חיפוש
חיפוש

איך לבחור מקרר תצוגה לעוגות

בקונדטוריות תצוגת האוכל חשובה כמעט כמו הטעם.

אנחנו משקיעים זמן ומשאבים לא מועטים כדי שהעוגות ייראו מצוין, אז לצד הנראות של העוגות עצמן אנחנו צריכים לחשוב גם על ההצגה.

זה בדיוק המחשבה מאחורי מקררי תצוגה לעוגות – להציג את העוגות ללקוחות בדרך המפתה ביותר.

רכישת מקרר תצוגה היא לא סתם מקרר, ולכן יש שיקולים מסוימים שצריכים להילקח בחשבון.

 

מקרר תצוגה – לא סתם מקרר

מקררי תצוגה נמצאים בדרך כלל בעסקים שמוכרים מזון שצריך קירור מתמיד על מנת שלא יתקלקל. למעשה מדובר במין דלפק עם דפנות שקופות המאפשרות לראות את האוכל מכיוונים שונים באופן שלא מצריך פתיחה של המקרר כדי לראות את המזון. בעיקר כשמדובר בעוגות, תפקידו של מקרר תצוגה הוא לא רק פונקציונלי אלא לא פחות מכך שיווקי ואסתטי ויש לשים לב לכך כשבוחרים מקרר תצוגה לעוגות.

 

שקיפות המקרר

כשבוחרים מקרר תצוגה לעוגות אנחנו רוצים שהוא אכן יציג את העוגות, ולשם כך נדרשת שקיפות מלאה. חשוב לזכור שמקרר שקוף עשוי לצבור אדים, וזאת משום הבדלי הטמפרטורות בין צד אחד של דלת המקרר, שנמצאת בחלל קל מאוד לבין הצד השני שנמצא בטמפרטורת החדר. חשוב מאוד לוודא בעת רכישת המקרר שהוא לא צובר אדים על הדלת, שכן המטרה היא בסופו של דברר לקרר ולהציג, ואדים פוגעים היכולת התצוגה.

 

התאמה לעוגות

מקררי תצוגה צריכים להיות מותאמים לסוג המוצרים שאנו מאחסנים בתוכם, ובפרט בעוצמת הקירור. כאשר מקרר תצוגה נשאר סגור במשך שעות רבות, הטמפרטורה בו עשויה לרדת עד כדי כך שהמוצרים קופאים מעט. זה דבר לא רצוי עבור עוגות רבות שהקפאה והפשרה חוזרת לא ממש מיטיבות עימן. עוצמת הקירור אכן צריכה להיות מספיקה לקירור העוגות לאורך זמן, אך חשוב לוודא שהמקרר לא מגיע לטמפרטורה נמוכה מדי המביאה לקפיאה של עוגות. מצד שני, יש לוודא שפתיחה וסגירה חוזרת ונשנית של המקרר (מה שקורה בבתי עסק) לא מביאה לעלייה בטמפרטורה ופגיעה באפקטיביות הקירור. בקיצור – איזון.

 

התאמת הגודל והמידות

בבחירת המקרר יש להתחשב גם במידותיו: רוחבו, אורכו ועומקו של המקרר. צריכה להיות התאמה למרחב שאתם מייעדים למקרר בקונדטוריה וכן התאמה למספר העוגות שאתם מעוניינים שהמקרר יכיל. זכרו שיש להציג את העוגות באופן מסודר, מושך את העין ומפתה ולכן יש לשמור על מרווח מסוים שכן צפיפות יתר של העוגות במקרר פוגעת בתצוגה. זכרו שהצגה אסתטית ומסודרת מביאה לעלייה של המכירות.

 

צורה

מקררי עוגות נבדלים זה מזה גם בצורתם. למשל, ישנם מקררים עם דלת חיצונית מעוגלת מעט ואחרים מיושרים לחלוטין. מכיוון שמדובר בגוף לא קטן, צורת המקרר משפיעה באופן לא מבוטל על עיצוב העסק שלכם ולכן יש לבחור גם בהתאם לכך. מומלץ לבחור מקרר תצוגה בעל מקרה אלגנטי ומושך שלא רק מקרר את העוגות ומציג אותן כראוי אלא גם נראה טוב בעצמו.

מכשיר חשמלי

 

אולי יעניין אותך גם

איך מנקים מיקרוגל
לבית ולגינה
איך מנקים מיקרוגל

ניקוי המיקרוגל הוא משימה פשוטה וקלה שניתן לבצע בכמה דקות. ניקוי קבוע ימנע הצטברות של לכלוך, שומן וריחות לא נעימים, וישמור על המיקרוגל תקין לאורך

קרא עוד »
עיצוב הבית
לבית ולגינה
5 מוצרים לעיצוב חלל הבית

אתם לא צריכים להיות מומחים בעיצוב פנים, כדי לעצב את הבית שלכם באופן מושלם. כל שעליכם לעשות זה להכיר במוצרי עיצוב בסיסיים שיהפכו את החלל

קרא עוד »
פולוסה