חיפוש
חיפוש

איך לבחור ריהוט למספרה?

בחירת ריהוט למספרה מהווה שלב חשוב ביצירת חלל שיהיה גם נעים ומסביר פנים וגם פונקציונלי ללקוחות ולספרים. הריהוט שתבחרו צריך להצליח לשקף את הסגנון של המספרה, וגם להתאים לכל הצרכים השונים שעולים בבית העסק בשגרה, כך שלכולם יהיה נוח. אז איך עושים זאת? במאמר זה נלווה אתכם בתהליך בחירת ריהוט למספרה.

 

הגדרת האסתטיקה של המספרה

הדבר הראשון שאתם צריכים לעשות בתהליך בחירת רהיטים למספרה הוא להגדיר מה המראה והתחושה שאתם רוצים להשיג בחלל שלכם. האם מדובר במספרה עם וייב מודרני, או שאתם הולכים לכיוון הווינטג׳? הרהיטים שתבחרו יצטרכו להשלים את האסתטיקה שתבחרו, לכן זה השלב שיניח את הבסיס לכך, הן מבחינת צבע, הן מבחינת עיצוב והן מבחינת חומרים.

מספרה

הנוחות במקום הראשון

כשאתם בוחרים ריהוט, חשוב לתעדף נוחות גם עבור הלקוחות וגם עבור העובדים במקום. אם אתם בוחרים כיסאות הם צריכים להיות נוחים לישיבה ממושכת, תחנות העבודה שלכם צריכות להיות ארגונומיות כדי שהספר יוכל לעבוד בנוחות ופרודוקטיביות, וכל רהיט נוסף שתבחרו- אל תשכחו לשאול את השאלה של האם הוא נוח.

 

סוג הרהיטים

יש רהיטים שכל מספרה צריכה, כמו כיסא מספרה, עמדת חפיפה, מראה ועוד. אבל כדאי שתשבו ותחשבו על הצרכים הספציפיים שיש לכם במספרה ובעקבות כך על סוג הרהיטים הנוספים שאתם צריכים. האם אתם צריכים ספה גדולה לצורך המתנת הלקוחות או שתסתדרו עם כורסה בודדה? האם אתם צריכים גם כורסה לפדיקור? כשתבינו את כל אלה, תוכלו לייצר רשימה ולהתחיל לבחון את האפשרויות שעומדות לרשותכם.

 

איכות ועמידות

חשוב להשקיע ברהיטים למספרה שעשויים מחומרים עמידים שיוכלו לעמוד במבחן הזמן. יש הרבה מאוד תנועה במספרות וכל הרהיטים יהיו בשימוש יומיומי, לכן גם אם הם עולים יותר- זכרו שזאת השקעה לטווח ארוך.

 

גודל ופריסת הרהיטים בחלל

כשאתם בוחרים רהיטים, חשוב שהם יתאימו לגודל של המספרה ולפריסה שהחלטתם עליה. כדאי לבחור בריהוט שמצליח לנצל את השטח הפנוי ביעילות ושגם ניתן להזיז בקלות במידת הצורך.

 

רהיטים שמשרתים מספר מטרות

מאחר ולרוב שטח מספרה סטנדרטית הוא לא גדול אבל כן יש צורך בהמון מקומות אחסון, כדאי לבחור ברהיטים שיכולים לשרת מספר של מטרות – לדוגמה, עמדת קבלה בה יש המון מקומות אחסון.

 

תחזוקה פשוטה

בחרו רהיטים שקל לנקות ולתחזק ולא דורשים מכם התעסקות רבה מדי. ריהוט שעשוי מחומרים עמידים בפני כתמים יכול להיות הפתרון הנכון עבורכם.

 

חוויית הלקוח

לבסוף, חשבו על החוויה של הלקוח שמגיע למקום ונסו לבדוק איזה רהיטים הוא יצטרך ומה יתאים לו. כשתיכנסו אל תוך הראש שלו תוכלו לקבל תובנות חדשות.

 

לסיכום

בחירת ריהוט למספרה מצריכה מכם לפתוח את הראש ולבחון גורמים שונים, כמו אסתטיקה, נוחות, תחזוקה ועוד. על כן השקעה בריהוט איכותי ונוח תשתלם לכם לטווח הארוך.

ריהוט למספרה

אולי יעניין אותך גם

עֵסֶק
כללי
יש לך עסק? כך תייעל אותו

מאחורי כל עסק מצליח עומד מנהל שבוחן בתדירות גבוהה את דרכי ההתייעלות האפשריות שיובילו לשיפור ההתנהלות היום יומית. מדריך זה עולה לרשת, כדי לסייע בהליך

קרא עוד »
פולוסה