חיפוש
חיפוש

איך לבחור נרתיק לאקדח שהוא גם נוח וגם יעיל

הרבה פעמים בחירת הנרתיק לאקדח הופכת להיות עניין זניח, לעיתים אף תקבלו במתנה מהמוכר בחנות נרתיק לאקדח, עוד ברכישת האקדח. אך האמת היא שיש חשיבות גדולה לבחירת הנרתיק, כי זה לא רק עניין טכני שיהיה נרתיק כלשהו, אלא יש סוגים רבים ולכל אחד יוכל להתאים נרתיק אחר. אין סיבה להתפשר על משהו שלא משרת אתכם באופן האידאלי, עם כמה הכוונות והיכרות עם האפשרויות, תראו כמה זה קל לבחור בנרתיק לאקדח שלכם שיהיה גם נוח וגם יעיל.

 

מה צריך לקחת בחשבון

דבר ראשון כשאתם באים לקנות נרתיק לאקדח, צריך לדעת את המטרה עבורה תצטרכו אותו, ועבור מה ישמש אתכם. לעיתים תגלו שיש צורך בכמה נרתיקים שיתאימו לסיטואציות שונות. חישבו מהי התדירות שאתם נושאים את האקדח, אם זה יום יומי או לעיתים רחוקות, בנוסף, תחשבו על התאמת נשיאה אזרחית או מבצעית כמאבטח נגיד, שוטר או איש צבא.

 

שני סוגים עיקריים

  • נשיאה גלויה – בסוג הזה מדובר בנשיאת האקדח בתוך נרתיק גלוי עבור עיניי הציבור, בדרך כלל מסוג זה אנשים רוכשים את הנרתיקים שיושבים על חגורה כלפי חוץ או על המכנסיים. יש לסוג הזה יתרונות שמתבטאים בנוחות רבה, הסוג הזה לא צמוד אל הגוף ומתאפשרת תנועה חופשית וגם שליפה מהירה של האקדח. מתאים בדרך כלל עבור שוטרים, אנשי ביטחון, מאבטחים או קציני צבא.
  • נשיאה מוסלקת – בנשיאה מהסוג הזה, מדובר בנשיאת האקדח באופן שאינו גלוי לעיניי הציבור, האקדח חבוי בתוך המכנס בדרך כלל עם קליפסים או חגורה. השליפה במקרה הזה היא איטית יותר, אך יש יתרון גדול לעובדה שהאקדח חבוי עבור אלו שזקוקים לכך. זה בדרך כלל סוג הנרתיקים והנשיאה שיתאימו לאזרחים או שוטרים סמויים.

 

סוגים נוספים

בין סוגי הנרתיקים תמצאו מגוון גדול, גם לנשיאה גלויה וגם לנשיאה מוסלקת, ביניהם:

  • על החזה – נרתיק לאקדח שמתלבש על החזה, מתאים למי שאוהב לטייל, הנרתיק הזה מתיישב בנוחות על בית החזה שם האקדח יושב בבטחה ומוכן לשליפה.
  • על התרמיל – ישנו נרתיק שמתיישב על התרמיל, מתאים לאנשים שמשתמשים בתיקי גב כמח רוכבי אופנוע או תרמילאים. בנרתיק הזה ניתן לשלוט בזווית האקדח להתאמה מלאה, ולהדק בעת הצורך כדי לשלוט בכוח השליפה.
  • על הירך – נרתיק זה יושב על הירך, מתאים לאנשי ביטחון בדרך כלל, מגיע עם מערכת שחרור אגודל וכוונון מתח, בנוסף יש אפשרות להרכיב שתי פונדות למחסניות.
  • על הכתף – סוג זה מתאים לאלו שרוצים להוריד משקל מהחגורה ולהקל על הגב שלהם, הוא מתאים למדריכי ירי ולשוטרים סמויים, והוא ניתן להתאמה מלאה.

 

תחשבו על הצורך שלכם

אז כמו שניכר יש המון סוגים שונים של נרתיקים לאקדח, כדי לבחור את הנרתיק הנוח והיעיל ביותר עבורכם, אתם צריכים גם לנסות להניח אותו על גופכם וגם להתאים את הבחירה לצורך האישי שלכם. שימו לב שלכל סוג נרתיק יש סוגי מטרות שונות, וברגע שאתם יודעים את המטרה שלכם, תגלו כמה זה קל יהי לבחור את הנרתיק בשבילכם.

אקדח נרתיק

אולי יעניין אותך גם

פולוסה