חיפוש
חיפוש

איך להוזיל את עלויות שיפוץ הבית באמצעות יבוא מסין

חלק לא קטן מעלויות שיפוץ הבית מוקדש לרכישת ציוד ורהיטים. הזמנת המוצרים מסין יכולה לחסוך לכם הרבה מאוד כסף. איך עושים את זה והאם זה שווה את המאמץ?

 

אילו מוצרים ניתן לייבא מסין?

התשובה היא – כמעט הכל. תוכלו לרכוש בסין מוצרים הקשורים לעבודות השיפוץ כגון קרמיקה, ריצוף, מטבחים ועוד. בנוסף, תוכלו למצוא את כל סוגי הרהיטים, מוצרי טקסטיל ותאורה – בקיצור, כל מה שחלמתם עליו. לעיתים הזמנת המוצרים מסין יכולה להוזיל את העלויות בכ- 50% אחוזים, ולא – לא מדובר במוצרים זולים המיוצרים באיכות ירודה.

 

איך עושים את זה?

זה יכול להיות קצת מורכב לבחור רהיטים ומוצרים בשלט רחוק, בעיקר בתחום העיצוב ושיפוץ הבית בו אתם צריכים לראות את המוצרים ולהרגיש אותם. לכן, נהוג לטוס לסין לכמה ימים מרוכזים, על מנת לעשות קנייה מרוכזת של כל מה שאתם צריכים. הציוד שלכם יגיע אחריכם במכולות כחודשיים לאחר מכן, כך שמומלץ לנסוע מספיק זמן מראש כדי שהשיפוץ לא יתעכב.

 

הדרך הזולה – שלא מתאימה לכל אחד

יבוא מסין יכול לחסוך לכם כסף שאולי תרצו להשקיע במקומות אחרים, וזהו יתרון גדול. אולם כל הכרוך בכך, הנסיעה והארגון, לא מתאימים לכל אחד. מלבד הסיכון בהגעת ההזמנה בהתאם ללוחות הזמנים, יש צורך לכתת רגליים ולבחור את כל הסחורה, תוך תיעוד מפורט של כל מה שהזמנתם. אבל גם לכך יש פתרון – ישנן חברות המציעות את שירותיהן דרך ליווי וייעוץ בכל הקשור ביבוא מסין. מומחים בנושא יבוא מסין יכולים לפתור לכם בעיות שצצות במהירות וביעילות ולדאוג שהסחורה תגיע כמו שצריך בזמן.

 

טיפים לפני נסיעה

לנסיעה גדולה שכזו צריך להתכונן מראש, ולא לשכוח אף פרט חשוב. כמה נקודות קריטיות שעליכם לבצע לפני הנסיעה:

  • הכנת רשימה – לא מדובר בקפיצה לסופר בלי רשימה. אם תיסעו לסין בלי רשימה ברורה של כל הציוד והסחורה שאתם מעוניינים לרכוש, כולל מידות מדויקות מהבית עצמו, תמצאו את עצמכם מבזבזים נסיעה שלמה כיוון שאי אפשר לקנות ריהוט לבית בניחושים.
  • תשלום – קחו בחשבון שהתשלום בסין הוא במזומן בלבד, והסכום בדרך כלל משולם במלואו עוד לפני שאתם מקבלים את הסחורה. היערכו בהתאם.
  • תאריך – בדקו טוב את התאריכים לפני שאתם סוגרים כרטיס טיסה. וודאו שהתאריכים שבחרתם לא נופלים על חג סיני או ימים בהם החנויות שם סגורות.

 

לסיכום

שיפוץ הבית הוא עסק יקר, ואין זה סוד שרבים מחפשים להוזיל את העלויות שלו. ייבוא מוצרים מסין יחסוך לכם הרבה כסף, כיוון שתוכלו למצוא שם רהיטים באיכות טובה כמעט בחצי מחיר ממה שהייתם מוצאים בארץ. כאשר מייבאים מסין מומלץ לעשות את זה נכון ולהיעזר בחברת ייבוא שעובדת גם מסין ויכולה לפקח על אריזת הסחורה ושליחתה ארצה.

ייבוא

אולי יעניין אותך גם

בניין
צרכנות
כיצד נקבע שמבנה נחשב מסוכן?

בעיות מבניות בבניין יכולות להיגרם מגורמים רבים ושונים, כמו גם בעיות שלד וכן התפוררות מעטפת הבניין. כל אלו ועוד, הינם גורמים שיכולים להוביל לכך שהעירייה

קרא עוד »
רולטה
צרכנות
גבר? יש לנו סוד בשבילך

חולה על משחקים? אוהב להרוויח כסף? יש לנו בדיוק את מה שאתה צריך! בעוד שבעבר היינו צריכים להרחיק ולטוס למקומות כמו בורגס או לאס ווגאס

קרא עוד »
פולוסה