חיפוש
חיפוש

איך להעביר את הזמן בתקופת הקורונה עם הילדים

בחודש מרץ 2020 מדינת ישראל נאלצה להתמודד גם היא עם נגיף הקורונה שנחת בה לפתע, ומאז המציאות של כל אחד ואחת מאיתנו השתנתה לחלוטין.

משום שנדמה שאנחנו עדיין בעיצומו של העניין הזה, הורים רבים כבר לא מוצאים רעיונות יצירתיים לעיסוק עבור הילדים שלהם, ומתעסקים המון בשאלה איך להעביר את הזמן בתקופת הקורונה עם הילדים? כדי שנוכל להקל קצת על הבעיה, החלטנו להרים את הכפפה ולצרף לכם כמה רעיונות מעולים שיהפכו כל יום לחגיגה.

אז קדימה, בואו נתחיל למלא את לוח הזמנים שלכם בכיף!

 

ביום ראשון וביום חמישי – משחקי קופסא

כדי שלא ישעמם, אתם והילדים יכולים לקבוע לעצמכם מה יקרה בכל יום. בימי ראשון וחמישי, לדוגמה, אתם יכולים להחליט על משחק משותף במשחקי קופסא שונים. בין קטאן, מונופול, רמיקוב, ארץ עיר, שחמט או דמקה, אתם יכולים למצוא את עצמכם פועלים ביחד לשם פתרונות משותפים, או לשחק אחד מול השני ולהכריז על המנצח בסוף המשחק. לא חסרים משחקי קופסא מומלצים שיוכלו להעביר לכם את הזמן, ואין טוב יותר מלעשות את זה ביחד, כל המשפחה.

 

איך להעביר את הזמן בתקופת הקורונה עם הילדים – מה עם לבשל?

בישולים לילדים הפכו לאחד הרעיונות הכי מהנים שיכולים להיות, וכדי להעביר את הזמן בתקופת הקורונה עם הילדים – הם בהחלט יכולים להיות פתרון מעולה. אז נכון, אולי תצטרכו לנקות קצת אחרי זה, וערימת הכלים שתצטבר בכיור תהיה גדולה יותר מברגיל, אבל בינינו – אין כמו לאכול עוגיית שוקולד פשוטה מעשה ידיהם של המתוקים שלכם, והם יכולים להסתובב בגאווה ולספר לכולם איזה אחר הצהריים כיף היה להם.

 

קראו ספרים – כן, זאת לגמרי אפשרות

עם כל הסרטונים של יוטיוב וספריות התוכן העשירות של הערוצים השונים, נדמה לפעמים שקריאת ספרים חלפה מן העולם. אז זהו, שהחשיבה הזו היא טעות מוחלטת, ואתם לגמרי יכולים להנות מקריאה משותפת של ספר ילדים עם ספרים מומלצים לילדים. אם הילדים שלכם נמצאים בגיל של ראשית קריאה, הקריאה המשותפת יכולה גם לסייע להם בפיתוח הקריאה, ואם הם קטנים יותר – אפשר בהחלט לספר להם סיפור ולעניין אותם בעלילות שונות ומרתקות.

 

לא בטוחים איך להעביר את הזמן בתקופת הקורונה עם הילדים? Kidsbest הוא בול בשבילכם

קיימים כל כך הרבה רעיונות שבעזרתם אפשר להעביר את הזמן בתקופת הקורונה עם הילדים, אבל אין לנו ספק שאתם כבר שבעים מניסיונות. כדי לפתוח את הראש לכיוונים נוספים, אנחנו מציעים לכם להיכנס לאתר של חברת kidsbest. החברה מציעה משחקי קופסה שונים, משחקי יצירה, ספרים, הצגות, קסמים מדעיים ומשחקי בנייה והרכבה שיוכלו לפתוח לכם את הראש, ולגרום לילדים שלכם לחשוב קצת מחוץ לקופסה. kidsbest הוא אתר המציג מאות דירוגי מומחים והורים לכל מוצרי הילדים. וכך אפשר לדעת איזה משחקים וספרים הם הכי טובים, לפי קבוצות גילאים. אז קדימה, אתם עוד כאן? רוצו לרכוש לכם משחק או ספר ותתחילו להנות!

 

ילד קורא

אולי יעניין אותך גם

פולוסה