חיפוש
חיפוש

איך להזמין אוכל בצורה המהירה ביותר?

בעידן הנוכחי, אנשים רבים מעדיפים לבלות את הערב שלהם תוך צפייה בסדרה טובה וצריכה של מזון מהיר וטעים.

משמו של המזון המהיר נגזרת הסיבה לפופולריות שלו- המזון מגיע במהירות, לא דורש המתנה מייגעת ולא מאמץ כביר שכרוך בבישול ובניקיון. תחום המשלוחים צמח בשנים האחרונות, ויחד איתו התרחב מערך המסעדות שמאפשרות הזמנה של המנות שלהן הביתה.

המזון מגיע חם וטרי עד לפתח ביתו של הסועד, וכל מה שנותר לו לעשות זה להתרווח במקום ולפתוח במלאכת האכילה. בדקנו מה היא הדרך המהירה ביותר להזמין אוכל, והרי התוצאות.

 

מתגוררים במרכז הארץ? הכירו את Wolt

Wolt הינה אחת מהחברות המוכרות ביותר בעולם בתחום המזון, והיא אחראית על הגעתם של משלוחי מזון לבית הסועד. החברה החלה לתפוס תאוצה בישראל בשנה האחרונה, וכיום היא מהווה הפלטפורמה הנפוצה ביותר להזמנה של משלוחי מזון הביתה, כאשר רשימת הערים בהן מקיימים משלוחים הולכת וגדלה (תחילה המשלוחים התקיימו ברחבי תל אביב בלבד, וכיום התרחבו לעוד כעשר ערים נוספות). לWolt יש אפליקציה ייחודית, כאשר דרכה יכול הסועד לבחור במסעדה רצויה ובמנה מועדפת מתוכה. שליחים וולט אחראים על איסוף המזון שהוזמן מהמסעדה, ולאחר מכן על מסירתו לידי הסועד שממתין בביתו. השליחים עושים את דרכם לרוב כשהם רכובים על אופניים או אופנוע, וכך הם לא נאלצים להיתקע בפקק או להיות מושפעים ממה שקורה בכביש. התהליך הוא כל כך פשוט, ולכן לא צריך להמתין זמן רב עד להגעתו של המשלוח. כמו כן, בעת ההזמנה באפליקציה ניתן לראות שעה משוערת להגעתו של שליח וולט.

 

למהר עם המזון או שתעדיפו מזון מהיר?

מעבר לדרך בה מזמינים את האוכל, גם סוג האוכל שמזמינים משפיע על זמני ההכנה. אם תזמינו מנה עסיסית ממסעדת שף, אשר דורשת בישול או טיגון ארוך, סביר להניח שזמני ההמתנה שלכם יהיו בהתאם. לעומת זאת, אם תבחרו במנה שאיננה מורכבת להכנה (כמו פיצה או סלט למשל), זה ככל הנראה יקצר את זמני ההמתנה שלכם והמשלוח יגיע אליכם מהר יותר.

 

השיטה הישנה והקלאסית- הזמנה טלפונית

למי שלא מסתדר עם חידושים טכנולוגיים ואפליקציות למיניהן, הדרך המהירה ביותר להזמין אוכל הינה לחייג למסעדה המבוקשת ולהקליד את ההזמנה שלכם. בדרך כלל, האוכל מגיע לבית הסועד עד כשעה. הזמנה טלפונית מתאפשרת בעיקר בפיצריות וברשתות מזון (כמו למשל ג'פניקה או מקדונלדס), אולם לא במסעדות פרטיות שאינן חלק מרשת. אותן מסעדות לא מחזיקות במערך משלוחים מסודר, אלא נעזרות בחברות שילוח, ולכן אם תחייגו ישירות לאותה המסעדה סביר להניח שתיתקלו בתשובה מאכזבת. יחד עם זאת, מרבית רשתות המזון המוכרות כן מאפשרות הזמנה דרך הטלפון. השיח מתנהל מול גורם אנושי, אשר אפשר לציין בפניו אילוצים של זמן.

 

שליח

אולי יעניין אותך גם

פולוסה