופו של דבר, החלק החשוב זו האהבה שלכם וכל מה יגיע אחר כך, נכון שזו נקודת פתיחה שאתם רוצים שתקלע, אך תזכרו שבסופו של דבר כל דבר שיגיע מכם ישמח וירגש בגלל הסיטואציה עצמה. ואם בכל זאת אתם רוצים לקחת את זה צעד נוסף, תוכלו גם ללכת על סגנונו ייחודיים וחד פעמיים מצורפים, שיהפכו את החוויה לעוד יותר ייחודית ומרגשת.

צלחת עם טבעות

 

אולי יעניין אותך גם

איך בוחרים טבעת יהלום
תכשיטים
איך בוחרים טבעת יהלום?

בחירת טבעת יהלום, היא החלטה חשובה הדורשת שיקול דעת מדוקדק. בין אם זה לרגל אירוסין, יום נישואין או כל אירוע מיוחד, מציאת טבעת היהלום המושלמת

קרא עוד »
עגיל חישוק
תכשיטים
איך לבחור עגילי יהלום?

עגילי יהלום היא אחת המתנות הנפוצות והמתאימות לימי הולדת וימי נישואין. כמובן, ישנם כאלו שמפנקים גם את אימא שלהם ביום האם, או סתם חברה שרוצה

קרא עוד »
פולוסה