חיפוש
חיפוש

איך לבחור מקרר שיחזיק שנים בבית?

המקרר הוא אחד ממכשירי החשמל הפופולריים והנחוצים ביותר במרחב הביתי. 

כל האחריות על קירור ושימור המזון הטרי מוטלת על מדפיו החסונים, ועל כן הוא כלי חשוב ביותר, למעשה כמעט חסר תחליף.

יש כמה מאפיינים המגדירים מקרר מוצלח, כאשר אחד הבולטים בהם הוא תוחלת חיים ארוכה.

בכתבה הבאה ננסה לענות על השאלה החשובה – איך לבחור מקרר שיחזיק שנים בבית?

 

כמו דג ברשת

כמו בעיות רבות אחרות שמעסיקות אותנו במהלך החיים, גם בסוגיית בחירת המקרר הרשת נותנת פתרונים. כאשר מחפשים מקרר טוב שיחזיק למשך זמן ממושך, האינטרנט הוא מאגר מידע בלתי נדלה למציאת תשובה מספקת. באמצעות הקלדת מילות מפתח נכונות במנועי החיפוש השונים ניתן להגיע לתוצאות הרצויות ולמצוא היצע מקררים מרשים שיחמם לכם את הלב.

באופן ספציפי יותר, קיימים כיום אתרים אשר מתמחים בסקירה ובהשוואת מוצרים ושירותים. אתרים אלו מפעילים מנגנוני סקירה מתקדמים ומותאמים אישית אשר מאפשרים למצוא את הפריט המבוקש בדיוק לפי גורמי הבחירה האישיים של כל אחד. באתר finder למשל, תוכלו לחפש סקירה על מקררים מומלצים שתספק לכם שפע של מידע אמין ורלוונטי. בנוסף תוכלו להגדיר לו מאפייני חיפוש, כגון פירמה, גודל, אחריות ועוד. כך תוכלו לחפש באתר לדוגמא מקרר סמסונג מומלץ, או אינספור אפשרויות מותאמות אישית אחרות.

 

מרחרחים אצל השכנים

האינטרנט הוא אמנם מאגר ידע אינסופי, אך לפעמים הגודל שלו מפחיד ומקשה על ההתמצאות בו. מאגר מידע אחר עם רמת אמינות לא רעה על פי רוב היא הקהילה האישית שלכם – שכנים, מכרים ובני משפחה. באמצעות סקר קצר (לא חייב להיות מייצג) אצל הקרובים לכם תוכלו להשיג מידע רלוונטי על מקרר מומלץ עם אורך חיים מספק. בנוסף, מכיוון שאתם מבררים אינפורמציה בתוך הקהילה שלכם, תוכלו להשיג מידע מותאם אישית ברמה מאוד גבוהה. למשל, איזה מקרר מתאים לטמפרטורה באזורכם או למבנה המטבח האופייני בבתים בשכונה. דוגמא אחרת לאינפורמציה אישית חיונית עליה תוכלו לברר בקהילה היא איזה חברת הובלות מקומית תדע להעביר מקרר חדש באופן מיטבי בלי להסב לו נזק בזמן ההובלה.

 

אחריות, קונים בכל חנות?

אחד הגורמים המקושרים עם משך חיים ארוך הוא מוצר עם אחריות ארוכת שנים. תעודת אחריות מקיפה למשך זמן ממושך מספקת ביטחון שהמוצר הנקנה הוא אכן מוצר אמין בעל תוחלת חיים גבוהה, מכיוון שהפירמה (או הזכיין) מרגישים בנח "לחתום" עליו ולתת לו שירות. מלבד זאת, אם המוצר אינו עומד בהבטחת היצרן ואכן שובק חיים במשך זמן האחריות, יש ערובה לבדיקה או תיקון ללא עלות, בכפוף לסיבת הנזק. לכן, כאשר מחפשים מקרר ואורך חיי המדף שלו הוא המאפיין המוביל המנחה אותנו בבחירה, משך זמן האחריות עשוי לעזור לנו לקלוע למוצר המתאים עבורנו.

 

מטבח

אולי יעניין אותך גם

בניין
צרכנות
כיצד נקבע שמבנה נחשב מסוכן?

בעיות מבניות בבניין יכולות להיגרם מגורמים רבים ושונים, כמו גם בעיות שלד וכן התפוררות מעטפת הבניין. כל אלו ועוד, הינם גורמים שיכולים להוביל לכך שהעירייה

קרא עוד »
רולטה
צרכנות
גבר? יש לנו סוד בשבילך

חולה על משחקים? אוהב להרוויח כסף? יש לנו בדיוק את מה שאתה צריך! בעוד שבעבר היינו צריכים להרחיק ולטוס למקומות כמו בורגס או לאס ווגאס

קרא עוד »
פולוסה