חיפוש
חיפוש

איך להפיק יום הולדת מרשימה במיוחד לילד שלכם

כל הורה רוצה להפיק לילד שלו יום הולדת מרשים במיוחד, כזה שיגרום לילד שלו להיות המאושר ביותר ביום המיוחד בשנה.

אבל הבעיה היא שלא כל הורה יודע איך להפיק יום הולדת שכזה, וזה בסדר.

לא כולנו נולדנו מפיקים.

כדי שתוכלו לדעת איך להפיק את יום ההולדת של הילד שלכם באופן המוצלח ביותר, נפגשנו עם מפיקת אירועים שציינה בפנינו את השלבים הבאים:

 

השלב הראשון – תערבו את הילד

השלב הראשון בדרך להפקת יום הולדת מרשימה במיוחד הוא מעורבות של הילד. אתם צריכים שהילד שלכם ייקח חלק בהפקה. יכול להיות שאתם חושבים שמדובר בעניין שצפוי לקחת מכם הרבה אנרגיות, אבל ההפך הוא הנכון. מעורבות של הילד בהפקה תחסוך לכם לא מעט בכי וכעס בהמשך. למה? בגלל שהילד שלכם צריך לדעת מה צפוי לקרות ביום ההולדת שלו. כך הוא יוכל להיערך נפשית בהתאם. אנו ממליצים להתחיל קודם מלשאול אותו את השאלות הבאות:

  • איזו עוגה אתה רוצה?
  • איזה מפעיל אתה רוצה שיגיע?
  • איזה ציורים אתה רוצה שיהיו על ההזמנות?
  • את מי אתה רוצה שנזמין ליום ההולדת? ועוד

 

השלב השני – תשריינו הפעלה

כעת יש לכם את כל "החלקים" אודות יום ההולדת, כך שנותר לכם רק לחבר את חלקי הפאזל ולהרכיב את היום הולדת המרשימה ביותר. בשלב השני אתם צריכים לחפש הפעלות לימי הולדת שמתאימות לילד שלכם. אם למשל הילד שלכם ביקש הפעלה מוזיקלית, אתם צריכים לחפש כזו. אם הוא ביקש הפעלה ספורטיבית, את צריכים לבדוק פרטים אחר הפעלה מסוג זה וכן הלאה. חשוב מאוד שתפנו למפעיל בהקדם האפשרי. שכן, ההפעלות לימי הולדת "נתפסות"  מאוד מהר ואתם לא רוצים למצוא את עצמכם, כמה ימים לפני היום הולדת ללא מפעיל מתאים.

 

השלב השלישי – תעצבו הזמנות

כולם צריכים לדעת שצפויה להיות לילד שלכם יום הולדת מרשימה, לכן, אתם צריכים להכין הזמנות מרשימות. לאחר ששאלתם את הילד איך הוא רוצה שההזמנה תיראה, נותר לכם רק לעצב את ההזמנה בהתאם ולבחור איך אתם מתכננים להפיץ אותה, למשל:

  • באמצעות פייסבוק
  • באמצעות מייל
  • באמצעות וואצאפ ועוד

 

השלב הרביעי – תכינו את המקום ליום הגדול

זהו, הגעתם לשלב הסופי והאחרון. הכול מוכן לקראת יום ההולדת המרשימה ביותר של הילד שלכם. כעת, נותר לכם רק להכין את מקום החגיגה, לנפח ולתלות את הבלונים, להכין את העוגה במקומה הראוי על השולחן, להניח על הילד את זר הפרחים החגיגי ולחכות שהמפעילה תגיע ואחריה, שיגיעו שאר האורחים.

 

לסיום

אלו היו 4 השלבים שסייעו לכם להפיק יום הולדת מרשימה במיוחד לילד שלכם. כעת, נותר לכם לצאת, ליישם את השלבים הללו וליהנות מיום הולדת מהנה. שמחנו לעזור לכם בהפקה ומקווים לקבל מכם הזמנה, מזל טוב!

עוגה

 

אולי יעניין אותך גם

פולוסה