חיפוש
חיפוש

איך לבחור פינת זולה לגינה

אין ספק כי גינה משביחה את הערך של כל נכס, כאשר אם יודעים לנצל אותה נכון היא יכולה לגרום הנאה רבה למתגוררים בבית.

בשנים האחרונות ניתן לראות כי בגינות הבתים נפוצה השימוש בפינת זולה.

המילה זולה משמעותה רוגע ושלווה ומקורה מן המזרח.

זולה לרוב תהיה נמוכה כחלק ממטרת הרוגע והחיבור לאדמה הנפוצה מאוד במדינות המזרח.

בנוסף, כיום ניתן לראות פינות זולה גם בתוך הבתים והמשרדים בעיצובים שונים. 

 

פינת הזולה

פינת זולה קלאסית לרוב תכלול ספסלי עץ מרופדים בכריות נוחות ובצבעים לפי בחירתכם. ישנן פינות המיועדות לזוגות, ליחיד, לשלישיה וכו', באמצע יהיה שולחן רגיל או שולחן קפה לבחירתכם. מסביב ניתן לאבזר את הגינה בכריות, מזרונים, הדומים, פופים ובשביל גינה מפנקת ניתן גם להוסיף ערסלים, נדנדה וכו'. אין ספק כי גינה בעיצוב כזה, תביא את החופשה אליכם הביתה ובזמינות תמידית.

 

קניה ישירות מהיצרן

קניית פינת הזולה ישירות מהיצרן תוזיל לכם את עלויות התיווך שיגבו מכם באמצעות היבואנים השונים. כיום, תוכלו למצוא יצרנים רבים המייצרים פינות אלו לגינה ולבית, ביניהם למשל פינות זולה מבית סביונית. בנוסף, קניה ישירה מהיצרן תאפשר התאמה אישית של המוצר לפי הצרכים שלכם ותאפשר לכם לבקש ולקבל בדיוק את מה שאתם חולמים עליו. כמובן שקנייה מיצרן ככל שהוא ותיק ומנוסה יותר תוביל למוצר טוב יותר. כך גם לעניין האחריות, תוכלו לסמוך בעת הקנייה שבמידה ותהיה בעיה יהיה לכם למי לפנות שיעמוד מאחורי המוצר שלו.

 

אבחנה בין בית לחוץ

בבואכם לבחור את פינת הזולה החלומית, מומלץ לעשות אבחנה בין פינות זולה המיועדות לבית לבין פינות זולה המיועדות לגינה. לרוב לחוץ נרצה פינת זולה מרווחת יותר, ספסלים גדולים ומפנקים יותר שיאפשרו מקסימום התרווחות ונוחות בחוץ, ולעיתים גם למספר רב יותר של אנשים. לעומת זאת, בפנים הבית פינות הזולה יכולות לשמש תחליף לריהוט סלון ומבואה. לרוב הן יהיו צרות יותר ומותאמות בעיקר לישיבה ותחת מגבלת המרחב.

 

עמידות  

רצוי שספסלי הזולה יהיו בנויים מעץ בוגר, איכותי חזק ובגימור המתאים על מנת שיוכל להחזיק מעמד מפני פגעי החוץ. חשוב לדעת כי רהיטים הנשארים בגינה עלולים להיהרס ממזיקים, ריקבון, מי הגשם ושמש חזקה בקיץ. לכן, בעת הבחירה חשוב לוודא כי הריהוט עומד בכל הפרמטרים הנחוצים על מנת להגן עליו מפני מפגעים אלו. בנוסף, כדאי לדעת כי קיימים בשוק  בדים דוחי מים לכריות דבר אשר שומר עליהם ומאפשר להשאיר אותם בחוץ גם בחורף. מאחר והזולה יושבת בחוץ וחשופה למפגעים חשוב לא להתפשר על המחיר, התפשרות עלולה לפגום באיכות המוצר. מה שיראה לכם זול עכשיו יכול להיות יקר יותר אחר כך כשתשלמו גם בעוגמת הנפש וגם בצורך לקנות זולה חדשה ולשלם כפול.

פינת ישיבה

אולי יעניין אותך גם

איך מנקים מיקרוגל
לבית ולגינה
איך מנקים מיקרוגל

ניקוי המיקרוגל הוא משימה פשוטה וקלה שניתן לבצע בכמה דקות. ניקוי קבוע ימנע הצטברות של לכלוך, שומן וריחות לא נעימים, וישמור על המיקרוגל תקין לאורך

קרא עוד »
עיצוב הבית
לבית ולגינה
5 מוצרים לעיצוב חלל הבית

אתם לא צריכים להיות מומחים בעיצוב פנים, כדי לעצב את הבית שלכם באופן מושלם. כל שעליכם לעשות זה להכיר במוצרי עיצוב בסיסיים שיהפכו את החלל

קרא עוד »
פולוסה