חיפוש
חיפוש

איך לבחור ריהוט למסעדה והאם חייבים לערב מעצבת פנים

כשאתם נכנסים למסעדה, אתם בוחרים אם לשבת בה או לא לפי כמה פרמטרים שונים.

אחד הפרמטרים הבולטים ביותר הוא עיצוב המסעדה והריהוט הקיים בה.

הדבר מראה כי ישנה חשיבות עליונה לבחירת הריהוט של המסעדה והעיצוב הכללי שלה.

זו הסיבה שהחלטנו לכתוב את המדריך הנוכחי ולציין בפניכם את השלבים לבחירת ריהוט.

כמובן שנעסוק גם בשאלה החשובה – האם חייבים לערב מעצבת פנים למשימה הזו? הנה כל הפרטים.

 

איך לבחור ריהוט למסעדה – השלב הראשון

בשלב הראשון, אתם צריכים לחשוב היטב על החזון של המסעדה שלכם. כל אדם שמקים מסעדה יכול לדמיין בעיניים עצומות את המראה שלה. אנו ממליצים לכם לעצור לרגע, להכין כוס קפה ועוגייה או חתיכת עוגה ולכתוב לעצמכם על דף איך הייתם רוצים שהמסעדה שלכם תיראה. הנה רשימה לדוגמא של מסעדה סינית:

  • הייתי רוצה שיהיו במסעדה מנורות אדומות עם ציורים צהובים כיאה לסגנון הסיני
  • אני מעוניין בשולחנות נמוכים ופינות ישיבה נמוכות ונוחות
  • אני מעוניין ב-2 ברים במיקומים שונים עם 5-6 כיסאות בר בכל אחד מהם וכו'

לאחר שתערכו את הרשימה הזו, תוכלו להמשיך אל השלב השני.

 

איך לבחור ריהוט למסעדה  – השלב השני

אם הגעתם לכאן, סביר להניח שערכתם את הרשימה ואתם יודעים בדיוק מהו החזון שלכם וכמובן, מהו הריהוט הדרוש לכם. בשלב זה, אתם צריכים לחפש ברחבי הרשת אתרים שמוכרים ריהוט למסעדות. אתם יכולים לערוך את החיפוש באמצעות גוגל או כל מנוע חיפוש אחר שנוח לכם. בשלב זה, אתם צריכים למצוא לפחות 3 אתרים שמתאימים לכם מבחינה עיצובית הרי לא כל אתר יכול לספק לכם את כל הריהוט ב-100%. יש אתרים שתוכלו למצוא בהם 2-3 פריטים ויש אתרים שתוכלו למצוא בהם רק פריט אחד. לכן, כדאי שתשלבו ביניהם.

 

איך לבחור ריהוט למסעדה – השלב השלישי

בשלב זה אנחנו נענה על השאלה המתבקשת בנוגע לסיוע מטעם מעצבת פנים מוסמכת. לא נלאה אתכם בפרטים ונאמר לכם מיד כי אנו ממליצים להסתייע במעצבת פנים בהליך זה אם אין לכם ניסיון בעיצוב. אתם הרי מקימים מסעדה, זה לא עניין של מה בכך. אתם צריכים להיות בטוחים שהלקוחות הפוטנציאליים שלכם יעמדו בכניסה וירגישו שהעיצוב מזמין אותם להיכנס פנימה. אם תעצבו את המקום ללא סיוע מצד מומחים בתחום, אתם עשויים למצוא את עצמכם עם מסעדה ריקה ממבקרים. לכן, בשלב זה, עליכם להתייעץ עם מעצבת הפנים שתסייע לכם בבחירה נבונה של הריהוט מהאתרים שבחרתם בשלב הקודם. כך תוכלו להיות בטוחים שאתם בוחרים בריהוט המתאים ביותר.

 

לסיום

עכשיו אתם מכירים לעומק את ההליך של בחירת ריהוט למסעדה, כך שנותר לכם רק ליישם את השלבים שצוינו לעיל ולעצב את המסעדה שלכם עם הריהוט המזמין והמתאים ביותר. בהצלחה!

שולחנות וכיסאות

 

אולי יעניין אותך גם

פולוסה