חיפוש
חיפוש

איך לבחור מתנות לאורחים לאירוע?

בסיום האירוע שלכם, בת מצווה, ברית או חתונה, רגע פתיחת המתנות הוא כיפי ומרגש, כמעט כמו האירוע עצמו.

האורחים שפינקו אתכם, באו מקרוב או מרחוק לשמוח איתכם בשמחתכם, והשאירו מתנה למזכרת.

זה אך טבעי, שתרצו לתת להם משהו בתמורה, ולפנק אותם בחזרה במתנה קטנה וסמלית שתזכיר להם כמה אתם אוהבים אותם ומודים על ההשקעה והאהבה שהם הפגינו כלפיכם.

אולי זה מרגיש כאילו הוא היה פה מאז ומעולם, אבל מנהג חלוקת מתנות לאורחים באירוע, שהוא לכל הדעות מנהג מקסים , בכלל יובא מאמריקה ומאירופה ,
ואומץ בישראל רק ממש בשנים האחרונות. חלוקת המתנות לאורחים גורמת לכך שבסוף הערב ילכו הביתה בתחושה טובה ומשאירה להם מזכרת קטנה מהאירוע שלכם .
צוות חברת Sunshine, באה באהבה לייעץ לכם איך בוחרים מתנה, מתי כדאי לחלק את המתנות ואיך לעשות זאת בצורה הטובה ביותר.

 

מזכרות קטנות

כאשר מדובר במזכרות קטנות, ניתן להעמידן ליד פתקי סידור השולחנות, ולחלקן בתחילת האירוע. אפשר גם לתת לילדות או נערות להחזיק סלסלות יפות בכניסה לאולם או ביציאה ממנו, ולחלק לאורחים את המתנות.
יש יתרון למתן מתנה ( ראיתם מה עשינו פה?) בתחילת האירוע, וגם בסופו. מתנות שניתנות בתחילת האירוע עשויות להשפיע לטובה על מצב הרוח של האורחים , על שמחתם באירוע (ועל נדיבותם בכתיבת השיק 😉 , ומתנות שניתנות בסופו משאירות את האורחים עם טעם טוב בפה וזכרון מתוק בלב. לא חייב לבחור, אפשר ללכת על גם וגם- ניתן בהחלט לחלק מתנות צנועות גם בכניסה לאירוע וגם ביציאה ממנו, או לחלקם בכניסה ולהסתפק במחווה יפה וקטנה בסוף.

 

קישוט או מזכרת?

לאחרונה יש אופנה חדשה של מזכרות המשולבות עם עיצוב השולחן כמו עציצים, פרחים או סוקולנטים. מדובר במזכרות שנשארות לאורך זמן, מעניקות אור לבית, הן גם חסכוניות יותר עבורכם,   ובעיקר ידידותיות לסביבה יותר ממזכרות פלסטיקיות או מגנטיות שונות.

 

נקודות נוספות:

מתוק לו מתוק לו 

מתנות אכילות הן, בדרך כלל, מתוקות, וניתנות בסוף האירוע כקינוח. כדי לא לגרום לעוגמת נפש לאורחים שומרי הכשרות, אל תשכחו לוודא כי המתוקים שלכם כשרים ופרווה, במידה והאירוע היה בשרי.

 

אל תחפש רחוק

אין צורך לחפש מתנות מקוריות בכוח. התוספת האישית יכולה להתבטא בפשטות בכתיבת המילים "תודה" או "באהבה" על המתנה עצמה.

 

יש חגיגה

במקרה של מתנות לאורחים בבת מצווה או בחתונה – מדובר באירוע חגיגי. השתדלו שהמתנות יהיו חגיגיות גם כן.

קדושה אני מבקש

מתנות לאורחים באירוע דתי יכולות להיות תשמישי קדושה שונים, כמו סידור תפילה אישי או תנ"ך ולא חייבים להסתפק בברכונים הרגילים.

לסיכום, האירוע החגיגי שלכם הוא הזדמנות להעניק מתנה של הוקרת תודה לאורחים האהובים שלכם, שיכולה לבוא בתחילת הערב, בסופו, או גם וגם.
מתנה בדמות קישוט, עציץ לבית או מאכל מתוק. זה לא משנה, איך אומרים? העיקר המחווה. ושיהיה במזל!

 

מתנות בגדלים שונים

אולי יעניין אותך גם

מתנות קטנות לעובדים
מתנות
3 מתנות קטנות לעובדים

אתם לא צריכים לחפש מחקרים שנערכו בתחום כוח האדם כדי לגלות שעובדים מתוגמלים הם עובדים שמביאים לתוצאות חיוניות. עובדה זו כבר ידועה לכל מנהל באשר

קרא עוד »
פולוסה