חיפוש
חיפוש

איך לדעת אם מגיע לך פיצויים עקב תאונת דרכים

בתקופה האחרונה אנו עדים לבלבול רב שבא לידי ביטוי בקרב אזרחים רבים. סדרת כתבות ששודרה באחד מערוצי הטלוויזיה המוכרים הראתה את המצב העגום של נפגעי תאונות דרכים קשות שלא ביצעו את ההליכים הדרושים כדי לקבל את הפיצויים המגיעים להם. כדי להביא למודעות ושינוי בתחום, יצאנו לבדוק איך תוכלו לדעת אם מגיעים לכם פיצויים עקב תאונת דרכים. הישארו אתנו ותגלו את כל המידע החשוב בנושא.

 

הגורמים השונים שסייעו לנו בכתיבת המדריך

את המדריך הנוכחי בחרנו לכתוב תוך ליווי מטעם גורמים חיצוניים שיודעים דבר או שניים לגבי פיצויים בעקבות תאונת דרכים.  מדובר באנשים שמסייעים בהתנדבות לנפגעי תאונות דרכים.

הם ציינו בפנינו שבחרו להקדיש מזמנם למטרה חשובה זו דווקא בגלל שהרבה אנשים לא מודעים לדבר והם מוצאים את עצמם פגועים נפשית ופיזית מהתאונה מבלי שהם מקבלים את המגיע להם לפי החוק. זו ההזדמנות להודות להם שסייעו לנו בכתיבת המדריך. שכן, בזכותם, הוא רואה אור.

 

איך תוכלו לדעת אם מגיעים לכם פיצויים בעקבות תאונת דרכים? השלב ה – 1

בטח תשמחו לשמוע שאנחנו לא מפנים אתכם לקרוא פסקי דין שונים שנוגעים לתחום זה. שכן, אנו סוברים שאין לכם את הזמן והכוחות הפיזיים והנפשיים לזה. הגורמים שליוו אותנו בכתיבת המדריך אמרו שבשלב הראשון אתם צריכים להגיע להבנה שיש לכם כנראה אפשרות לקבל פיצויים. אז זה השלב שבו אתם צריכים להרים את עצמכם מהספה או המיטה, להפסיק עם הרחמים העצמיים ולהבין שאתם צריכים להתחיל בהליך שישנה לכם את החיים.

 

איך תוכלו לדעת אם מגיעים לכם פיצויים בעקבות תאונת דרכים? השלב ה – 2

כדי שתוכלו לדעת אם מגיעים לכם פיצויים, אתם צריכים לפנות אל עורך דין מומלץ שבקיא באופן מעמיק בתחום זה. עורך דין שמכיר את התחום, ישאל אתכם שאלות רבות וייקח מכם פרטים אודות התאונה. סביר להניח שבפגישה הראשונה שלכם אתו, אתם תתבקשו למסור לו מסמכים שונים, למשל:

  • פרטי הנהג הפוגע
  • צילומים ממקום התאונה
  • מסמכים רפואיים שמעידים על פגיעה שאירעה לכם בעקבות התאונה ועוד

יישום שלב זה יקדם אתכם אל עבר השלב הסופי שבו תגלו אם מגיעים לכם פיצויים.

 

איך תוכלו לדעת אם מגיעים לכם פיצויים בעקבות תאונת דרכים? השלב ה – 3

בשלב זה אתם תדעו כבר אם מגיעים לכם פיצויים או לא. אם עורך הדין יציג בפניכם שמגיעים לכם פיצויים, הוא כנראה ידע לומר לכם באיזה סכום מדובר פחות או יותר. בשלב זה נותר לכם רק להמתין. שכן, עורך הדין יבצע את ההליך עבורכם ובסיומו, אתם תגלו כמה כסף אתם צפויים לקבל.

 

לסיום

עד כאן המדריך המקיף שאפשר לכם לדעת את 3 השלבים שיובילו אתכם לדעת אם מגיעים לכם פיצויים, מאחלים לכם רק בריאות.

עו"ד

אולי יעניין אותך גם

עריכת דין
7 דברים שעושה עו"ד משפחה

בכל הנוגע לגירושין ולעניינים משפטיים הקשורים למשפחה, לעורך דין דיני משפחה תפקיד מכריע בהדרכת לקוחותיו בתהליך מורכב זה. עורכי דין אלו, הינם בעלי ידע נרחב

קרא עוד »
פולוסה