חיפוש
חיפוש

איך להסיר נקודות שחורות מהאף?

כולנו סובלים מנקודות שחורות ולא מאד מחמיאות על האף וגם על אזורים נוספים בפנים.

לעיתים, במיוחד אם אנו בעלי עור שומני, הנקודות השחורות הן כל כך דומיננטיות שזה יכול לפגוע בביטחון העצמי שלנו.

במידה ואתם סובלים מבעיה זו, חשוב לדעת כי ישנן דרכי טיפול ביתיות, טבעיות ובריאות לחלוטין שכלל אינן תרופות סבתא.

טרם נדבר על הופעת הנקודות השחורות ומיגורן, חשוב לציין כי בכללי יש לשמור על עור הפנים שלנו באופן מתמיד. נעשה זאת באמצעות ניקוי פעמיים ביום ותור לטיפול פנים, אצל קוסמטיקאית מקצועית בלבד, כל שלושה חודשים לפחות. נקודות שחורות לרוב יופיעו לא משנה מה, אך כן נוכל למגר את הופעתן ואת גודלן.

 

מהם שחורים?

הנקודות השחורות על האף שלנו הן בעצם שומן הנלכד מתחת לתאי עור מתים ובנקבוביות. היות ותאי העור המתים עוצרים מהלכלוך לצאת יחד עם השומן, אז הם מתחילים להצטבר ובעצם תגלו שהצבע השחור שאתם רואים הוא רק קצה הקומדון (שמה הרפואי של הנקודה השחורה) ובעצם היא הרבה יותר עמוקה.

היות ומדובר בלכלוך רב שמצטבר, יחד עם חיידקים, ישנה חשיבות גדולה בניקוי עור הפנים באופן יסודי והוצאת השחורים.

 

איך נמגר אותם?

על מנת למגר את הופעתן של הנקודות השחורות עלינו להתחיל ולהתמיד בתזונה נכונה, המופחתת סוכר, כמו גם שתיית מים על מנת לספק לעור הפנים שלנו לחות. בנוסף, עלינו, כאמור, להתמיד בניקוי הפנים בסבון פעמיים ביום, ואף בטיפול פילינג אחת לשבוע, להסרת התאים המתים.

היות וכך נמגר את התופעה, עדיין לא נוכל למנוע אותה ולכן במידה ונרצה לטפל בשחורים, בין ביקור לביקור אצל הקוסמטיקאית, הדרך הכי מומלצת ובטוחה היא רכישת מכשיר להוצאת שחורים.

 

מהו מכשיר להוצאת שחורים?

מכשיר להוצאת שחורים של DUSK הוא בעצם מכשיר המוציא את כל השחורים באזור המיועד, ממש מהשורש שלהם ולא רק את הקצה. הוא מבצע פעולת ניקוי חשובה זו באמצעות יצירת וואקום ועל כן, אין כאן שום התערבות כימית חיצונית.

כמובן חשוב להשתמש במכשיר על עור פנים נקי ורק בהתאם להוראות היצרן. מדובר במכשיר המתאים לכל סוגי העור והוא בא עם המלצות והסברים לשימוש לכל עור בהתאם. לרוב מומלץ להשתמש במכשיר פעם עד פעמיים בשבוע.

 

לסיכום

במידה ואנו סובלים מנקודות שחורות על האף, ועל הפנים בכלל, דעו כי המצב לא אבוד ואין להתייאש. התחילו לדאוג לעצמכם ולבריאות הגוף שלכם באמצעות שתייה מרובה של מים, תזונה נכונה ומופחתת סוכר, וניקוי יעיל של הפנים פעמיים ביום.

בזמן שתתחילו לדאוג לעצמכם, דעו כי עדיין ניתן לטפל בשחורים, שכן יצוצו מדיי פעם, וזאת על ידי רכישת מכשיר להוצאת שחורים. המכשיר עובד על וואקום ומבצע שאיבה יסודית, אך בטוחה, של השחורים משורשם.

 

פצעים

אולי יעניין אותך גם

טיפול בקמטי הבעה במצח
אסתטיקה ויופי
טיפול בקמטי הבעה במצח

קמטי הבעה במצח הם קמטים דינמיים הנוצרים כתוצאה מפעילות שרירי הפנים. הם מופיעים בעיקר באזורים כמו מרכז המצח, בין הגבות ובצידי העיניים. קמטים אלו יכולים

קרא עוד »
איבוד שיער
אסתטיקה ויופי
כיצד מתבצעת הדמיית שיער?

שיער תופס נפח משמעותי בחיינו ואחראי על חלק נכבד מהביטחון העצמי שלנו, עם השנים, לצערנו, אנו נוטים לאבד את השיער כחלק מתהליך ההזדקנות. בין אם

קרא עוד »
מסכות פנים תוצרת בית
אסתטיקה ויופי
איך מכינים מסכות פנים ביתיות

בתקופה האחרונה, מוצרי קוסמטיקה טבעיים הפכו להיות להיט בקרב גברים, נשים ואפילו מתבגרות ומתבגרים. בכל מקום צצה לה סדנא להכנת מוצרי טיפוח טבעיים ורבים מחפשים

קרא עוד »
הרמת גבות
אסתטיקה ויופי
הרמת גבות ללא ניתוח

הגבות הן חלק כל כך מהותי מסך כל המבע שלנו. יש להן השפעה מכרעת על תווי פנינו, ויודעת כל מי שאי פעם מרטה יותר מדי

קרא עוד »
פולוסה