חיפוש
חיפוש

איך לבחור את עיצוב המדרגות המושלם לחלל הבית

בחירה של עיצוב המדרגות בבית אינה עניין של מה בכך, היא דורשת מחשבה מעמיקה, תכנון והתייעצות עם אנשי מקצוע שבקיאים בתחום. יצאנו לפגוש את האנשים שבקיאים בנושא באופן מעמיק כדי לשמוע מהם איך תוכלו לבחור את עיצוב המדרגות שמתאים ביותר לחלל הבית שלכם. הישארו אתנו ותגלו את כל הטיפים החשובים שאתם חייבים להכיר.

 

כמה מילים על אנשי המקצוע שסייעו לנו בכתיבת המדריך

כפי שכבר ידוע לכם, בחרנו להסתייע בכמה אנשי מקצוע שבקיאים בכל הנוגע לעיצוב. מדובר באנשים שעוסקים בתחומים הבאים:

  • עיצוב פנים
  • עיצוב מדרגות
  • עיצוב מטבחים

פגשנו את אנשי מקצוע אלו לשיחה מעמיקה על כוס קפה ועוגה והם פרשו בפנינו את השלבים שיאפשרו לכל אחד לעצב את המדרגות בבית שלו. מדובר בעיצוב שמותאם לבית קיים שעבר שיפוץ או לבית שנמצא כעת בבנייה.

 

השלב הראשון בבחירת עיצוב המדרגות המושלם לחלל הבית – בחירת החומר

בשלב הראשון אתם צריכים לשים לב מהו היצע החומרים שקיים לרשותכם. כשאתם מגיעים אל החנות או כשאתם מבצעים מכירה אונליין, אתם צריכים לשאול את המוכרים אילו מסוגים של חומרים הם מייצרים את המדרגות שלהם. יש מדרגות משיש, עץ וחומרים נוספים שונים.

כדאי שתכתבו מולכם את כל החומרים הקיימים ולאחר מכן, תסתכלו על המרחב שבו המדרגות צפויות להיבנות. שכן, אתם צריכים להתאים את החומר לעיצוב הקיים. אם הבית מעוצב עם הרבה אלמנטים מעץ, כדאי שתבחרו בעץ וכך הלאה.

 

השלב השני בבחירת עיצוב המדרגות המושלם לחלל הבית – בחירת העיצוב המתאים

בשלב זה אתם צריכים לבדוק אילו עיצובים של מדרגות קיימים בהתאם לחומר הנבחר. אם בחרתם בעץ ואתם עורכים קנייה מקוונת, תוכלו לערוך סינון של המדרגות הנבחרות, כך שיוצגו בפניכם רק מדרגות מעץ. לאחר שיוצגו בפניכם המדרגות מהחומר הנבחר, תצטרכו לבחור 3-4 דוגמאות שאהובות עליכם ביותר ולהמשיך אל השלב הבא.

 

השלב השלישי בבחירת עיצוב המדרגות המושלם לחלל הבית – שלב המדידות

בשלב זה אתם צריכים לבדוק האם המדרגות שבחרתם מתאימות מבחינת המידות של חלל הבית. שכן, לעיתים יש חללים שדורשים מדרגות קלילות, כאלו שלא תופסות הרבה מקום או מעוצבות באופן כזה שאינו תופס הרבה מרחב.

עליכם לבדוק אם בחרתם במדרגות מסיביות שתופסות הרבה מקום או שלא ולבדוק שהן אכן מתאימות לחלל הקיים. אם אינכם בטוחים לגבי שלב זה, אתם תמיד יכולים לפנות אל נציג מטעם החנות שיסייע לכם בבחירה נכונה שמותאמת עבורכם.

 

כמה מילים לסיום

עכשיו ידוע לכם איך תוכלו לבחור את העיצוב של המדרגות המושלם לחלל הבית שלכם, כך שנותר לכם רק ליישם את 3 השלבים שצוינו לעיל ולהיות בטוחים שבחרתם במדרגות המתאימות לכם ביותר. לנו נותר רק לאחל לכם שתבחרו את העיצוב המרשים והשימושי ביותר. שיהיה לכם בהצלחה ותתחדשו!

עיצוב מדרגות

אולי יעניין אותך גם

איך מנקים מיקרוגל
לבית ולגינה
איך מנקים מיקרוגל

ניקוי המיקרוגל הוא משימה פשוטה וקלה שניתן לבצע בכמה דקות. ניקוי קבוע ימנע הצטברות של לכלוך, שומן וריחות לא נעימים, וישמור על המיקרוגל תקין לאורך

קרא עוד »
עיצוב הבית
לבית ולגינה
5 מוצרים לעיצוב חלל הבית

אתם לא צריכים להיות מומחים בעיצוב פנים, כדי לעצב את הבית שלכם באופן מושלם. כל שעליכם לעשות זה להכיר במוצרי עיצוב בסיסיים שיהפכו את החלל

קרא עוד »
פולוסה