חיפוש
חיפוש

איך לבנות תסריט שיחה למכירה מול לידים קרים?

אתם רוצים לתפוס אותם, לחמם אותם ובסופו של דבר לגרום להם להבין שהם רוצים את המוצר או השירות שלכם.

אבל אתם לא בטוחים איך תוכלו לעשות זאת? אתם לא לבד. יש לא מעט אנשי עסקים שצריכים סיוע בכל הנוגע לבניית תסריט שיחה כדי להתמודד עם לידים קרים באופן מיטבי.

זו בדיוק הסיבה שבגללה בחרנו לכתוב את המדריך הבא. תקראו את השורות הבאות ותגלו איך תוכלו לבנות את התסריט הטוב ביותר שיאפשר לכם למכור ובקלות.

 

השלב הראשון – תכירו את הלידים הקרים

שפת השיווק הדיגיטלית כוללת  מגוון רחב של מילים, כאשר "ליד" הינה אחת מהן. ליד הוא בעצם לקוח פוטנציאלי שהשאיר לכם פרטים דרך אחת האפשרויות הבאות:

  • האתר
  • הודעת וואצאפ
  • מייל
  • רשת חברתית כלשהי

לידים קרים הם אלו שלא בהכרח מעוניינים במוצר או בשירות שלכם ואתם יכולים להשיג אותם בדרכים עקיפות.

 

השלב האחרון בבניית תסריט שיחה מול לידים קרים – קחו חלק בקורס מכירות

בחרנו להתחיל מהשלב האחרון בבניית תסריט. אם אתם רוצים להיות בטוחים שאתם עורכים שיחה טובה, אתם צריכים לקחת חלק בקורס שעוסק במכירות. שם תוכלו ללמוד את המילים שיתפסו את הליד הקר ויאפשרו לכם לא רק לבנות את התסריט באופן הטוב ביותר, אלא גם להעביר את התסריט לעובדים שלכם באופן מקצועי. תבררו פרטים על קורס מכירות  ולא תצטערו.

 

השלב הראשון בבניית תסריט שיחה מול לידים קרים – תכתבו את היתרונות של המוצר או השירות

אתם צריכים להיות בטוחים שהתסריט שכתבתם יתפוס את הלקוח הקר שלכם ברגע אחד. כדי שזה יקרה, אתם צריכים להציג בפניו את כל היתרונות של השירות או המוצר שאתם מציעים. אם למשל מדובר בכרטיס אשראי, אתם יכולים להציג בפניו את היתרונות הבאים:

  • הכרטיס ניתן לך עם מועדון
  • הכרטיס ניתן לך במתנה
  • רק לאחר שנה ייגבו ממך דמי כרטיס

 

השלב השני בבניית תסריט שיחה מול לידים קרים – תנסחו משפטים קצרים וקולעים מהיתרונות

שימו לב, כעת, אתם צריכים לנסח את רשימת היתרונות שלכם ולהפוך אותם למשפטים קצרים וקולעים. כאלו שיאפשרו ללידים הקרים שלכם להבין שמשתלם להם להתחייב. הנה ניסוחים לדוגמא של היתרונות שצוינו לעיל:

  • " הכרטיס ניתן לך עם מועדון שמאפשר לך לקנות את כל הדברים המותאמים לך בהנחה משמעותית"
  • "הכרטיס ניתן לך במתנה, אתה לא צריך לשלם עליו אגורה"
  • "רק לאחר שנה ייגבו ממך דמי כרטיס ואתה יכול לבטל את הכרטיס לפני"

כך תוכלו לחמם את הלידים הקרים שלכם ולגרום להם לחשוב פעמיים לפני שהם אומרים "לא".

 

לסיכום

עד כאן תסריט השיחה למכירה מול לידים קרים. מאחלים לכם שיישום המדריך יאפשר לכם לחמם את הלידים שלכם ויגדיל את המכירות, שיהיה בהצלחה!

מערכת מכירות

 

אולי יעניין אותך גם

פולוסה