חיפוש
חיפוש

איך להוביל דירה ללא נזק

הגיע הזמן לארוז, ואתם שוברים את הראש מאיפה להתחיל? ובכן, במדריך הבא נציג בפניכם את כל הטיפים הטובים ביותר אשר יאפשרו לכם לארוז את תכולת הדירה באופן מהיר, וללא נזק.

איך להוביל דירה ללא נזק באופן הטוב ביותר?

אין ספק כי תקופה של מעבר דירה היא תקופה מרגשת, אך גם מלחיצה. למעשה, אריזה לא נכונה עשויה לעלות לנו בלא מעט אי נוחות, כמו גם נזק לציוד אשר נגרם כתוצאה מאריזה לא נכונה ולא מאורגנת. לכן, חשוב מאוד להקפיד ולעבור על הכללים הבאים. ראשית כל, מומלץ בחום שלא לחכות לדקה ה 90, בייחוד כאשר אתם מתכננים לקחת איתכם חפצים יקרי ערך. יש לקחת בחשבון כי בתהליך האריזה אתם עשויים להבין כי חלק מהחפצים כבר אינם מתאימים לדירה החדשה, ולכן ניתן למכור חלק מהם באמצעות הרשתות החברתיות או אתרים ייעודים למכירה של חפצים יד 2,  כמו גם לתרום בעבור אנשים אשר זקוקים לחפצים חדשים. וזאת בכדי שתוכלו להיפטר מחפצים בהם אין לכם צורך, כך שתוכלו גם להימנע מעלות יקרה של הובלה. את האזורים הפחות שימושים בבית מומלץ לארוז ראשון, ולאחר מכן את החדרים הגדולים. מומלץ להגדיר מקום ייעודי בבית כך שתניחו את כל הארגזים באופן מרוכז, ולציין על גבי הארגזים את החפצים השבירים או היקרים ללבכם, כך שהמובילים ידעו מראש עם אילו ארגזים יש להתנהל בצורה עדינה יותר, לצורך מניעת נזק.

כיצד לארוז פריטים יקרי ערך?

על מנת לארוז באופן יעיל את החפצים היקרים, מומלץ להשתמש בניילון ולעטוף את החפצים השבירים בשכבות עבות. בנוסף, אם אתם יכולים מומלץ להכניס לתיק את החפצים הקטנים יותר, כך שתוכלו ליצור סדר ולא לאבד את החפצים בתוך בליל הארגזים. הקפידו לסמן את הארגזים השבירים ולהניח אותם בצורה מסודרת, ובכך תבטיחו כי ההובלה שלכם תעבור בשלום ועם שימת דגש על תהליך הובלה יעיל ומפורט ככל האפשר, הן לנוחות המובילים והן לנוחות העצמית שלכם. במידה ומדובר בחפצים כבדים, הקפידו לציין זאת במעמד ההזמנה, כך שחברת ההובלות תוכל להיערך מבחינת שימוש במנוף, בעת הובלה לגובה או בעת הובלה של ציוד כבד במיוחד אשר דורש התייצבות של מספר אנשי צוות.

הובלה

תהליך הובלה מהיר ויעיל – הכירו את חברת ההובלה המומלצת בישראל

אם אתם זקוקים להובלה גדולה או הובלות קטנות במרכז ומחפשים את החברה המובילה בענף, אנו שמחים להציג לכם את חברת הובלות קטנות. החברה, אשר נחשבת למומלצת ביותר מבין חברות ההובלה בישראל, וזאת בשל שירות מיומן אשר נעשה בשקיפות מלאה אל מול הלקוח, כל זאת ברמת מיומנות גבוהה מאוד אשר תבטיח כי כל הציוד שלכם יגיע בשלום למעונכם החדש. לקבלת מידע נוסף והצעת מחיר, חייגו 050-7221422.

 

אולי יעניין אותך גם

פולוסה