חיפוש
חיפוש

איך לבחור את פינת האוכל שתשרת אתכם לשנים קדימה?

בהתלבטות כיצד בוחרים את פינת האוכל האולטימטיבית, יש להתכתב בהצלחה עם סגנון שלא יימאס לכם ממנו עוד תקופה ארוכה, שהמחיר יתאים למסגרת התקציב שלכם, שיתאים למקום ושיהיה בנוי באופן מוצק, וזה כמובן רק על קצה המזלג. קיימים מספר גורמי ליבה שיש להביא בחשבון כאשר מעוניינים לבחור פינת אוכל איכותית.

קודם כל, אל תישאבו לכל מיני טרנדים, פינת אוכל איכותית אמורה להחזיק מעמד בין חמש עד עשר שנים, מינימום. בחירה בסגנון יותר מדי פאנקי, עם אלמנטים תמוהים, עלולה לתפוס אתכם ביום בהיר להקיץ מהשינה ולא להבין מה עבר עליכם בעת הבחירה של פינת האוכל הזאת. חשוב שהיא תהיה יציבה וכן פשוטה.  כדאי לכם פשוט להשקיע אורך רוח וסבלנות בקריאת המאמר עד סיומו, ותגלו בין היתר – איך לבחור את פינת האוכל שתשרת אתכם לשנים קדימה?

 

מה החשיבות של בחירת פינות אוכל בהיבט של חומרי הגלם שבה?

יש חשיבות תהומית לבחירה של פינות אוכל בהיבט של חומרי הגלם שבה, ולהלן נסקור כמה מהם –

  • למינציה ופלסטיק – אלו הם חומרים מעשה האנושות, מודבקים על גבי כל ליבה או דיקט ויצוקים לצורות, שמהווים היתכנות עם תג מחיר מועט. באפשרותם להחזיק מעמד לטווח הארוך, לא ה"עיפרון הכי חד בקלמר" מבחינת האיכות.
  • עץ מלא – החומר הקלאסי לפינת האוכל, משום שהינו קל לתיקון ועמיד. אך תג המחיר שלו גבוה למדי. העץ עשוי להתכווץ ולהתרחב במגע עם לחות או חום, וכל שריטה ניכרת בו, אבל אין בעיה לתקן אותו.
  • מתכת – מתאים יותר לבסיסי השולחן של פינת האוכל, הוא עמיד ואינו ניזוק בקלות. בשל הברק הרב שבו, ניכרת בו כל טביעת אצבע, ועשוי לחייב כלי ניקוי ייעודיים. בנוסף לכך, מתכת צבועה יכולה להיות קשה יותר לתיקון. פחות יקר מהעץ.
  • דמוי עץ מפורניר – יש הדבקה של שכבה דקיקה של עץ מלא על גבי ליבת עץ. במידה והחלק החיצוני גמור, אך התחתון מדומה לחומר שונה, כי אז היצרן "חסך" בהוצאות כספיות על חשבון האיכות.
  • זכוכית – מדובר אודות חומר זול באופן יחסי, שמסוגל לדמות תחושה של פתיחות ושל מרחבים. חרף העובדה שהיא איננה רגישה ללחות, הינה עשויה להיסדק, להישרט מהחום, וניכרת בה כל טביעת אצבע. היא תוכל לשרת אתכם לשנים קדימה, במידה והנכם אינם מגושמים.
  • אבן – האבן עמידה, אבל עשויה להיות נקבובית, מה שאומר שייווצרו עליה כתמים בנקל. היא עשויה להיסדק או להישבר, ובלתי ניתן בעליל לתקן אותה. כמו כן, היא כבדה למדי.

איך לבחור את פינת האוכל שתשרת אתכם לשנים קדימה?

והגענו לשאלה שחותמת את מאמרינו – איך לבחור את פינת האוכל שתשרת אתכם לשנים קדימה? כלל האצבע הכי חשוב – בחירת השולחן חייבת להתאים במלואה לפינת האוכל. אך שולחן פינת האוכל מהווה רהיט ענק באופן מטעה, ויש להביא בחשבון אף את המקום שמסביב. בנוסף לטביעת הרגל של פינת האוכל, יש לחשוב על עוד שלושה מטרים של מרווח מכל צד, כאשר רצוי יותר מזה, על מנת לשבת ברווחה על גבי הכיסאות ולהרגיש חופשיים במרחבי פינת האוכל.

פינת ישיבה

 

אולי יעניין אותך גם

איך מנקים מיקרוגל
לבית ולגינה
איך מנקים מיקרוגל

ניקוי המיקרוגל הוא משימה פשוטה וקלה שניתן לבצע בכמה דקות. ניקוי קבוע ימנע הצטברות של לכלוך, שומן וריחות לא נעימים, וישמור על המיקרוגל תקין לאורך

קרא עוד »
עיצוב הבית
לבית ולגינה
5 מוצרים לעיצוב חלל הבית

אתם לא צריכים להיות מומחים בעיצוב פנים, כדי לעצב את הבית שלכם באופן מושלם. כל שעליכם לעשות זה להכיר במוצרי עיצוב בסיסיים שיהפכו את החלל

קרא עוד »
פולוסה