חיפוש
חיפוש

איך להיגמל מעישון מריחואנה?

צמח הקנאביס מוכר כיום כצמח מרפא וכמשכך כאבים עבור מגוון מחלות כרוניות ואחרות ברמות שונות. אולם עבור צרכני המריחואנה המשתמשים בקנאביס כסם פנאי עלולות להיות לחומר זה השלכות שליליות בלתי נמנעות. למרות הלגליזציה בתחום יש להסתייג מלכנות את הסם כיעל כיוון שבקרב רבים עישון מריחואנה הפך להיות פעילות ממכרת שקשה להתנתק ממנה. 

ובכן, איך מסירים את כבלי ההתמכרות ומנפנפים לשלום למריחואנה? לפניכם מדריך מתומצת לשיטות הגמילה האפקטיביות בהתמכרויות לקנאביס.

מתפטרים מהמריחואנה. אחת ולתמיד!

 

חפשו סיבה טובה שתיתן לכם מוטיבציה להפסיק את ההתמכרות

כדי לעשות סוויץ' במוח ולהתרגל למציאות חדשה נקייה מגראס עליכם למצוא סיבה משמעותית שתיתן לכם פוש חזק לעשות את הצעד האמיץ הזה. זו יכולה להיות התלות המעיקה, חיכוכים משפחתיים על רקע עישון בלתי מבוקר, איבוד עניין בפעילויות שעד כה הסבו הנאה, לקויות זיכרון שונות וכן הוצאות כספיות גבוהות.

ככל שתעמיקו להבין את הנזק שבשימוש במריחואנה כך גמילה מגראס תיעשה עבורכם הכרחית יותר ותתחזק בכם ההחלטה לנטוש את העישון הידוע לשמצה.

 

גמילה מעישון מריחואנה – בהדרגה או בבת אחת?

שיטת "Cold Turky" הינה שיטה לגמילה אבסולוטית מהחומר במכה. שיטה זו יעילה עבור מכורים נועזים המעונינים לנקות עצמם מהחומר ומהשפעותיו מבלי להזדקק לו עוד.

לשם כך יש לסלק את החומר מהבית וכן לתכנן את הלו"ז היומי תוך מציאת נקודות התורפה וחשיבה על אמצעי פתרון עבורן. כך במצבי דיכאון או חרדה ניתן לאמץ תרגילי נשימות ומדיטציה ולקבוע תור לליווי פסיכולוגי. קשיים בשינה ניתן לפתור באמצעות מיעוט קפאין, נטילת מלטונין ואמבטיה חמה. הדרכים החלופיות יגרמו לקנאביס להידחק הצידה מה שיעלה את איכות החיים שלכם לאין ערוך.

השיטה המתונה יותר מיועדת למכורים בעלי שליטה עצמית ומכוונת להפחתה הדרגתית בעישון המריחואנה. בתקופת הגמילה מומלץ לצרוך מריחואנה ברמות נמוכות של THC.

 

משרד התעסוקה: מוצאים פתרון לשעמום

אם הקנאביס מהווה לכם ידיד קרוב בשעת שעמום, מוטב שתחליפו אותו בתחביב אהוב. תוכלו לטפח תחביבים ישנים או לפתח חדשים. לא תאמינו כמה הנאה תוכלו לשאוב מחיים נטולי מריחואנה והרס עצמי.

 

תקופת גמילה בריאה ואנרגטית

מומחי גמילה ורופאים ממליצים על שתיית מים מרובה בתקופת הגמילה לצורך ניקוי רעלים מהגוף. בנוסף, חשוב לבצע מדי יום אימון גופני אנרגטי שגורם להפרשת הורמונים כמו סרוטונין לשיפור מצב הרוח וכן מפריש רעלים מהגוף באמצעות הזעה מוגברת.

 

"לקום מחר בבוקר עם שיר חדש בלב"

נפלתם? לא נורא. ארזו עבורכם מנות חמלה והכלה, קומו והתנערו מאבק. מחקרים בנושא גמילה מקנאביס מראים כי לעיתים נדרשים מספר ניסיונות כדי להיגמל לחלוטין מהסם. טפחו לעצמכם על השכם על הרגעים בהם הצלחתם והמשיכו הלאה.

 

גמילה מקנאביס – זה אפשרי!

אלפי מכורים שנגמלו מקנאביס אומרים לכם: כן! אתם יכולים לעשות זאת! הצטיידו באמון, ביטחון ואמונה וצאו לדרך!

ג'וינטים

 

אולי יעניין אותך גם

הִתמַכְּרוּת
למבוגרים
5 טיפים שיעזרו לך להיגמל

התמכרות היא אחד הדברים שיכולים לפגוע בצורה הקשה ביותר בקיום האנושי. אדם מכור הוא אדם שמתקשה לנהל שגרת חיים טובה, ואורח חייו מנוהל בצורה כמעט

קרא עוד »
אילו השפעות יש לקנאביס
למבוגרים
אילו השפעות יש לקנאביס?

צמח הקנאביס, הידוע בכינויו מריחואנה,  מאז ומעולם היה נושא לוויכוח בתרבויות שונות. בתחומי בריאות שונים, ניסויים ומחקרים אינטנסיביים בשל השפעותיו המורכבות על גוף האדם והנפש,

קרא עוד »
מסיבת רווקים
למבוגרים
4 דרכים לחגוג מסיבת רווקים

מסיבת רווקים מצריכה תכנון מוקדם, מאחר והמטרה היא לארגן מסיבה מהנה ומיוחדת, שתתאים לכל הנוכחים. זוהי הזדמנות נפלאה לחגוג עם החברים והמשפחה את סיום תקופת

קרא עוד »
שמן CBD
למבוגרים
10 שימושים מעניינים לשמן קנאביס

בשנים האחרונות, הפופולריות של תוספי תזונה מבוססי שמן CBD צברה תאוצה, הודות למודעות הגוברת ליתרונות הפוטנציאליים של שמן הקנאביס. שמן הקנאביס, מכיל קנבינואידים שונים, כולל

קרא עוד »
פולוסה