חיפוש
חיפוש

איך לבחור נוזל לסיגריה אלקטרונית

מאז פרצו הסיגריות האלקטרוניות לחיי המעשנים בישראל, נוצרו סוגים רבים של נוזלים למילוי סיגריות אלה. מעשנים רבים אינם יודעים איזה סוג של נוזל לבחור, כל שכן בפריפריה, שם מגוון החנויות מוגבל וקשה למצוא את הנוזל המתאים, אבל גם בתל אביב, שם יש מגוון עצום של חנויות ומוצרים – קשה לבחור את הסוג המתאים – אם לא מכירים היטב את המאפיינים של כל סוג. אז איך בכל זאת אפשר לבחור נוזל מתאים לסיגריות שלכם?

 

סוגים שונים של נוזל לסיגריה אלקטרונית, נמכרים בין מגוון חנויות טבק ומוצרי עישון, הנמצאות בכל עיר בארץ. אך, כאמור – אם בתל אביב תוכלו למצוא מגוון גדול של חנויות כאלה, בהן יש גם מוכרים מנוסים, שיוכלו לעזור לכם לבחור את הסוג המתאים לכם, בחלקים אחרים של הארץ, עשוי להיות מגוון קטן יותר של חנויות כאלה ולכן אולי יהיה לכם קשה יותר למצוא נוזל מתאים שתאהבו.

 

בעוד שחלק מהמעשנים מעדיפים רמות שונות של ניקוטין בנוזל שלהם, יש כאלה המעדיפים טעמים מאוד ספציפיים, או כאלה שבוחרים לפי החברה המייצרת.

בכל מקרה – כשניגשים לבחור נוזל לסיגריה אלקטרונית, כדאי לבחון קודם את מרכיבי הנוזל.

טעם רימון

 

מחפשים חנות טבק מגניבה בעיר ללא הפסקה? חפשו בגוגל חנויות טבק בתל אביב 144

 

נוזל המילוי לסיגריה אלקטרונית – ממה הוא מורכב?

שני מרכיבים עיקריים שאפשר למצוא בנוזל מילוי לסיגריה אלקטרונית הם:

  •  פרופילן גליקול – החומר נחשב בטוח לשימוש ומשתמשים בו גם לתעשיית המזון והתרופות. כמות גדולה של חומר זה בנוזל המילוי תיתן לכם תחושה חזקה יותר של עישון.
  • גליצרין צמחי – גם הוא נחשב לבטוח לשימוש ומשתמשים בו למזון ולמוצרי קוסמטיקה. ריכוז גדול של חומר זה בנוזל המילוי תעניק לעישון אדים יותר סמיכים.

יחד עם שני חומרים אלה, נוזלי המילוי מכילים בדרך כלל גם ניקוטין ברמות שונות וחומרי טעם וריח.

 

איך בוחרים נוזל מילוי בהתאמה אישית?

ראשית, בחרו את תכונות החומר המועדפות עליכם – יותר אדים? או תחושה חזקה של עישון? טעם תפוח? או טעם מלון-בננה? ריכוז גבוה של ניקוטין, או ללא ניקוטין כלל?

אם אתם לא בקיאים בקריאת התוויות על גבי מיכל הנוזל, בקשו עזרה מהמוכר, או חפשו המלצות ברשת.

 

לבסוף – הכל עניין של תקציב

מחירי סיגריות רגילות לאורך שנה שלמה יכולים להגיע לאלפי שקלים, מבלי שתשימו לב. יתרה מכך הזיהום הנכנס לריאות עם השימוש בסיגריה רגילה הוא עצום ומזיק, בייחוד אם אתם גם גרים בעיר גדולה, כמו חיפה, תל אביב, או ירושלים – אתם חשופים גם לזיהום עירוני קבוע.

שימוש בסיגריה אלקטרונית יכול להפחית את הנזק הנגרם לכם מעישון רגיל וגם לחסוך לכם באופן משמעותי, בהתאם לתדירות השימוש שלכם במוצר.

מחיר נוזל איכותי יכול לנוע בין 50 ל-100 ש"ח לבקבוק ומחיר סיגריה אלקטרונית עשוי לנוע בין כמה עשרות לכמה מאות שקלים, אך בכל מקרה, ההוצאה השנתית תהיה קטנה הרבה יותר מזו של סיגריות רגילות.

אם החלטתם לעבור לסיגריות אלקטרוניות – נותר לנו רק לברך אתכם על הצעד ולאחל לכם הצלחה!

אולי יעניין אותך גם

פלי
לייף סטייל
סרטי פעולה מומלצים שאסור לפספס

קטגוריית סרטי הפעולה היא בין הקטגוריות המרתקות ביותר, ובין שורותיה נוכל למצוא סרטים שיגרמו לזמן לחלוף בצורה מפתיעה! עם השנים, נחקקו בסלע מספר סרטי פעולה

קרא עוד »
פולוסה