חיפוש
חיפוש

איך לבחור עגילי יהלום?

עגילי יהלום היא אחת המתנות הנפוצות והמתאימות לימי הולדת וימי נישואין. כמובן, ישנם כאלו שמפנקים גם את אימא שלהם ביום האם, או סתם חברה שרוצה להראות לחברה אחרת את אהבתה. בסוף, כל אישה רוצה לקבל עגילים כאלה, והשאלה הגדולה היא איך בוחרים.

 

אז מה הטיפים לבחירת עגילי יהלום?

בדיקת איכות היהלום

לפעמים אנו רואים יהלומים שנראים מאוד מרשימים אך אם בוחנים אותם מקרוב, הם מתגלים כמרשימים פחות. בחביב תכשיטים – חנות תכשיטים אונליין, מקפידים מאוד לבחור את היהלומים על פי צבעם. יהלום חסר צבע נחשב דווקא כאיכותי ביותר.

 

צבע היהלום

כפי שנאמר, יהלום חסר צבע, שקוף, נחשב כיהלום היפה ביותר, משום שהוא נטה להיראות נוצץ יותר ואף מבריק יותר. שימו לב שניקיון היהלום בעגילים, פחות חשוב, משום שאינו נראה כל כך טוב מבעד לתנוך האוזן.

 

חיתוך היהלום

הצורה בה היהלום יהיה חתוך, משמעותית מאוד, במיוחד בעגילי יהלום. הסיבה לכך היא שהצורה בה בוצע החיתוך ביהלום משפיעה מאוד על הסימטריה שלו, וגם על כמות האור שהוא מחזיר. ככל שהחיתוך יהיה בדרגה גבוהה יותר ואיכותית יותר, הוא ייראה מרשים יותר ונוצץ יותר. למשקלו של היהלום ומידת הקראט יש פחות השפעה בעגילי יהלומים.

 

התייעצות

כמו בכל דבר, גם בבחירת עגילי יהלום, מומלץ להתייעץ עם מישהו שמבין בתחום. חביב תכשיטים – חנות תכשיטים אונליין, יודעים גם לתת ייעוץ, אך אם ברצונכם להפתיע את בת הזוג ליום האהבה, מומלץ לכם להתייעץ עם חברה קרובה שלה. היא תדע מה העדפותיה לגבי העגילים, וכך תוכלו לבחור את עגילי היהלום שיהיו בטעמה המדויק.

 

התאמה לסגנון הלבוש

אחת השאלות שעליכם לשאול בבחירת עגילי יהלום היא לאיזו מטרה הם מיועדים, האם האדם אליו הם מיועדים לבוש שמלות ערב, והכוונה שישים את העגילים עם שמלת הערב, או דווקא לא בהכרח, והרצון הוא שיהיו עגילי יהלום ליום יום. עגילי יהלום שמותאמים לשמלת ערב, יהיו מן הסתם גרנדיוזיים יותר, למשל, עגילי חישוק שמקושטים ביהלומים, או בעלי תליון אבן חן. דוגמה נוספת היא סוג העגילים שנופלים מהאוזן ויש להם שורת יהלומים. לעומת זאת עגילי יהלום המותאמים ליום יום, יגיעו בדרך כלל בצורה פחות ראוותנית, בצורת עיגול או טיפה, או כל צורה קטנה שמייחדת את הלובשת.

לסיכום חביב תכשיטים – חנות תכשיטים אונליין, יודעים להמליץ ולייעץ לכם, אך בסוף, אתם צריכים לדעת מה בדיוק המטרה שלכם ולמי העגילים מיועדים. בחנות התכשיטים לא יכירו את בת הזוג שלכם, ולגבי טעמה האישי רק אתם תוכלו לדעת. בסוף, חשוב לזכור, העגילים, כמו כל מתנה, מבטאים את אהבתכם ורצונכם להעניק ליקיריכם, חשוב שהם ירגישו שחשבתם עליהם והשקעתם, אך אתם בסוף את שלכם עשיתם, הענקתם עגילי יהלום והראיתם אהבה ורצון.

תכשיט יוקרתי

 

אולי יעניין אותך גם

איך בוחרים טבעת יהלום
תכשיטים
איך בוחרים טבעת יהלום?

בחירת טבעת יהלום, היא החלטה חשובה הדורשת שיקול דעת מדוקדק. בין אם זה לרגל אירוסין, יום נישואין או כל אירוע מיוחד, מציאת טבעת היהלום המושלמת

קרא עוד »
פולוסה